Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Iluna, wat naar van je schoonvader. Hopelijk komt ie er weer bovenop.
    Veel sterkte!

Ons wonder, had over je heen gelezen. wat een leuke opmerking van de DR!
    Is je ongi al gekomen? Die van mij komt nu door geloof ik...11 DPO, wel wat vroeg maar weet ook niet helemaal precies wanneer mn ei is egsprongen.

liefs

liefs

2. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    sterkte Iluna!

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Iluna jeetje wat heftig sterkte zeg!!!!

Panter hier nog niks, wat spannend dat het bij jou aan het doorkomen is.
    Ik snap er werkelijk niks van:( want ben nu al 3 keer om de 28 dagen ongi geworden, de eerste 2 keer was echt een verrassing zonder dat er bruin of dergelijke lwam.
    maar vorige week dus dagen bruin van te voren.

Ik heb morgen 2 weken geleden duidelijk mijn ei gevoeld en veel slijmverlies dus moet toch gaan komen.

Mijn man zegt hier al, ach het komt wel paar daagjes later maakt toch niks.
    Maar mij wel:p

4. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @ons wondertje; ik hoop voor je dat het morgen toch weer als verrassing komt..! Dan kun je snel weer beginnen, wachten duurt altijd te lang he..

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Weet je wat stom is Sweet lilly je verwacht bij een 2e zal het veeeeeeeel weiniger zijn.
    Mmm niet dus:( maar ik mag niet zeuren mijn heerlijk ventje ligt boven te slapen dus dat is al een grote wens wat daarboven ligt.

Hij doet overigens mee met baby van de maand bijna helemaal onderaan:D
    Wie wil er voor hem stemmen:D

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Wonderje, het is ALTIJD spannend! Eens wens voor een 2de kindje is net zo groot als voor een eerste kindje.
    Dussuh, niet bagataliseren, je ongi moet komen!! Vandaag!
    Dan gaan we gelijk op :D De mijne is doorgebroken.

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Goedzo dat je ongi er is:D
    Op naar een ovulatie en dan een posi test heh:D

Nee maar ik vind toch dat ik bevoorrecht ben en niet zo mag zeuren hoor!:)

Ik ga misschien maar een ongi dansje toch doen ;)

Mijn pols is zo hoog hahahah niet normaal.

8. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    iluna bollen vernietigd??;) heb veel over. haha laatste keer had ik bijna 1 doosje nog nodig en je krijgt er standaard per 3 dus dik 2 over.

hier weer terug van echo!! alles was goed ook nu het hartje gehoord!!! en was erg hard gegroeid. ben 12+2 wk en het is op de grootte van 12+6 wk. spannend wondertje wanneer je cyclus begint en dan gaat het erg snel.

9. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Lieve allemaal,

jeetje wat is er veel geschreven :$ Wij zijn een weekje weg geweest met ons 3tjes. Heerlijk gezwommen met ons meisje dus de hete dagen zijn we goed doorgekomen.

Even wat me bij is gebleven van het terug lezen, sorry dat ik niet overal op reageer.

@Loutje, nogmaals heel veel sterkte. Het is erg dubbel allemaal, en net wat je zegt alles over je heen laten komen ookal is het ernorm zwaar.

@Ons wondertje, WOW wat hebben jullie een mooie zoon zeg! Ik ga zo even stemmen. Hoe gaat het met hem?
    En wat enorm spannend dat jullie gaan beginnen voor een 2e wondertje. Het kriebeld bij mij ook al enorm :)

@Girl, gefeliciteerd met de goede echo!! Mooi he

@Panter, hoe gaat het met je? Zijn jullie weer begonnen?

@Iluna, heel veel sterkte met je schoonvader, ook voor je man.

@Anna, gelukkuig dat de HSG mee viel. Nu aftellen tot september spannend!!

@Kipjes, ben je nog lekker aan het genieten van de zon in spanje?

@Ovu-testen, ik gebruikte sensitest dipstick. Werkte prima ik teste 1 keer per dag in de ochtend. (geen ochtend urine)

@Dreamer, ja inderdaad van de deskundigen zou je anders verwachten!
    Hoe is het met jullie meisje?

Knuffel en liefs voor iedereen!

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Girl, wauw wat fijn een goede echo! En zo leuk dat je beeb zo mooi is gegroeit!! Genieten nu hoor, hoe bevalt het zonder de bollen?

