Hallo lieve meiden, Hoe is het hier met iedereen?? Hier opgestaan.... zonder ongi Probeer kalm te blijven maar dat is moeilijk hahahahaha. Loutje lieverd ik hoop dat jullie prinsesje snel komt en de bevalling goed zal gaan!
Liev dat is een afschuwelijk gedachte heh!? Dat heb ik ook heel sterk gehad idd. Het beïnvloed je leven toch heel erg. Over eigen donor het zal altijd op die manier moeten. Want het word in elk zh gecontroleerd op ziektes enz.
Maar een donor aandragen voor de spermabank kan toch wel? Dat je zelf een andere donor uit de spermabank gebruikt. Bij sommige klinieken krijg je dan voorrang. ( geen wachtlijst) Wonder, shit zeg van ongi...heb ik zo gedanst! Heb je al tekenen? liefs
Onbewuste zenuwen houden het mss tegen! Balen hoor!! Je wilt zo graag weer beginnen! Ik hoop dat je ongi snel komt! liefs
woow wat fijn nu al reacties opmijn berichtje! en heeeeel geruststellend om te lezen dat jullie ook die gedachtes hebben gehad..en dat dat dus over gaat!zijn jullue echt weer helemaal gelukkig? ons wondertje..ik weet even niet of je nu graag ongesteld wil worden zodat he met behandelingen kunt beginnen of heb je kans dat je zwanger bent????????????????????????? denk soms ook over anoniem na..lastig allemaal ik snel dingen doen..liefs
Liev ik wil graag ongi worden idd Dan kunnen we weer van start gaan Over anoniem wij zeiden tegen onze arts bijna iedereen zegt goh hij lijkt op zijn vader. En toen zei de FA oh had ik je dat niet gezegd die opmerkingen krijg je altijd. Vraag maar aan Dreamer die heeft dat ook
Liev, helemaal gelukkig ben ik pas als ik moeder ben denk ik, maar ik voel me wel een stuk beter dan vlak na de tese! Ik geniet weer van de kleine dingen, die ene vogel die speciaal voor mij een liedje zingt, een zonnestraal op mijn gezicht als ik op de fiets zit, mijn lief die met het buurjongetje voetbalt. Eerst was alles een grijze donderwolk van onzekerheid. Die wolk is opgetrokken. liefs
Kletskousen @Zwarte gat: hier ook last van gehad. Het is niet niks, je hele droom spat uit elkaar. Je hele toekomstbeeld veranderd. Je gaat aan alles twijfelen en moet ineens een heel andere wereld leren kennen. Maar het komt weer goed. Je gaat je vanzelf weer beter voelen en je kunt weer oprecht gelukkig zijn. @Ons wondertje: gok dat je ongi door de zenuwen wat uitgesteld is. Tot wanneer kunnen jullie starten? @Gelijkenis: hier zegt iedereen idd dat ons meisje zo op dr vader lijkt. Helemaal leuk! @Loutje: hoop dat je meisje snel komt. Sterkte met de laatste loodjes! @Liev: succes met de TESE! @Bailey: gaan jullie nog wel wachten? Hier klepperen ze echt keihard, maar wil toch wachten. @Tweede kindje: ik snap precies wat Ons Wondertje bedoeld. Ook wij willen dolgraag een 2e, maar vinden idd dat we minder recht hebben dan jullie. Wij hebben al een kindje. Neemt niet weg dat onze wens heel sterk is, maar hij is anders. Wij zijn al ouders, die wens is al vervuld. Wij willen nu 'alleen' een 2e kindje. Ehhh verder weet ik het even niet meer, jullie kletsen zoveel haha. Liefs voor allemaal!
Dreamer heeft het idd perfect verwoord Over het starten ze willen het liefst dat ik een wat regelmatige cyclus heb dus niet ineens een uitschieter van heb je me daar. Ik denk ook dat het door de zenuwen komt. Voel mijn hart bonzen in mijn keel
Onswonder, ga eens ff chillen jij! Doe wat leuks, laat los die ongi. Des te sneller is ie er (makkelijker gezegt dan gedaan, ik weet het)
onswondertje....wat mega irri dat je ongi niet doorbreekt...hier had ik ook van de zenuwen eentje vn 36 dagen..grrrrrrrrr...en dat terwijl zwanger zijn niet eens kan en dan toch vind ik het vervelend..want zodra ik ongesteld ben ik het maar weer duidelijk!!! misschien moet je vanavond wijntjes gaan drinken, is ontspannend... xxx
@liev spannend meid.ik ga ook duimen voor jullie @all wat schrijven jullie toch lekker veel hier. Kan t niet bijhouden hihi en sorry als ik daarom niet Op iedereen reageer lieve lieve meiden! Ben weer begonnen met de etos ik wil zwanger worden tabletten Had dr nog zoveel liggen en ik moest van gent dr weer mee Beginnen. het is nu 1,5maand na de tese en merk aan ons beide dat We weer goed in ons velletje zitten.omdat hsg goed was en we Een kans krijgen dmv donorzaad. Wij gaan echt voor anoniem.door het gesprek met psh. Zn we erachter gekomen als je het gaat vertellen er heel wat op je afkomt. En ze advisere om als je t wel wil vertellen er vroeg mee te beginnen Ook dmv dat handige boekje wereldwondertje. Maar alleen onze ouders weten het en die zullen t nooit vertellen. Maar t is natuurlijk iedereens eigen keus.dit wordt de onze...
@loutje bijna zover meid Spannend meid @ons wonder herkenbaar. Door stress komt t niet,althans bij mij hihi @kipjes lkkr aan het genieten van de vakantie nog Ook voor jouw spannend bijna ivf @panter maybe kijken we naar dezelfde wolk. Hier ook opengetrokken En zon lacht ons toe
wat kletsen jullie veel zeg!!! hou het ff niet bij, maar zit er niet super vaak op heb lekker vakantie!! wondertje gaat het nu eindelijk gebeuren?? hoop dat het doorzet. rest lees ik allemaal nog bij haha
He meiden, hier al de hele dag gerommel en het lijkt nu door te breken. Bizar detail: mijn zus wordt nu ingeleid, die heeft zw vergiftiging. xxx
Wat bizar idd! Hopelijk zet het nu door voor je. Dadelijk bevallen jullie tegelijk En ook al zw vergiftiging komt goed allemaal lieverd voor je zus.