@ panter , Klote meis !! Had het zo gehoopt voor je !! Misschien was je wel zwanger maar heb je een miskraam gekregen ?? Dat het hcg nog aan het afnemen is ?? Weet niet of dat kan ?? Knuffie voor jou !!
panter wat klote zeg meid. hele dikke knuffel!!! erg raar dat de digi zegt zwanger. en je erg laag hcg hebt. misschien late aanmaak?? duim voor je dat het goed stijgt volgende week!!! dank je allemaal!! cat ja is erg mooi als je het ziet bewegen echt geweldig. bailey dus jullie willen volgend jaar feb/maart beginnen voor 2de wondertje!!! super hoor. had je nog wat van de donor in de vriezer?? sorry als ik mensen vergeet er is ook zoveel weer geschreven. is gewoon niet bij te houden haha.
@ panter: Vreemd, wat had het moeten zijn volgens gyn? Heeft gyn een verklaring voor de postieve zwangersschapstesten en bloeduitslagen? Blijf wel voor je duimen dat het tot de 'dingen die ze niet kunnen verklaren' behoort en dat het er volgende week beter uit ziet. Heb je ondanks alles nog fijn in de zon kunnen zitten met je vriendin? Dikke knuffel!
Gyn zegt: er is wel wat gaande maar wat weten ze niet. Of mijn ongi was een miskraam en dit is rest hcg...of ik ben zwanger maar de zwangerschap gaat niet goed. Pas boven de 50 spreken ze op deze termijn van een zwangerschap en dan is het nog dubieus of het goed gaat..nog erg lage waarde. De letterlijke woorden van de gyn waren: Het is gewoon te laag het hcg, maar prik voor de zekerheid volgende week nog eens hcg. Als je zwanger bent moet het dan gestegen zijn
@ panter: moeilijk zeg, weer wachten... Ik hoop op het beste. @ girl: Ik hoop het ook allemaal ooit mee te gaan maken. Lijkt me zo bijzonder als je daar ligt en je ziet het kindje bewegen. Over 1,5 week eerste intake voor KID, ben benieuwd! Daarna nog 1,5 a 2 jaar te gaan tot behandeling... @ Bailey: begrijp ik het goed en hebben jullie een kindje via KID? Mooi dat jullie voor een tweede kindje gaan, is dat via dezelfde donor?
@Cat: waar heb je de intake? Nog andere klinieken gebeld? @Panter: denk dat het dan idd een miskraam is geweest. Je had veelpijn,toen zei ik al dat je zou denken dat er iets is geweest. Urine duurt langer voor de hcg daaruit is, vandaar dat je nu nog posi testen hebt. Balen hoor meis @Bailey: jullie dus ook voor een 2e wonder! Wij gaan ook rond die tijd weer starten. Spannend he, er weer naartoe leven!
@Panter, wat een onzekerheid allemaal. Ik hoop er het beste van! Wat zegt je gevoel? Dikke knuffel! @Muppet, geloof het goed dat je niet durft te hopen. Het is ook enorm spannend en onzeker allemaal. Ik hoop dat jullie vrijdag een mooie test in handen hebben! @Aapje2009, hopelijk worden de klachten bij je zoontje nu minder. Heeft hij veel last gehad na de OK? Gelukkig dat het met je rug beter gaat, hopelijk blijft het zo. Wij hebben dat ook allebei dat we graag zouden willen dat een 2e wondertje van dezelfde donor is. @Ons wondertje, spannend ben heel benieuwd hoe dat zal gaan. Ik neem aan dat jullie mogen starten zonder dat er wachtijden zijn of niet? @Girl, ja nog 5 rietjes hebben we in de vriezer van deze donor. Lekker aan het genieten samen? @Cat, ja klopt wij hebben een dochtertje via KID. We hebben nog 5 rietjes van deze donor. Spannend dat jullie bijna de intake hebben, in NL? Alvast heel veel succes bij de intake, hopelijk worden jullie veel wijzer over de gang van zaken. @Dreamer, ja heel spannend om er weer naartoe te leven het kriebeld zo enorm bij ons allebei. Hebben jullie dat ook zo sterk? Ons meisje is pas 2 maanden maar vrijwel direkt hadden we de kriebels weer. Spannend weer samen starten Dikke knuf voor iedereen en een gelukskusje van de kleine meid
@Bailey: ik heb 2 weken geroepen dat ik geen 2e durfde (ivm de HELPP) Maar na 2,5e week wilde ik het liefst direct weer een 2e haha. Het kriebelt dus heel sterk. Maar wil sowieso wachten tot ons wondertje 1 is. Dus denk dat wij tussen feb en mei/juni gaan starten. (11 juni was onze IUI van onze dochter, dus uiterlijk dan de 1e ronde voor beeb 2)
Ik weet niet hoe ik me voel. De test is overduidelijk positief, nog steeds. Word er gek van....wil dat het of goed is of duidelijk niet goed is. Maar zo tussen hoop en vrees is me wel wat. 22 juni evaluatiegesprek...ga dan vragen om de hsg uit te stellen. Er is een bevructing geweest dus mijn lijf kan het wel. liefs
Jeetje panter, wat een verhaal, wat een onzekerheid.. Lees nog steeds met jullie mee en dacht moet je nu even een hart onder de riem steken.. Heel veel sterkte!!! Wij zijn inmiddels onder behandeling bij het AMC krijgen 15 juli de uitslagen van het bloed. Dan weer verder kijken.. Loulou wat erg voor je van je vader, ik heb precies hetzelfde mee gemaakt ook Longkanker.. Wens jullie heel veel sterkte toe.. En 1 tip probeer zoveel mogelijk foto's te maken, klinkt nu heel hard en daar zit je eigenlijk niet op te wachten. Maar straks is het een hele mooie herinnering.. Sterkte!
