Echo's = follikelmetingen. Dan meten ze idd de follikels op (follikel betekend nog geen ei) Anuspauze, geweldig @Cat: raport afgekregen? Super dat de gyn morgen belt! @Kiyeko: je lf kan ook heel kort zijn (bijvoorbeeld 8 dagen voor je ongi wordt) Ik zou doortesten als ik jou was. Welke dag zit je nu? @Ei: bij mij was mn follikel al 25 mm de dag voor mn eisprong. Die avond had ik een posi test. Bij mij groeide het die keer echt keihard.
bij de iui-d's kwamen we erachter met hormonen de 6de dat hij 23 mm was toen hij bijna sprong. en al die 5 ervoor had ik ze net onder de 20 mm. kwaliteit werd slechter omdat me cyclus te lang ging worden. ze zien dus wel wanneer ongeveer hij springt omdat je weet hoe groot ze zijn. maar precies kan dus niet omdat elke maand je ei verschillende grootes kunt hebben net zoals dreamer en wat ik ook heb gehad. maar ze kunnen dan wel pregnyl doen om hem zelf te bepalen wanneer ei springt.
@dreamer: wat super suf van zo'n vk; ik vind dat ook zeeeeer ergelijk. Hoe kun je dat nou zeggen!??!?! Grrrrrr...ik word er zelf ook boos van @cat: zou het kunnen dat de kwaliteit van het zaad ook bepalend is geweest in wat ze jullie hebben verteld over de TESE-uitslag?? Ik heb het wel 's eerder gehoord dat een stel ''rood licht'' kreeg maar na opvraag van dossier inderdaad e.e.a. ontdekte........
Cat wij hebben idd hetzelfde meegemaakt! Er waren 8 zaadcellen gevonden bleek uit het dossier. Onze fert arts in Brussel was heel enthousiast en had zoiets de tese gaat zeker positief zijn. Maar er werden alleen zaadcellen gevonden de 2e keer die net te vroeg waren gestopt met groeien , voldoende zaadcellen maar net te vroeg met groeien.
Probeer er niet te veel hoop op te vestigen, maar toch... Die derde uitslag is gedaan in lokaal zkh en volgens mij niet doorgestuurd naar Nijm. Hebben de uislag van ha gehoord denk ik. Af en toe denk ik wel eens: hadden ze maar geen zaadcellen gevonden! Maar goed morgen belafspraak met gyn en maandag belafspraak met uroloog (was het vergeten maar die stond al want ik had nog zoveel vragen). Volgens mij wil ik gewoon veel te veel weten @ wonder: ga het navragen aan prof T. in Brussel. Kan volgende week bellen voor afspraak in september. @ girl: enig idee waarom ze dan niet atijd pregnyl te geven IUI, zijn er veel bijwerkingen? @ Muppet: jullie doen ICSI-E, toch? Hoeveel hadden ze er bij jullie gevonden? @ Dreamer & Pien: rapport is af, weekend!
@cat ik krijg geen pregnyl de eerste 6 iui-d pogingen Omdat alles goed is. Heb regelmatige cyclus,eisprong,hsg was Goed,bloedwaardes goed enz. Zolang bij de vrouw alles goed is doen ze het Eerst zonder hormonen.dan na 6 keer gaan ze weer verder kijken
Prof T is zoooooo leuk echt waar!!! Ik vond het geweldig hoe hij met ons ventje bezig was en hij zei uit zijn eigen: \En nu numero duo?? Hoefde er geen woorden aan vies te maken bij wijze van hahahaha Spannend september dan Ik ben weer aan het broekloeren nog geen bruin of aankomende ongi tekens , ach kom nu op!
cat je krijgt normaal bij de eerste 6 iui's geen pregnyl, maar denk als je je ei niet kunt vinden dat ze er misschien wel voor open staan om het wel te doen anders mis je hem heel erg vaak denk ik. ik had een beetje door gezeurd omdat me cyclus ook erg lang werd en dat gaf hij toen wel aan dat het toch wel nodig was, want heb laatste iui met puregon gedaan en dan pregnyl.
