Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hier ook geen hsg gehad. ze wouden eerst wel laprescopie doen en dat heb ik niet gelijk gedaan omdat ik niks had. en dd doet volgens mij na 6 iui's wat maar met aandringen toch laatste met hormonen was goed ook cyclus werd veel te lang. en ik kreeg maar 6 iui's vergoed dus had s gemaild dat de laatste toen mislukt was en dat ik ivf wou en dat was gelijk goed.

wat een vervelende uittslagen en berichten krijgen jullie allemaal.
    nana spannend morgen dus.

2. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @Panter, heel veel sterkte meid. Gelukkig is het geen bbz, hopelijk komt het snel op gang en kunnen jullie verder.
    Dikke knuffel voor jullie.

@Loutje, wat kl*te allemaal! Ik hoop echt dat je vader jullie meisje kan ontmoeten. Dikke knuf!

Houd je het nog een beetje vol het zwanger zijn?

@Muppet, wat balen dat het niet gelukt is! Dikke knuffel voor jullie.
    Hoe gaat het nu verder? Nog een poging ICSI?

@Anna, ik heb in Gent ook eerst een HSG gehad zonder aanwijsbare reden.
    Bij mij was ook alles goed nette cyclus.
    Mij is toen verteld (mei vorig jaar) dat ze toen sinds kort bij iedere vrouw een HSG wilde doen voordat je start met IUI. Dit om er zeker van te zijn dat er geen problemen met de eileiders en/of baarmoeder zijn ivm de kosten van het donorzaad.

Ik zou idd even bellen naar Gent voor het recept van de AB-kuur, bij mij hebben ze het recept naar mijn appotheek gefaxt ging prima.

De HSG viel bij mij heel erg mee, zoals kipjes het omschreef liep ik bijna fluitend weer naar buiten. Maar dit is bij iedereen verschillend.
    En zo ook over het verhogen van de vruchtbaarheid is het verschillend, maar ik zou het zeker doen!

Hier ook IUI in eigen cyclus zonder hormonen.

@Nana, heel veel succes morgen!

XXX Liefs

3. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ dreamer,

Ik bedoelde alleen te zeggen dat een hsg niet alleen word gedaan als er iets mis is.
    hier in het ziekenhuis in NL waar we begonnen zijn stond namelijk de hsg al gepland voor start IUI , echter bleek de zaadtest niet goed.

En schoonzus ook eerst hsg en daarna iui ( en niks mis ) , dus het verschilt heel erg per ziekenhuis en misschien zelfs per arts. Vandaar mijn reactie.

4. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Bailey; we gaan voor een cryo tp volgende maand.. *fingers crossed*

5. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @Muppet, spannend weer! Krijg je nu eigenlijk hormonen met de terugplaatsing of hoe gaat het in zijn werk? Sorry als ik eroverheen heb gelezen maar vroeg het me af.

Mijn duimpjes draaien alvast voor volgende maand!

XXX Liefs

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Tja dat weet ik zelf ook niet echt, ze vertelden me over utro bolletjes (nieuwe versie) en nog andere tabletjes die ik moet slikken. krijg binnenkort de papieren thuisgestuurd dus we zullen zien.. tis voor mij ook nieuw :D

7. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Haha sorry dat wist ik niet :D Hopelijk krijg je snel de papieren en weet je wat je ervan kan verwachten.

XXX Liefs

8. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ de mama's
    Hoe is het met jullie en de kleintjes ? Lekker aan het genieten van het moederschap en verlof ? Zien jullie ertegen op weer te gaan werken ? Of al weer aan t werk ? ( Lijkt me echt zo gek om je kleintje dan niet meer de hele dag te zien.. Zou 't erg moeilijk hebben denk ik , maar ben dan ook een echte emo muts haha :D )

@ all,
    Hier erg zenuwachtig, alweer een maand aan de pil en vanaf vandaag nog een maand totdat we met ivf gaan starten. Vind het zo spannend allemaal.. Zit constant na te denken over hoe alles te regelen , hormonen prikken , hoe de punctie zal verlopen etc en hoe we dat gaan doen . Blijven in belgie of weer terug naar huis ? Nog een hoop om over na te denken.. Brrrr.. Gelukkig over een weekje lekker ff naar de zon..

Ga morgen even op de rest reageren , heb nog een hoop terug te lezen.
    Truste meiden !!

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Muppet: spannend!

@Panter: hoe is het vandaag?

@Nana: succes vandaag!

@Loutje: hoe is het nu met je?
    Wil de vk je al gaan inleiden?

@Kipjes: verlof is hier allang afgelopen.
    Maar ik ben thuisblijfmamma, dus hoef niet meer naar werk!
    Ik zou het ook echt niet leuk vinden om mn meisje weg te moeten brengen.
    Het lukt me zelfs nog niet om haar achter te laten bij iemand anders dan mn man.
    Ik had een afspraak gemaakt voor volgende week, maar heb het toch maar afgezegd, omdat ik mn meisje nog niet uit handen kan geven :)

Spannend hoor, over een maandje weer beginnen!
    Zie je erg op tegen de punctie?
    Krijg je een roesje of narcose of niks?
    Mogen jullie 2 emmies terug laten plaatsen?
    Geniet maar lekker van je weekje naar de zon!

