Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Loutje lieverd met ons ventje gaat alles goed.

Hoe is het met je vader:(
    Ik denk elke dag aan je!

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Loutje hoe is het met jou lieverd?
    En je vader?

Bailey, jullie wilde toch niet verder als er geen zaadjes van dezelfde donor waren?
    Of herinner ik me dat verkeerd?
    Met mij gaat het weer super.
    Vind maagpijn alleen nog wel eng, dat zal moeten slijten denk.

Muppet, spannend meis!
    Ik had ook steekjes bij mn liezen!

Panter, hmmzz, als de testen nu nog duidelijker worden zou je toch gaan denken aan een extreem late innesteling.
    Spannend!

Cat, wij lopen ook in Leiderdorp.
    Ben benieuwd wat jij van de kliniek vindt!
    Hoop dat je antwoorden op je vragen krijgt.

3. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @Dreamer, we gaan het zowieso proberen met de overgebleven 5 strootjes.
    Het gaat er meer om dat we een biologisch broertje of zusje voor onze dochter zouden willen, en dan geen andere donor.
    Het is voor ons een heel vreemde gedachte om van donor te veranderen.
    Vandaar dat ik een mailtje weg heb gedaan om info te vragen en advies.
    Misschien maken we ons druk om niks maar het schoot ineens door onze gedachte.

Gelukkig dat het weer super met je gaat, ja dat zal zeker moeten slijten de angst.

@Loutje, zei bovenstaande over donor.
    Hoe is het met je vader? En met jullie?

4. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Het gaat helaas nog steeds niet goed, hij is nu alweer ruim een week opgenomen. Ze krijgen de pijn en misselijkheid moeilijk onder controle. Ook zijn er weer nieuwe plekken op zijn botten ontdekt. We zijn veel bij hem maar het is erg vervelend om hem zo te zien...

Bevallingen komen nu wel dichterbij dus het is te hopen dat hij het redt.

X

5. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    loutje jeetje wat erg zeg dat het zo slecht gaat.
    moeilijk is het zeker om hem zo te zien. ja hopen dat hij de bevallingen redt verschillen jullie veel??

sterkte meid!!!!

6. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    2,5e week maar. Dus dat valt wel mee.

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Loutje, wat naar dat het zo slecht gaat met je vader. Ik hoop dat ie de bevallingen nog mee mag maken. Wat een dubbele tijd voor jullie. Wat moeilijk.
    Dikke knuffel! En veel sterkte.

Dames, wat zijn jullie een schatten! Meelevend tot en met.
    Ik groei er gewoon een beetje van:D
    Dank jullie wel, en we zien wel hoe het hier afloopt.

liefs

8. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Vanmorgen nog getest Panter?

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ja, ik moet er eigenlijk mee ophouden met dat testen want het zegt natuurlijk niks.
    hcg kan wel stijgen maar onvoldoende. Maar de streep word echt per dag dikker.
    Hij is al 2 dagen net zo dik en nu bijna ook net zo donker als de controlelijn

10. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    toch spannend panter!!! hopen dat het genoeg is voor een goeie zwangerschap.

loutje nee dat is niet veel nee. ik hoop echt dat hij het meemaakt nog.

11. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Panter
    Hoe is het vandaag met je ?
    en ik heb je testjes van gisteren ook gezien en die was echt wel donkerder,moet dan toch goed zitten ,ik blijf duimen
    @Bailey
    O dat zou idd wel balen zijn zeg als er niet meer rietjes zijn
    Ik duim voor je dat er toch nog wel wat zijn
    Zo dan slaapt jullie meisje echt lekker zeg ,hier al 2 jaar slapeloze nachten met een enkele x een nacht dat hij doorslaapt
    @Cat
    ja dat zou ik ook hebben ,eerst zeker weten of het echt niet kan of wel
    en dan verder beslissen
    @Muppet
    ik blijf duimen draaien voor jou meis!
    @Girl
    Nou gelijk heb je,lekker gaan shoppen dan :D
    willen jullie het geslacht al weten met de 20 weken echo?
    Nou ik hoop al 2 jaar dat de kleine man eens doorslaapt,maar het zit er nog steeds niet in helaas,maar goed er zal ooit een dag komen dat hij dat wel doet,en zo niet dan gaat hij maar beneden zitten (als hij groter is )zodat wij kunnen slapen ;)
    @Loutje
    Wat rot zeg dat je vader zo ziek is nu en dat ze er weer wat bij gevonden hebben
    Ik hoop echt dat hij nog kennis zal maken met jullie meisje!
    hele dikke knuffel

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Dames,

Er staan op het internet allemaal hcg tabellen. Zouden die kloppen?
    Want daarin staat dat bij zwangerschap van 5 weken het hcg tussen de 18 en 7340 moet zijn.
    Als die tabel klopt dan kan het toch best goed gaan? Overal staat dezelfde tabel met deze waardes.
    w.s maak ik mezelf gek...maar als dit geen doorgaande zw.schap is waarom worden de testen dan donkerder en waarom ben ik dan zo moe en misselijk?

liefs

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Loutje afschuwelijk meid!:(
    Ik wil je veel sterkte wensen!
    En erg om dit te zeggen, dat je vader het red tot aan de bevalling minimaal.