@Panter O meis wat kl*te dit Ik kan me heel goed indenken hoe je je voelt Ik heb dat toen ook gehad en ook bij de 6e poging Bij mij ging het wel ietsje anders,ik had gelijk een positieve test en begon na een paar dagen te bloeden ,naar het zkh en echo gehad niks te zien alleen verdikt slijmvlies,bloedprikken idd laag hcg Gyn geloofe niet in een zwangerschap week erop terug komen en toen wel wat te zien en hcg goed gestegen ,de gyn feliciteerde ons toen ook met een goede zwangerschap en ze hadden het over een late innesteling (heeft een bepaalde naam ,maar kom er even niet meer op)helaas is het bij mij toen mis gegaan en hoefde toen ook geen HSG omdat mijn lichaam het idd wel kon 3 pogingen later was ik weer zwanger en is het goed gegaan Ik hoop bij jou ook op een late innesteling en dat je HCG volgende week goed gestegen is en dat het dan goed mag gaan Heb je vandaag weer gestest? en is ie duidelijker of juist niet ? hele dikke Knuffel meis,duim nog steeds keihard voor je
@Bailey Ik hoop voor jullie dat het dan binnen die 5x gaat lukken en dat jullie dan ook 2 kindjes van dezelfde donor krijgen Zijn er na die 5 rietjes niet meer beschikbaar dan ? Ja kleine man is er erg ziek van geweest wilde niks eten en drinken dus met dwang drinken geven (met een spuitje) en toen begon hij erg te hoesten en koorts dus KNO arts gebeld of hij hoestdrankje mocht,maar dat wist hij niet (!?)moest wel van hem naar de HA voor controle want hij vertrouwde het hoesten niet zo snel na de ingreep toen bleek dat hij tegen een longontsteking aanzat,AB kuur gehad en toen knapte hij langzaam op Het gaat wel beter met eten enz,maar het slapen hier is DRAMA het is nooit echt goed geweest,maar we zijn bij een osteopaat geweest en toen ging het een stuk beter 1x per nacht wakker even toestoppen en hij sliep weer verder tot een uur of 8 (zijn we niet gewend)maar nu is hij vaak weer 2/3 x wakker en s morgen s om half 6 klaarwakker ,erg vermoeiend zo maar goed we moeten maar accepteren dat hij een slechte slaper is ! heel verhaal zo,maar ik kan nooit kort vertellen @Dreamer Leuk zeg dat het bij jullie ook zo kriebelt Kan me er wel iets bij voorstellen dat je er bang voor bent,maar nu weet je het en word je denk ik strenger in de gaten gehouden als je weer zwanger mag worden,toch?? @Girl Lekker aan het genieten ? Heb je al spulletjes/kleertjes gekocht? @Cat Fijn dat jullie bijna de intake hebben in welk ZKH lopen jullie ? @Muppet Mijn vingers draaien volop voor jullie
Hey Panter; jeetje wat gek.. begrijp er niks van.. ben heel benieuwd wat het nu is.. wel of niet.. ik duim me rot dat je wel zwanger bent en de hcg omhoog gaat!!!! @all; hier alles nog steeds rustig vanbinnen. Heb alleen een beetje buikpijn na het inbrengen van de utro maar zodra die is ingetrokken voel ik nagenoeg niets. Af en toe een trekje in mijn heup en lies, maar daar houd het wel mee op. Heb al 2 dagen geen ongi pijntjes gevoeld.. Mijn borsten zijn nog groot en wel pijnlijk.. zou het dan toch?