Bailey, welkom terug. Heerlijk genoten zo te lezen. Wat leuk dat het alweer kriebelt voor een brusje. Waneer willen jullie weer beginnen voor een brusje, al idee daarover?

Hier alles goed, ongi is doorgebroken dus we beginnen deze ronde weer!

liefs

11. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    bailey dus lekker genoten met jullie meisje!!! heerlijk zo'n vakantie dan he!!!

panter ja echt heerlijk nu hoor!! ben echt zo blij dat alles goed is!!! mijn man is echt trots!!!:)
    jij begint weer deze ronde spannend nu hoor hopelijk is je ei er optijd en dan moet dit hem gewoon gaan worden deze keer.

wondertje hopelijk hoef jij niet lang meer te wachten op je ongi en kun je ook snel je ei vinden.

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Girl proficiat met je goede echo!!
    En dat je eigenlijk 4 dagen verder bent goed zeg:D

Panter hier nog steeds niks nog maar verder dansen;)

Bailey dank je wel:D
    Hij is ook onze grote trots:D

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ons wonder, ik dans voor je mee.
    Stampen we de boel ff los! ;)

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahahah ja is goed hihi

15. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @Girl; wat fijn dat de echo goed was!

@Bailey; heerlijk genoten dus..lekker hoor! Welcome back..

@All; waren met manlief in ziekenhuis vanmiddag voor z'n oog, toen gelijk maar ff doorgelopen naar de gyn om te vragen of de uitslag binnen is, en ja hoor! Chromosomen zijn goed... Pfff ergens een opluchting, aan de andere kant ook erg eng! We vinden het allebei erg dubbel, aan de ene kant prachtig dat de kans er nog is om een kindje van ons samen te krijgen. Aan de andere kant is de TESE niet niks en als daar wat gevonden wordt zal ik moeten spuiten e.d. Lijkt me erg eng! Zie er als een berg tegenop...
    We hebben wel gebakjes gehaald om dit goede nieuws te vieren, maar voelt wel dubbel.

Weet iemand van jullie hoe het nu gaat in Düsseldorf? Hoe lang is het wachten op TESE na de intake?
    Even een heel ego bericht hoor, sorry! Ben even van de kaart...

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat goed sweet lilly dat de chromosomen goed waren.
    Over de wachttijd van de tese ik zou het niet weten.
    Enkel Loutje weet dat hier.

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Sweet lily, wat fijn dat de chromosomen goed zijn!
    Tese stelt geen bal voor hoor, het traject wat erna komt das andere koek. (ICSI)

Tese is een ieniemienie klein sneetje in de balzak & zaadbal. Onder narcose en herstel gaat ook snel.

18. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    ik weet dat TESE niet zoveel voor moet stellen, maar manlief is als de dood voor ziekenhuizen.. (ben allang blij dat ie dit wel wil) Ik zie ook vooral op tegen het gebeuren erna, mocht er zaad gevonden worden. Het spuiten, de punctie, de terugplaatsing en dan dat slopende wachten. Als ik mensen hiermee pijn doe; dat is niet mijn bedoeling! Sorry daarvoor, vind het gewoon erg eng allemaal... Ben ook echt erg blij dat het goed is en er toch misschien een kans is op een kindje van ons samen!

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Meid waarom moet iemand dit pijn doen??
    het is ook zo'n spannende tijd.
    Als de tese negatief zou zijn ( in het ergste geval) willen jullie dan voor kid gaan?
    Ik wil je geen slechte moet inpraten maar ik weet niet of DD misschien hetzelfde als Brussel de tese en de icsi ( punctie) op 1 dag kan doen.
    En indien er geen bruikbare of geen zaadcellen zijn de eicellen met donorzaad te bevruchten.
    Dan zijn jullie beiden tegelijker tijd aan de beurt en dan sta je vond ik zelf er niet zo erg bij stil bij de punctie enz.
    En ik ben iemand met echt een grote naaldenfobie.
    Misschien is het een optie?

xxx

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Sweet lily, geen zorgen meis, je kan met je gevoelens toch niemand kwetsen? Ik vond het idee ICSI ook doodeng en was eigenlijk een beetje opgelucht dat er geen zaad werd gevonden.:):):)

Ben ook als de dood voor punctie e.d...

Deel Deze Pagina