@Cat: wat weer een onzekerheid meid...wel hoop, weinig hoop, wel hoop, weinig hoop...succes morgen!!! @Dreamer; erg herkenbaar die opmerkingen! Ik ga er ook maar niet teveel op in en denk; ach, je weet niet beter. Maar inderdaad, van een professional verwacht je toch meer... @Girl; 12 weken, wat gaat dat snel!! Je bent de grens over, super hoor! Heel veel plezier bij de echo morgen! @Kiyeko; meid, wat moet het frustrerend voor je zijn. Mag je eindelijk beginnen, kun je je ei niet vinden...Op welke dag zit je nu in je cyclus? @Pien; hahaha je brengt nogal wat teweeg hier! Heb me ook slap gelachen..pfoe! En anuspauze..echt geniaal! Whahahaha..!!! @All; Hier nog 25 dagen tot de intake..spannend! Alleen hoop ik wel dat dan de uitslag van de chromosomen binnen is... Volgende week maar eens weer bellen.
Kiyeko, ik zou de volgende cyclus eens ander merk ovutesten gebruiken. Ik ken nog iemand die haar ei niet vind met de CB maar wel met een andere test. Terwijl CB negatief aangeft is de andere test positief... Het kan ook zo zijn dat je door de stress ineens een cyclus hebt van bijvoorbeeld 37 dagen, dan zou je ei pas op dag 21 komen. Ik zou nog stug doortesten als ik jou was. Je weet het nooit, mss komt ie toch wel nog. Sweet lily, aftellen is begonnen!!!!! Anuspauze hahahaha
Ik heb sensitest dipsticks en ehhh jeetje wat vergeet je dingen snel haha. Groene dipstickjes, misschien weet iemand het merk. En CB digitaal en nog een anders merk testen, maar die zijn slecht. In ieder geval nooit Kruidvat ovu testen kopen, die geven vals positief. @Pregnyl: ik mocht een 2e ronde Pregnyl gaan gebruiken, omdat mn ei lastig te traceren was. Gelukkig was een 2e ronde niet nodig, maar het mag dus wel ook al is alles goed. Verschilt per situatie (en per zh/kliniek denk) @Ons wondertje: ahhhhh het broekloeren is weer begonnen, heerlijk Al wat te spotten? @Sweet lili: spannend! Hoop dat de uitslag snel binnen is.
@kiyeko; bij mij gaf sensitest dipstick nooit positief, maar dipstick van zwanger&kids vond ik goed. Daar kon ik mijn ei goed mee vinden Zijn dat de groene die je bedoelde Dreamer?
Hmzz als ik nu google kom ik andere merken tegen dan toen ik ze kocht hahaha. Goed, sensitest bestaat nog wel en die gaven hier ook positief.
@ girl, wat geweldig dat de eerste 12 weken erop zitten. Heb je ook de laatste bolletjes ritueel vernietigd? @kiyeko, ik heb je net een PB'tje gestuurd. @ wondertje, ik lees net pas dat je manlief gewond is, wel even schrikken - Beterschap! En succes met turen en alvast voor de volgende ronde! Kan amper alle berichten bijhouden, wel leuk hier ook de hilarische momenten van de MMM algemeen terug te lezen. Ik heb weinig tijd op alles te reageren omdat mijn schoonvader in het ZH opgenomen is - het ziet er niet goed uit, hij heeft een beroerte en nog wat complicaties gehad. Iedereen succes bij de behandelingen en ik hoop hier snel weer een positieve ovu- en zwangerschapstest te zien! liefs & fijn weekend.
Dank je wel dreamer.... niet leuk om iemand zo te zien afbouwen. Ik hoop dat hij snel weer beter wordt of dat hij niet meer lang hoeft te lijden.
Kiyeko, ik heb de sensitest met groene dop geprobeerd, die gaven bij mij ook wel een ei aan. Alleen ik vind het zo moeilijk de streepjes te vergelijken, dus heb het toch bij de CB gehouden. Maar de sensitest met groene dop was ook best duidelijk!! Waren ook niet zo duur, 30 testen voor 50 euro geloof ik. Ik zal ze eens opzoeken en een link plaatsen zometeen. liefs