@ onswondertje, Sterkte voor je man , hopelijk is er niks aan de hand. @annaatje, Wat fijn dat de hsg is meegevallen meid ! Zo zie je maar weer hoe verschillend je dat kunt ervaren en in september beginnen is netjes !! Er komen veel nederlandse stellen bij steeds in Gent , zit vaak met veel Nederlanders in de wachtkamer hihi Tip: wij hebben ook vaak last van file op de weg terug naar huis. Weet natuurlijk niet waar je woont maar wij moeten terug naar amsterdam en het is altijd retedruk op de ring antwerpen. Je kunt ook net ervoor via de tolweg rijden (via rotterdam). Je betaald dan wel iets en rijd zo'n 15 minuutjes om, maar scheelt een hoop wachttijd. En is fijn want als je de drukte ziet kun je er nog af . @panter, Hoe is het met jou ? @ loutje , hele dikke knuffel voor jou meis !! @ de mama's , beetje de warme dagen doorgekomen met de kleintjes ? @ girl, egbimi en de andere zwangeren die ik vergeet , Hoe is het met de bolle buikjes ? @ all, Hier een dikke knuffel voor jullie allemaal vanuit spanje. Hier ook erg heet maar geluykkig wel de mogelijkheid om een duik te nemen... Nog wel moeite met relaxen want merk toch wel dat ik erg gestresst ben en veel nadenk, maar dat komt wel goed Tot snel !! Xxx
@ ons wondertje: Mannen... Maar hopen dat alles in orde is. Heb je het gesprek al gehad? Kan me goed voorstellen dat je geen IUI wil doen tijdens de Ramadan, ik hoop voor je dat er dan niet teveel van deze bloedhete dagen zijn. Als je wel mag starten en je raakt zwanger, dan hoef (mag?) je niet mee te doen aan de Ramadan, toch? @ Panter: ik heb dat ook wel gehoord dat je cyclus kan veranderen door MK. Let maar goed op je lichaam zodat je je ei niet mist of krijg je hormonen? @ Loutje: mooie woorden onder je banner! sterkte meid. @ Anaatje: Fijn dat de hsg zo goed is gegaan bij jou. Je klinkt helemaal happy (ondanks de hitte, files en ander ongemak). Op naar september! @ Kipjes: jezelf niet gek maken he?
@Kipjes: ga jij is gauw in die mooie zee liggen daar Niet hier komen in je vakantie meis! Lekker genieten. @Ons wondertje: wat was de schade bij je man? Hoe is het gesprek gegaan? Of moet je pas later vandaag? @Kiyeko: heb je eerder al wel posi testen met de cb gehad? Altijd 2x per dag testen. Ik vind mn ei ook niet met 1x per dag cb, heb een korte piek. @Hitte: bah! Mn meisje heeft er geen last van gelukkig, ik des te meer. @Loutje: ik hoop dat je toch nog een beetje kunt genieten van de kleine meid in je mooie buik. Sterkte lieverd! @Anna: super dat alles goed is! @All: brain melt down, weet het niet meer Liefs!
Kipjes, ga eens genieten van het mooie landschap daarzo zeg. Wij blijven er wel Heerlijk hoor zo'n vakantie, lekker relaxed. Bijtanken!! Kiyeko, ik gebruik geen hormonen. Dus de ongi zal bijna wel komen want mn temp isweer laag. Ons wonder, hoe is het gesprek gegaan?? Dreamer, fijn dat je meisje geen last van de warmte heeft. Ik heb wel last van de warmte!!! Pppfff op buienradar zag ik dat het hier vanaf 15 uur zou gaan regenen maar dat is dus niet gebeurd he??!! Tis hier bloody hot! Hier alles goed, weinig te melden. liefs
@kipjes thanks voor je tip @all thanks allemaal.voel me ook echt happy dat we nu Een kans krijgen Lees straks ff bij.net terug vh werk en t zweet druipt overal Hihi hihi
annaatje fijn dat de hsg erg meeviel!! gelukkig maar. en wat goed dat je in september met iui-d kan beginnen!!! loutje doe het rustig aan he meid!!! en de bevalling zal snel naderen. succes alvast!!! wondertje jeetje zeg van je man. en valt het nog mee met je man?? en hoe is jullie gesprek gegaan??? ja heb zeker lekker geshopt!! kipjes gaat goed hier!! jij lekker aan het genieten van jullie vakantie?? heerlijk!!! ja wat een hitte vandaag zeg. en we hadden kaartjes van een dierenpark. ben blij dat ik weer thuis ben nu. hopelijk ben ik niemand vergeten.