Panter wat spannend
    xxx

14. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    aapje ja wij willen zeker weten wat het word. heb een echo afspraak gemaakt al voor de 20 weken kan echt niet wachten.
    als ik 16w en 5d ben heb ik de echo gepland. :)

nou hopen dat hij dat toch gaat doen een keertje doorslapen.

15. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Loutje; jeetje meid.. ik hoop ook dat je vader de baby nog in zijn armen kan houden.. dan staan leven en dood ineens dicht bijelkaar.. veel sterkte meid..

@Panter; hmm klinkt idd dat je dan precies in het tabel past! Ben echt heel benieuwd..

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Bruinverlies heeft zich gisteravond en vanmorgen laten zien, bij het afvegen vanmorgen een flinke bubs donkerbruin. Toch utro erin gedaan.. qua buikpijn vermoed ik wel dat het overgaat in een ongi. Straks even testje doen om te kijken of ik zw ben geweest of helemaal niet.. (is toch wel fijn om te weten dat je uberhaupt zwanger kunt worden.. ) begin me wel zorgen te maken.. waarom lukt het niet? wat doen we fout?

17. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @all wij zijn weer terug van 4dagen londen
    Echt super gehad
    Ik ga morge ff alles teruglezen

Liefs

18. Cat123

Cat123 Actief lid

31 mei 2011
    130
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ loutje: leef met je mee meid. Hoop dat je vader zijn kleindochter nog vast mag houden.

@ Muppet: als het mis gaat doen jullie echt niets fout. Als het niet goed gaat ligt dat niet direct aan jullie. Ook met ICSI heb je 20-25% kans, net zo hoog of laag als met zwangerschapskans per maand in de NL-bevolking. Ik hoop voor je dat het bruinverlies resultaat is van innesteling. Wel wijs om even testje te doen, dan weet je in ieder geval of... Sterkte meid!

@ Anaatje: goed om te horen dat jullie het zo leuk gehad hebben in Londen, ben er zelf nooit geweest maar het staat hoog op het verlanglijstje. Gaan jullie van de zomer nog weg of is jullie volgend grote moment de intake? Wij hebben volgende week woensdag eerste intake voor KID in Leiderdorp (na intake ongeveer 1,5 tot 2 jaar tot behandeling, jullie gingen toch naar Gent?). Mijn vriend begint nu pas langzaam de dingen weer op te pakken (tese op 25/5), afgelopen weekend stukje lopen naar supermarkt, voor het eerst 'je weet wel', etc.

@ Panter: Blijf voor je hopen meid! Heb ook even gezocht en vond dat zwangerschaptesten gevoelig zijn voor 25-50 hgc in urine. Hoe kan je dan 18 hebben :( en zulke duidelijke testen. Heb helaas ook gevonden dat bij bbz hcg langzamer oploopt dan bij normaal... Ben benieuwd naar de bloeduitslagen van komende week en blijf duimen dat alles goed komt en je hartstikke zwanger bent!!! (vruchtzakje is trouwens te zien vanaf 5,5 week na laatste menstruatie, als hcg nog onduidelijk is komende week kun je echo aanvragen voor meer duidelijkheid).

@ Nana: heel veel sterkte deze week, jullie krijgen donderdag toch de bloeduitslagen? Ik hoop voor jullie op een hele positieve uitslag zodat jullie verder kunnen met ICSI.

Veel liefs voor jullie allemaal!

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Muppet, ik hoop op een innestelingsbloeding. Dikke knuffl meis.

Hier vandaag weer hcg prikken. Mijn lichaam is zwanger, kotsmisselijk en akelig.
    Eens kijken wat mijn bloed zegt. Clear bleu gisital zegt nog binnen 30 sec zwanger en kruitvat 2v5 is teststreep donkerder dan controlestreep onderhand.
    (kan het niet laten die testen en ik weet dat het niks hoeft te zeggen)

liefs

20. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Nou dat is dan wel een hele hevige innestelingsbloeding met doorlekken en al! ;).. nee helaas is het helemaal mis... zo ongi ben ik al jaren niet geweest. Zo het zkh even bellen hoe nu verder..

Panter; ik ben zo benieuwd.. hoop dat je hcg inmiddels mooi is gestegen!

Deel Deze Pagina