Kiyeko, ik heb de ene keer een positieve ovutest op dag 16 maar ook wel eens op dag 23... Dus op dag 11 nog geen positieve test klinkt mij niet raar in de oren. Heb je een hele korte cyclus van 25 dagen? Hoe het in DD gaat weet ik niet. Wij hebben een overzicht gehad van het ZH wanneer je welk nmr moet bellen. Muppet..ik kan de shaduw ook niet aan...zit binnen met de plafondventilator aan en smelt al bijna hahaha
Misschien moet je eens andere ovutesten gebruiken. Er zijn genoeg mensen die hun ei nooit vinden met clear bleu digital. Ik vind mijn ei daar wel mee, maar juist niet met die streepjestuurtesten. Verschilt dus per vrouw, moet jij ook 2x per dag testen? Want als je een korte piek hebt dan kan je hem missen omdat ie alweer weg is na 12 uren. Vandaar dat ik om 8 uur smorgens en om 8 uur savonds moet testen van het ZH
@all hsg gehad vandaag. Valt echt reuze mee Voel nu alleen nog wat krampjes in mn onderbuik Ze zei meteen je eileiders zn open en alles goed Ohh wat waren wij blij Toen gesprek kid gehad en als t goed is kunnen We in sept beginnen Voelde zo goed vandaag.was wel een lange dag Om 9uur vertrokke en zitte nu nog in de auto superveel file en ongelukken Maar lieve meiden ,t voelde zo goed ,ook fijn dat hsg goed was en dat we voor Ons gevoel in sep nu echt gaan beginne We hebben 6strootjes besteld,1000 euro In wachtkamer zaten zeker nog 8 nederlandse stelletjes Ze zn echt zo begripvol voor je en zooo lief
@annaatje; ben blij dat het zo meeviel! En in september echt beginnen, dat is al snel! Ben heel blij voor je dat het zo goed voelt! Is leuk om te lezen... *knuf* @kiyeko: ben benieuwd wanneer je ei gaat komen.. maak je gen zorgen in ieder geval. Je lf kan ook wat korter zijn en je cyclus misschien nu wat langer door spanningen..? Succes! Hier al puffend de werkdag doorgekomen.. Nog een half uurtje, dan lekker naar mijn mannetje..
@sweetlily Jaaaa zooooo blij. T lijkt net of ik nu vlindertjes in mn onderbuik Voel vd hsg .echt zon raar gevoel.hihi We hebben recept voor clearblu gehad Eerste dag van mn cyclus moet ik smsen Dan sochtends met clearblue ovu test starte vanaf dag 12,als ik smiley heb dan weer smse en dan Kun je volgende dag al terecht.zelfs op zaterdag en zondag. Ik ga t eerst 6keer zonder hormonen doen dus in eigen cyclus Omdat mn menstruatie regelmatig is.regelmatig houd in 21-35 dagen. Nu gaan we eerst onze zomervakantie boeken,ff relaxe En dan beginnen.we hebben dr zin in! Dikke knuff voor iedereen
Hallo lieve meiden, Hoe is het hier met iedereen??? Annaatje wat fijn dat je zo'n goed gevoel hebt!! Jullie zijn in Gent toch? Daar was een hele grote file heb ik idd gehoord op de radio! En September beginnen duim duim!!!! Ga maar eerst lekker op vakantie! * jaloers * Kiyeko mmm heb voor de iui nooit ovutesten gebruikt. Maar het kan idd zo verschillend zijn. Hopelijk is hij snel posi! Panter hoe voel jij je meid? 3 of 4 juli nod toch heh? Het is bijna zover Kipjes geniet van je heeeeeeerlijk verdiende vakantie! En dan vol goede moed beginnen! Sweetlily nog 1 maandje tot de intake!! Cat wat spannend allemaal ! Girl lieverd hoe voel jij je? Lekker geshopt Dreamer lieve meid hoe is het met jou en de prinses Nana al een paar dagen niet gezien.... Hoe is het meid? Muppet wat een warmte heh. Hier gisteren 41 graden in de schaduw!!!! ( limburg) En vandaag nog warmer. Mijn arme man werkt ook nog op het dak niet verantwoord hoor Was daar 60 graden boven op het dak Hier vandaag het gesprek brrrrr. Ik stuiter van de nieuwsgierigheid of ik mag starten .. Zo niet of als het niet zou lukken juli kom ik bij jou Annaatje. augustus geen iui voor mij dan want het is ramadan. En zoiets doe ik dan zeker niet op die heilige dagen.
Hoi meiden, Annaatje wat fijn dat het zo is meegevallen en dat alles goed was!! Nu de komende maanden nog even genieten en dan starten!! Joepieeeee!!! Ja nana, qwaar ben je? Ons wonder, jeetje zeg je man op het dak. Het zou met dit weer verboden moeten worden, verplicht vrije dagen! Veel succes vandaag met het gesprek, gaat helemaal goed komen! Hoe is het met iedereen verder? Hier is mijn temp gedaald naar 36.4...onder de coverline. Het lijkt erop dat ik vandaag opf morgen al ongi ga worden....maar dan heb ik een cyclus van 25/26 dagen???? Voorheen altijd 34-37 dagen...nu na mk ineens korter? Kan dat? liefs
Het is een rare tijd, zeker nu de komst van de kleine eraan zit te komen. We moeten het allemaal maar over ons heen laten komen...
Loutje, ik wens je veel kracht toe in deze moeilijke tijd. Ik natuurlijk ook succes voor de bevalling! Het zit er nu aan te komen, spannend hoor!
Mijn man is net 2 a 3 meter van de ladder afgevallen op zijn ribben. En wil niet naar de spoed. Ik ben zoooooooooooo woest potverdomme nog niet!
Tja aaan gebroken ribben doen ze toch niks... Tenzij er meer dan 5 aan 1 kant zijn gebroken, dan kan je een klaplong krijgen en word je opgenomen. Heb ooit een ongeuk gehad met 4 gebroken ribben rechts, en alle ribben links gekneusd. Doet flink pijn! Als je man benauwd word moet ie wel ff naar de EH. Is ie niet op zijn hoofd gevallen?
Hij heeft een paar minuten niet goed kunnen ademen. Na veel gezeur komt hij naar huis en dan door na de spoed. Dadelijk voelt hij zich niet goed gebeurd er nog wat ergers van het dak. Op zijn hoofd weet ik niet hij wilde al niet komen eerst grrrr
Meeslepen naar de EH die vent van je! Eigenwijs kan wel met andere dingen, maar met zoiets eigenwijs zijn kan fout aflopen. Aaan de haren mee naar de EH! Hopelijk valt de schade mee!
Daarom was zo woest dat ik zei, als je niet gaat geef ik je nog een paar klappen bij wijze van. Eens kijken dan....
even nog een tip: check ook goed evt hersenschade (zal beperkt zijn maar toch..). Dus niet alleen focussen op ''uitwendig letsel''! succes meid!