ach nee toch...he bah wat sneu! De wereld zit soms zo oneerlijk in elkaar he...Loutje, ik denk aan je! Even heel iets anders... manlief heeft ziekenhuis gebeld om te vragen naar de uitslag van chromosomen. Helaas nog niet binnen, moeten over een paar weken! nog maar weer proberen. Baal baal.. Helaas wederom wachten..
@Loutje: alles tegelijk meis. Wat een moeilijke tijd. Dikke knuffel @Sweet Lilly: meestal duurt die uitslag 12 weken. Balen he dat nutteloze wachten. @Bailey: wij hebben 6 rietjes gereserveerd. Hoop toch dat we het daarmee wel redden. Ik zou niet direct meer bestellen (jullie moeten er voor betalen toch?) Tenminste, niet als je nog maar 1 kindje wilt. Willen jullie nog meer kinderen, dan zou ik het wel doen. @Onswonder: nog maar een week! Spannenddddddd. @Panter: hoe gaat het nu met je meis? Liefs voor allemaal
@loutje: sterkte meid; dit is een zwaar verlies....gecondoleerd; ook voor je familie @sweet lilly: wat duurt dat lang; die uitslag...wij hadden die toch wat sneller dan 12 weken........grrrr...
@ sweet lilly: 3 maanden hadden ze bij ons gezegd (analyse in R'dam). Resultaten waren bij ons ook niet op tijd voor gesprek met gyn, kwamen 's middags dus belde gyn even op. Probeer het volgende week gewoon nog eens. Hadden jullie nog gebeld naar het zkh of zoiets om na te vragen hoe het zat met antibiotica? @ Girl: julie beebje nu al aan het poseren @ Bailey, Ons Wondertje & Dreamer: hoe zit dat met zaad reserveren voor een brusje? Ons Wondertje, jullie lopen in Brussel, toch? Konden jullie gewoon reserveren? Bailey: waarom zou je het niet bestellen? Zitten daar kosten of consequenties aan? (jullie lopen in Gent toch?) Dreamer: hadden jullie ook al stappen in deze richting gezet (waar lopen jullie ook al weer, kan het niet meer vinden)? @ anaatje: kan de hsg doorgaan maandag? @ ons wondertje: wat gaan ze precies bespreken de 28ste? Gaan jullie nu voor een brusje of wachten jullie tot jullie zoontje een bepaalde leeftijd heeft? Hoe oud moet je eerste kindje zijn voor het veilig is om voor een tweede te gaan? @ panter: hoe gaat het met je? Gaat er bij jou op korte termijn nog iets gebeuren of heb je even rust? @ muppet: hoe is met jou? Gaan ze in juli 1 cryo tp of 2? Heb je daar nog medicatie voor (hormonen o.i.d.) of doen ze de tp in je eigen cyclus? @ all: had eindelijk tijd om alle vragen te stellen aan jullie want heb dagje vrij vanwege afspraak vanmiddag in leiderdorp voor eerste intake KID. Spannend!
Cat wauw wat spannend Is zo'n spannend gevoel de intake want je hebt het gevoel dat je dan echt een start aan het maken bent, vond ik althans. Hoelang zal de wachttijd zijn weet je dat al of krijg je dat ook vandaag te horen? Sweetlilly hier heeft het ook 3 maanden geduurd dat we de uitslag kregen. Spannend hoor!!! Op je vraag Cat ja wij lopen in Brussel Ik heb toen ik nog zwanger was van ons ventje al gemaild met het lab om te vragen of ze konden reserveren. We moeten hiervoor 270 euro betalen voor 3 jaar reserveren dat is voor 6 rietjes. We wilden eerst wachten dat ons ventje 1 jaar was. Maar het ging steeds meer kriebelen. De 28e moet de fert arts eigenlijk gewoon in de computer ingeven dat we opnieuw starten met behandelingen. Volgens mijn gyn was het geen probleem rond juli/ augustus alles zag er prima uit Als alles goed is starten we in Juli voor een brusje. Ik moet 2 juli ongi worden en dan normaal gezien de 3e dag van de cyclus voor de eerste keer bloedprikken en dan rond de 10e a 11e dag een echo en weer bloedprikken dan horen we wanneer de pregnyl gezet mag worden of nog een keer terugkomen. xxx
Loutje, gecondoleert met het overleiden van je Pa. Ik wens je veel sterkte de komende tijd & dikke knuffel. @ all zo veel al weer geschreven dat ik het overzicht aardig kwijt raak. Ook door de naamswissels hier, ik heb net pas begrepen wie ons wondertje is (ja, ik ben blond!) Wondertje, wat leuk dat jullie zo snel voor een brusje gaan - heel veel succes! @ cat ook heel veel succes bij de intake - spannend! @ anna alvast sterkte voor de hsg, ik hoop dat het reuze meevalt.
@Iluna: hahaha geweldig Hoe gaat het nu met je? @Cat: wij lopen bij het MCK (waar jij dus zo heen gaat ) We hebben idd al zaad gereserveerd voor een 2e. En wanneer het veilig is om voor een 2e te gaan? Zodra de 1e geboren is Wij wachten denk tot ons meisje 1 jaar is. Het kriebelde hier met 2,5e week alweer, maar we wachten dus nog even. Sowieso geef ik nog borstvoeding en daar moet ik mee gestopt zijn voor we voor een 2e gaan. Ben benieuwd hoe je het MCK vindt! Wij zijn altijd goed geholpen daar. (en mocht je eraan toe komen, wil je dan vragen hoeveel kinderen je tegenwoordig mag krijgen via hun? ) Ik weet niet of je de geboortekaartjes kan zien hangen, maar zo ja, dan zal je die van ons waarschijnlijk ook zien hangen haha Succes straks!