Kiyeko, eggwhite voorspelt ei. Kan je een paar dagen voor en een paar dagen na je ei hebben. Spannend hoor, hij zit eraan te komen! 2x per dag testen is goed plan! Ons wonder, hoe was jullie gesprek en hoe is het met je man afgelopen? Girl, bijna de 12 weken echo. Je gaat hard hoor! Ervaar je dat zelf ook zo of kruipt voor jou de tijd? liefs
@ons wonder hoe was t gesprek vandaag @kiyeko ik test altijd sochtends meteen als ik opsta Met clearblue digital met smiley Heb jij die ook @all wat een weer he. Straten staan blank hier
Jette doet op dag 3 een bloedafname en laat je dan dag 10 of 11 terugkomen. En dan laten ze je pregnyl zetten.
We zijn net thuisgekomen. Mijn man heeft 2 gebroken ribben. En mag dus verschillende weekjes niet meer werken. Het gesprek was positief , groen licht
Wonder, 2 gebroken ribben voor je man...nou kan ie zijn borst nat maken haha. beterschap voor hem! Top dat jullie groen licht hebben gekregen!!!! Joepppieeee!! Wat een noodweer vannacht zeg...heb heerlijk geslapen!
ons wondertje balen van je man zeg met 2 gebroken ribben sterkte ermee. en wat fijn dat jullie groen licht hebben!!! panter voor mij gaat het ook hard hoor!! vrijdag echo. ja hier ook beetje slecht geslapen van de omweer vanacht kiyeko ik had dat altijd meerdere dagen voor me ei al dat het begon dus het kan nog enkele dagen duren voordat je je ei vind.
Girl, van harte met de 12 weken! Kiyekom, ik heb altijd 2 of 3 dagen voor mijn ei dat slijm. De dag na mijn ei nog heel lichtjes en dan is het slijm bij mij weer weg. Vind het wel raar dat het zh niet gezegt heeft 2x per dag te testen...sommigen hebben een piek van 12 uren en dan mis je je ei met 1x per dag testen. Mss is je ei al wel geweest? Maar ik denk eerlijkgezegt dat ie nog moet komen. Sterkte met het vinden van je ei! liefs
@Ons wondertje: mag je met juli meteen starten? Ben zo jaloers haha. @Kiyeko: ik deed altijd 2x per dag cb en 2x per dag sensitest dipstick (en nog 2 andere merken hahaha) Maar nooit met ochtendurine testen! Dit kan vals positief en vals negatief geven. Zo gaf met ochtendurine bij mij de test posi, plas erna nega. Had ik dus van de ochtendurine uit gegaan, dan had ik nu ons meisje niet gehad! @Girl: 12 weken Heerlijk die mijlpaal! Liefs voor allemaal
Ik heb wel verschillende resultaten gehad ja. Maar de ronde van de IUI gaven ze hetzelfde aan gelukkig. Allemaal savonds posi test. Alleen de volgende ochtend gaven de streepjes testen nog posi en de digi dus niet meer. Die vind ik dus wel iets betrouwbaarder, die is iets secuurder. En leest ook veel makkelijker af natuurlijk (al is streepjes turen wel een deel van de spanning haha) Ik zou als ik jou was deze ronde gewoon netjes 2x per dag testen met cb. Heb je dan weer geen ei, dan kan je vragen voor fm. (follikel meting, doen ze met een echo en meten ze je follikel op) Ik heb ook fm's gehad, omdat de ovu testen bij mij niet altijd mn ei aangeven.