Muppet wat spannend meis!!!! Whaaaaa! Ik duim voor je!! Aapje, tahnks voor het delen van je verhaal. Ik hoop idd ook dat ik geen hsg hoef nu. Heb idd getest vanmorgen en de test lijkt duidelijker te worden. Klein maar wel zichtbaar verschil met de test van gisteren en wel 3x zo duidelijk als de test van eergisteren. liefs
@ Panter: Dat is het vervelendste he? Dat het onzeker is en dan moet je nog een week wachten ook. Wanneer moet je bloedprikken, weer op donderdag? Maar het is wel goed nieuws dat je de hsg uit kunt stellen omdat je lichaam het wel kan. Dikke knuffel!
@ Muppet: Spannend!!!! @ all We hebben komende woensdag afsluitend gesprek met gyn over uitslag tese (zeer weinig zaadjes en abnormaal van vorm). Uroloog zei dat dit bijna nooit voor kwam, als er iets gevonden wordt is het altijd goed genoeg om verder mee te kunnen. Heeft een van jullie zelfde soort uitslag gehad? Weet iemand iets over neusbijholte-onstekingen en kwaliteit van zaad? Kwam deze vraag tegen op intake formulier van KID en vriend is chronisch verkouden, ook iets met bijholtes. We hebben ons tot nu toe bij 3 klinieken aangemeld (over 1,5 week Leiderdorp, Voorburg in september en over 8 maanden naar Arnhem, heb er nog 6 in NL op het lijstje staan die ik volgende week ga bellen, Zwolle is al afgevallen omdat we beneden de rivieren wonen en ze een regio-functie hebben). Willen graag niet-anonieme niet-bekende donor voor meer dan 1 kindje. Gezien bovenstaande nog onbeantwoorde vragen, vind ik het niet zo erg dat het KID traject nog lang duurt. Ik wil graag heel zeker weten dat mijn vriend geen kinderen kan verwekken voordat we het KID traject ingaan. Anders zal ik me misschien altijd afvragen of het misschien toch mogelijk zou zijn geweest...
@Panter, ik zag net je test van vandaag. Hij is een stuk donkerder aan het worden. Hopelijk kun je volgende week snel terecht en hebben jullie duidelijkheid. Dikke knuffel en duimpjes draaien heel hard! @Dreamer, geloof het goed dat je schrik had. Ben je wel weer de oude nu? Wij zullen hopelijk ook tussen feb en mei starten, ik heb gisteren trouwens een mailtje gestuurd om te vragen of er nog meer strootjes zijn van "onze" donor. Wij hadden 27 juli de IUI, we willen graag voor die tijd de eerste IUI gehad hebben. @Vlinder, spannend nog een paar dagen. Hopelijk hebben jullie snel meer duidelijkheid over hoe nu verder. @Aapje2009, ik heb gisteren een mailtje gestuurd met de vraag of er nog meer strootjes zijn van "onze" donor. De kans zit erin dat er geen meer zijn is ons destijds verteld. Wat zielig dat de kleine man zo ziek is geweest. Gelukkig gaat het eten nu beter en hopelijk het slapen ook vlug. Geloof goed dat het enorm vermoeiend is om er meerdere keren per nacht uit te moeten. Wat dat betreft hebben wij het enorm makkelijk, kleine meid krijgt om 23:00 de laatste voeding en komt rond 09:00 pas weer zonder ook maar wakker te worden @Muppet, ik hoop echt dat deze poging raak is! Spannend! @Cat, het is ook goed om alles uit te sluiten. Op die manier kunnen jullie allebei 100% achter KID staan. Klachten van de luchtwegen en dergelijke zullen niet direkt effect hebben op het zaad, misschien een achterliggende ziekte of aandoening wel. Anders even na vragen bij de intake XXX Liefs
panter wat een onzekerheid zeg. hopen da je hcg goed gestegen is volgende week en dat het gewoon pas laat aangemaakt wordt bij jou. duim heel hard voor je. aapje ja geniet er nu zeker van. heb over 2 weekjes vakantie en dan ga ik zeker wat leuks kopen dan ook de 12 weken bereikt. wat zielig van jullie zoontje. wel fijn dat je hem ziet opknappen en wel bale dat je weinig nachtrust hebt, maar dat zal toch ook wel weer wat beter worden?? cat hopelijk kunnen jullie een passend ziekenhuis voor jullie vinden. het is dan voor jullie inderdaad fijn dat je nog bezig bent met aanmeldingen dat je eerst nog ff alles over de tese uitslag kan bespreken en dat je zekerheid hebt of er een kans is of helemaal niet, anders ga je ook niet fijn een behandeling in. muppet wat spannend. duim voor je!!!
Dreamer, bedankt weer voor het delen van je prachtige filmpje! Panter, voor jou hoop ik op een wondertje! Zo vervelend die onzekerheid!! Girl, super dat je weer een goede echo had!!! Ook alweer 9 weken, de tijd gaat hard! Ons Wondertje, hoe gaat het met de kleine man? Bailey, als er geen strootjes meer zijn, gaan jullie dan voor een andere donor?