Liefs

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kipjes, wat spannend! Ik heb maar 1 advies, go with the flow.
    Laat het over je heen komen, het gaat vast prima om alles voor elkaar te krijgen.

Dreamer een thuisblijfmamma. Mijn grootste wens. Lijkt me idd heerlijk om lekker je kindje helemaal op te voeden en alle ontwikkelingen gelijk mee te maken.
    Heb schrikideeën avn de eerste stapjes bij de opppas...die wil ik zelf mee maken!
    Helaas zal ik wel moeten werken, maar 2 of 3 dagen in de week.

Hier gaat het goed, net terug van bloedprikken.hcg moet gedaald zijn anders komt de mk niet op gang.
    Please laat het gedaald zijn!!!!

liefs

11. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ dreamer ,

Wat fijn dat je niet hoeft te werken ! Kun je lekker veel tijd doorbrengen met jullie meisje.. Ohhh dat zou ik ook wel willen in de toekomst :D
    Kan me echt voorstellen dat het moeilijk is om haar bij iemand anders achter te laten , misschien dat dat makkelijker zou zijn wanneer ze iets groter is , kan lopen etc.

Ik ben erg bang voor de punctie, ze hebben gezegd dat het pijnvrij is maar dat ik wel wakker ben , moet wel de hele dag blijven dus denk dat ze een roesje geven of lichte narcose , maar ben daar wel blij mee , want mijn buik, baarmoeder etc is echt super gevoelig dus kan daar niet veel hebben helaas. Die onderzoeken zijn ook altijd een ramp :D

We mogen maar 1 emmy terug laten plaatsen , pas bij de 3e ivf of als je ouder dan 36 bent mag je er 2 laten terugplaatsen. Maar vind 1 wel prima hoor hihi.
    Ze konden wel aan mijn hormoonwaarden zien dat ik veel eicellen aanmaak dus ze beginnen met een lage dosering hormonen. Ben benieuwd hoe dat gaat verlopen :D.

Ik ga zeker genieten ! Nog 5 werkdagen , ben aan het aftellen hahaha .

Jullie nog vakantieplannen ?

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Kipjes; spannend maar gaat helemaal goed komen.. het is even wennen maar na een tijdje ben je eraan gewend geraakt.. (in hoeverre je er aan gewend kunt raken)

@Dreamer; thuisblijf mama, wow kon dat maar.. we zijn helaas ook afhankelijk van mijn inkomen, dus zal 30 uur moeten blijven werken. Mijn familie wil graag oppassen dus dat vind ik niet erg.

13. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ panter ,

Thanks meid voor de tip ! Gaat allemaal wel goedkomen.

Thuismama is ook echt mijn droom , en denk voor veel meiden wel :D
    Ik zal ook tussen de 3 en 4 dagen moeten blijven werken helaas.

Ik duim voor je meid dat de waardes gedaald zijn , zodat je weer verder kunt. Zo blijven wachten is ook frustrerend en verdrietig ... Wanneer krijg je de uitslag ?

14. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    Ik hoop het mupper hihi.
    Hoe heb jij de punctie doorstaan , viel het mee of tegen ?

15. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Viel mij altijd tegen.. eerste keer lag mijn bm ervoor aan een kant dus moest ze daar doorheen ofzo. Toen gehuild van de pijn en was ook niet meer te doen dus zijn ze gestopt zodra het kon. De tweede keer had ik meer roesje maar vond het nog wel heftig hoor.. pff. Had toen 15 folikkels (de eerste keer 5 ofzo)..
    Het uitzuigen voelde ik wel en dat was niet fijn.. weet niet of ik kleinzerig ben..

Maragoed, zijn ook genoeg meiden die er geen last van ondervinden.

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik krijg cvanmiddag 16 uur de uitslag. Maar ik weet hem stiekem al.
    Alle kwaaltjes zijn weg en mijn test is nu echt een supertuurtest geworden.
    HCG daalt, en we kunnen weer verder. Volgende week een afspraak voor evaluatie!

liefs

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Jeetje wat confronterend lijkt me.. trek je het allemaal nog een beetje Panter?

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ja hoor, het gaat prima. Ik heb er wel vrede mee.
    Hou me vast aan het bewijs dat ik zwanger kan worden. Ben ook niet verdrietig, mss zelfs wel een beetje té nuchter maar tja that's me.
    Ik ben niet zo snel onder de indruk geloof ik.

liefs

19. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    :) oke.. knap van je.. het is idd zo dat het KAN..

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    De uitslag van het bloed is er al, hcg 23 en dus mooi dalende.
    De natuur doet zijn werk. Nu opladen voor poging 7.

liefs

Deel Deze Pagina