Hallo dames, Nou we zijn gebeld door het zh en vrijdag mag manlief eindelijk voor de 2x zaad inleveren (eerder al een xtje geschreven hadden de eerste x maar 11% zwemmers waarvan veel misvormd etc)...maar ja we hebben er een hard hoofd in dat het dit beter zal zijn dan de 1e x...Hebben er wel alles voor gedaan...extra zink, ander ondergoed, niet in bad, stoppen met roken, nog meer sporten en nog gezonder eten (hij eet nu verplicht konijnenvoer hahaha) Ook mag ik vrijdag eerste onderzoeken doorstaan...afspraak samen bij de gyn en een echo, bloedprikken etc. Zal toch wel een beetje opgelucht zijn als bij mij alles erop en eraan zit ...moet wel even wennen aan het idee dat je steeds met je benen wijd ligt...beetje onzeker...heb wel eens een uitstrijkje gehad bij de ha maar op een of andere manier maken deze onderzoeken me een beetje bang en onzeker...hadden jullie dat ook?? Of valt dat weg na het eerste onderzoek?? Ik vraag me zelfs nu af of ik alles moet laten groeien, afscheren, zo stom ineens komt het zo dichtbij dat ik er gewoon een beetje buikpijn van heb Zodra we wat meer weten zal ik dat even melden hier...ben benieuwd wat de vervolg stappen zullen zijn en hopelijk vallen de onderzoeken mee... Thanks voor jullie tijd dames!! Liefs Pien
Pientje, ik ga altijd netjes geschoren, maar heb altijd het dubio: doe ik mijn sokken uit of hou ik ze aan Raar he? Gyn's zien zoveel blote vagina's, ook van 80+ en uitgelebberd door weet ik wat voor aandoening. Die van jou zal dus een verademing zijn om naar te kijken Ze zien er zoveel, ze worden er echt niet warm/koud van..en op een haartje meer of minder letten ze ook niet eens. De gyn is veel handiger trouwens dan een huisarts, dus ik denk dat het je 100% gaat meevallen. Kiyeko, ik test wel gewoon met ochtendurine en clear bleu digital. Volgens mijn gyn maakt het geen drol uit. Heb tot nu toe ook altijd 's avonds de eerste positieve test. 1x op ochtend gehad, en toen had ik ook nog een langere cyclus. Ik test altijd voor 8 uur smorgens en savonds tussen 20-22 uur. op voorschrift van ZH. Heb ook andere testen gebruikt maar die werkten bij mij niet. Die gaven geen ei, of pas een dag nadat de CB positief gaf. liefs
@ Panter...ohhh thanks!! Ik heb pijn in mn buik van het lachen...had ik echt even nodig!! Ik hoop gewoon op slipper weer dan beland ik hopelijk niet in het sok dilemma hahahaha Ja dat weet ik ook wel hoor...het is gewoon mijn eigen onzekerheid, heb laatst ook mijn uitstrijkje gehad voor het bevolkingsonderzoek...maar ja het blijft niet mijn favo bezigheid... Ja ik knip en scheer alles ook om de 2 a 3 dagen helemaal blij en ik geloof ook niet dat ze daar echt op letten hoor...maar ineens komen dit soort rare vragen boven drijven...een vrouwen brein blijft iets geks Mijn vriend vroeg net al of hij nog even langs de winkel moest rijden voor een vergrootspiegel zodat ik het beter kan zien, grapjas hahahahaha Ik hoop zo erg dat het mee gaat vallen...ben ook benieuwd Bedabkt voor je geruststellende woorden en voor die grote glimlach op mijn gezicht...als ik me sokken toch aan heb daar dan zal ik even denken aan de goede raad Thanks!! Liefs Pien