Muppet wat erg meid Pfff zo sh*t altijd dit Heb je nog een test gedaan om te kijken of er wel iets gezeten heeft?
muppet wat balen zeg. dikke knuffel meid!!! hopen dat het goed stijgt panter!!!!! wanneer krijg je uitslag vandaag nog??
<kom even voorbij vliegen> @Muppet: ik denk aan je; wat een tegenslag voor je; woorden zijn soms te veel maar weet dat er mensen zijn die met je meeleven! @Cat: dank je voor je meeleven; ja donderdag is een spannende dag..pfff.....Hey, jullie ook veel succes voor intake KID!!! @panter: duim duim
@ nana, succes en een portie geluk voor donderdag! en een knuffel voor muppet.... En ook voor loutje, ik hoop dat je pa zijn kleinkind nog mee mag maken. Ik zit vandaag op 16 weken, en de spannende 20 weken echo komt langzaam dichterbij. Hoewel ik er minder zorgen om heb dan in het begin. @ girl, jullie willen dus echt weten wat het wordt? ik heb er ook kort aan gedacht, maar uiteindelijk gaan wij nu voor de verrassing. @ panter, mijn duimen draaien op volle touren op dat je gewoon een hele late innesteling hebt gehad en nu gewoon zwanger mag zijn!
Hoi dames, Ik mag om 16 uur bellen. Heb met ass van de huisarts overlegd of ik bij een slechte uitslag een echo mag laten maken om te kijken of het wel in de baarmoeder zit en niet in de eileider. Ass zei dat dat prima was, dat we dat dan zouden regelen. Heb net wel een CB met indicator gedaan, die zegt zwanger 1-2 weken. Maar er zou 3+ moeten staan...lijkt dus niet goed te zijn. Maar goed we wachten de uitslag vanmiddag af. Muppet, wat verdrietig meis dat je ongi bent. Dikke knuffel. liefs
@Panter: spannend allemaal hoor meis. Erg vervelend zo die onzekerheid. @Muppet: ach meis, weer niet gelukt Ik ga duimen dat 1 van de cryo's (of allebei als ze tegelijk teruggeplaatst worden natuurlijk!) blijven plakken en uitgroeien tot wondertjes. @Loutje: heeeeeeeele dikke knuff meis. @Iluna: spannend hoor, de 20 weken echo! Geniet maar lekker van de zwangerschap.
iluna al bijna weer de 20 weken echo wat gaat het snel!!! ja wij willen zeker weten wat het wordt heb de echo ook al staan op 1 augustus. ben dan op 2 dagen na 17 weken. panter wel fijn dat je dan een echo krijgt als het weer onzeker allemaal is. hoop dat het niet nodig is en dat je gewoon een gezonde zwangerschap hebt.
Hoi dames, HCG 66, ws een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Donderdag echo en opnieuw HCG prikken en dan kijken wat de vervolgstappen zijn. liefs
He jeetje. Ik wil geen gelijk hebben! Sterkte meis. En als je pijn krijgt direct naar het zh bellen hoor meis!! Dikke knuffel voor jou.
Ik ga om 22 uur naar de dokterswacht want het gaat idd pijn doen... pfff...als het erger word dan moet ik bellen...en word ik er tussen gepropt. liefs
Meis, bel terug en laat je ertussen persen! Wil je niet bang maken, maar je kan zomaar een eierstok kwijt raken als je te lang wacht. Dus bellen en laat ze maar snel een echo maken!! Sterkte lieverd.
Panter jeetje ik schrok me kapot toen ik het las. Bel idd direct nu en wacht niet te lang niet dat je dadelijk een eileider erdoor kwijtraakt idd
Nee het gaat wel, het is niet echt heel erge pijn maar meer een drukkend/zeurend gevoel wat pijn gaat doen als er druk op komt. Bijvoorbeeld met bukken enzo. Als het erger word dan bel ik heus wel, maar voor nu gaat het nog prima. We gaan straks om 22 uur naar de dokterswacht. liefs
@Panter Jeetje meis wat ontzettend kl*te dit zeg Ik schrik er van en baal ook heel erg voor je Ik hoop dat ze je straks kunnen helpen en idd bellen als het erger word een superdikke knuffel voor jou!!!