Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ons wondertje: had je mn laatste pb nog gehad?
    Kan hem niet terugvinden in mn box namelijk.

2. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    hey wondertje (of mag ik je nog met je oude naam aanspreken?),
    met mij/ons :p gaat het prima. Af en toe heb ik flinke bandenpijn maar goed, dat hoort erbij. Ik heb de kleine al een paar keer gevoelt en kijk uit naar het moment dat manlief dat ook kan!

En ik wens iedereen die nog bezig is met de behandelingen dat allemaal snel die ervaring mogen maken. Ik blijf het echt een wonder vinden....

Wij laten ons verrassen wat het wordt - als het maar een mensje is ;) Ik heb ook de combitest niet laten doen en probeer maar gewoon te vertrouwen dat hoe het ook mag lopen het goed zal komen.
    Ik ga wel over 3 weken naar de 20 weken echo, maar dat is vooral om te weten te komen hoe de placenta ligt en of ik het thuis mag bevallen of niet.

Gaat het goed met jullie kleintjes @ wondertje, bailey en dreamer?

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dreamer nee niet gehad:(

Iluna geen probleem hoor denk niet dat iedereen direct oplet als je die naam schrijft;)

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Met ons ventje is alles goed trouwens:D
    Hij word steeds meer happy.
    Het drinken gaat goed.
    Geen last meer zover van zijn reflux wat een verademing!

Ohhhh moeten we nog ff wachten wat het word hihih spannend!

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dreamer wat goed dat jullie meid toch aan de borst heeft leren drinken na de couveuse periode.
    Hier kreeg S het niet onder de knie of maar heel even en viel dan in slaap waardoor hij niet genoeg kreeg.

Ben wel door die stressperiode, aanleggen wat niet lukte, altijd kolven en zijn reflux erg bang en nerveus geworden over bv.
    Dat ik zelfs bang ben bij een volgende dat ik weer te snel stress krijg terwijl ik het zo graag had gewild bij S:(

6. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    #3866 suikerfee, 22 jun 2011
    Laatst bewerkt: 22 jun 2011
    @Loutje, lieverd heel erg veel sterkte voor jou en de familie in deze moeilijke tijden. Dikke knuffel!

@Anna, nee als we nu bij bestellen hoeven we niet meteen te beginnen. De overige 5 strootjes die we nog hebben worden nog 2 jaar voor ons bewaard, de eventuele nieuwe worden vanaf het moment dat ze binnen zijn 3 jaar bewaard. Dit zit bij de prijs inbegrepen.
    Ja wie weet straks hebben we dezelfde, ligt er een beetje aan of je man dezelfde uiterlijke kenmerken heeft als mijn mannetje :D

@Girl, wat leuk een onverwachte echo! En nu al een boefje dat hij/zij stil ging liggen haha.

@Dreamer ja klopt wij moeten betalen voor de strootjes €500 voor 3 en €1000 voor 6.
    Zoals we er nu tegen aan kijken zouden we nog 1 kindje willen, als het weer zo snel lukt dan hebben aan deze 5 voldoende.
    Je hebt ook gelijk, het zou voldoende moeten zijn.

@Cat, wij hebben toen we vorig jaar begonnen 6 strootjes besteld. Na de 1e poging was ik zwanger van ons meisje. Nu hebben we er nog 5 over, deze worden nog 2 jaar voor ons bewaard.
    Het zou voldoende moeten kunnen zijn voor een broertje of zusje.

Er zijn verder geen consequenties verbonden aan het bestellen, kosten daarintegen wel €500 voor 3 en €1000 voor 6. Dit is inclusief 3 jaar bewaren voor ons.
    Wij lopen inderdaad in Gent.

Heel veel succes vandaag met de intake!

@Iluna, fijn om te lezen dat het goed met je gaat! Haha ja het is vast een heel mooi mensje :D

Met ons meisjes gaat alles goed, echt volop genieten :D

@All, we weten nog niet wat we doen. Maar hebben nu na het mailtje van Gent wel het gevoel dat er zeker nog voldoende strootjes zijn mochten onze overige 5 strootjes niet voldoende zijn.

Ik ben ook weer op controle geweest bij de Gyn, mijn baarmoeder is nu gelukkig helemaal schoon.

Liefs Bailey

7. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @al net gent gebeld
    Heb bruinverlies nog geen bloed
    Moet nu afwachten tot vrijdag,nog niks dan hsg verzetten
    wordt ik t morgen en hsg is maandag en heb nog beetje
    Bruinverlies dan doen ze hsg toch
    Maar gelukkig kan ons intake gesprek kid doorgaan as maandag
    Ze zn zo lief aan de telefoon in gent!

Knuff aan iedereen

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat fijn Annaatje dat je wat duidelijkheid hebt!
    Ik hoop dat de hsg toch voor je door kan gaan.

We hebben die Stefan G nog niet hier gezien heh van het andere forum.

9. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    annaatje nog geen ongi hopelijk morgen.
    normaal wil je het niet dat je ongi wordt en nu wacht je erop. haha

iluna dus jullie hebben geen combitest gedaan?? gaan wij ook niet doen. val in de groep waar het het meest onzeker is over de uitslag zeiden ze. dus ga niet lopen stressen als het niet hoeft.
    dus het wordt een verrassing?? wat het gaat worden.

cat nou beebje verstopte zich haha. jullie succes met het gesprek. of ben je al weer thuis??

bailey ja een boefje kun je het zeker noemen jah haha. maar wel leuk om het weer te zien!!!
    nog aan het twijfelen of je bij besteld?? of kijk je met die 5 strootjes aan hoe het loopt. hopelijk gaat het weer net zo snel!!! dat je genoeg hebt. fijn dat alles goed gaat met jullie meisje!!!

panter hoe is het met jou??

dreamer en onswondertje met jullie kleintjes ook alles goed??

10. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ ons wondertje idd stefan nog niet gezien hier
    maar die zal zich wel aanmelden hier denk ik.

@ girl idd zo wil je niet dat je menstruatie komt en nu zit ik er op te wachten hahaha. maar volgens de clearblue digi ovu test moet ik t vandaag toch verwachten hihi.
    maar ben zo blij dat in ieder geval ons intake gesprek kid maandag gewoon door kan gaan.
    ik heb alleen nog niet de brief gehad van gent over die 2 tabletjes voor de hsg. nu bijna 1 week geleden. geen idee hoelang de post erover doet. vind dat wel een nadeel .stel dat de postbode t in de verkeerde brievenbus bezorgd
    want als je akkoord bent bevonden voor donorzaad krijg je dit ook per brief te horen??

@ iluna leuk leuk een verrassing!! wij willen t zelf wel weten maar vertellen t dan niemand. Vinden t wel fijn ivm aankopen doen enzo.
    maar jah eerst maar eens zwanger zien te worden

11. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    oh jah gisteren gelezen dat t programma met irene moors niet doorgaat dit jaar. positief nieuws vind ik dit!!!
    vanavond weer Babyboom kijken :)

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hey ladies.. kom ff snel binnen waaien! Is weer veel gekletst *houd het haast niet meer bij*!

Vanaaf Babyboom idd.. wel zin in.. lekker kopje thee erbij..
    vind het wel prettig om een echte mensen te zien in een soortgelijke situatie.. weer anders dan op het forum ofzo..
    maar ook zo'n gevoel van: we zijn niet de enige die het af en toe zwaar K*&^* hebben.

13. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    annaatje en anders gewoon ff bellen over die tabletten hoor!!
    de eerste keer van de donor match waren we daar nog en moesten we ff wachten toen hadden ze direct een match en met de wissel van de donor had ik wel een brief volgens mij maar had ook al bevestiging gehad via telefoon. maar is over anders weer.

14. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    wie is stefan g??? ben nieuwsgierig :)

15. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    hahahah.. zit in het ivf/icsi juli/aug topic geloof ik.. tenminste... dat is de enige man die ik de afgelopen week op zp heb gezien

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Lieve schatten, wat hebben jullie enorm veel geschreven...Ik kan me er niet goed op concentreren! Hele dag in Arnhem geweest...nou ja...halve dag in auto gezeten ;) En de rest in Anrhem.
    Ik lees morgen even bij maar zal jullie even updaten:
    Alles is schoon, hcg is weer 2, eisprong is ook al geweest :$.
    Ik hoef geen hsg! Mag de 2de reeks van 6 pogingen starten bij mijn volgende ei.
    Yes!

Wie is stefan g? :cool:

liefs

17. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Stefan schreef/schrijft mee bij in afwachting van tese
    Ik heb daar ook tijdje meegeschreven
    Stefan en zn vrouw zn nu bezig met iui-d poging 3 of 4 geloof ik

Mocht je dit lezen stefan en willen meeschrijven bij ons,welkom hier!

18. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kiyeko hoe is het met jouw
    Jullie hadden al een match toch... En hoe nu verder

19. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Muppet: ja, ik kijk ook naar Babyboom (wel een beetje ''zelfkwelling'') want inderdaad gevoel dat je niet de enige bent en ook om mensen die nergens van af weten wat ''op te voeden'' over het wel en wee van de MMM. Dan krijgen ze iets meer begrip ervoor...

@panter: fijn dat je geen HSG meer hoeft!

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Panter wat fijn geen hsg nodig!!
    En weer een ei gehad geweldig:D

Deel Deze Pagina