Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hahaha ja sorry voor de herrie :p

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hey dames, al 3 dgn geleden dat ik voor het laatst heb gekeken, veel geschreven. moeilijk om op alles te reageren :p
    Gister eindelijk de lijsten en recepten voor de cryo tp in huis gekregen!!!! Komende week verwacht ik mijn ongi, dus het is mooi op tijd. Maandag receptjes halen.. zo spannend.. en dat je dan nog niet eens weet of het doorgaat, dat hoor je op de dag zelf. Heftig hoor.

Loutje zat ook in dit topic toch? (haal alles door de war)
    Loutje; gefelici met de geboorte van jullie dochter!!! Geniet ervan! En stuur ons wat hcg toe nu het nog kan :)

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    oh shit.... kan het niet meer aanpassen :S

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Wendy: even op het verkeersbordje klikken rechts in de hoek van je bericht.
    Dan passen de modjes het voor je aan.

@Muppet: spannendddddddd!
    Ik ga duimen dat de cryo goed ontdooit en lekker mag opwarmen en groeien bij jou :D

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Huh, ik kan gewoon mn berichten wijzigen, kunnen jullie dat niet?

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Oh zie nu pas dat dat beperkt qua tijd is

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Berichten ouder dan 1 uur kan je niet meer wijzigen ;)

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Haha je was er al achter :p

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik heb de naam van de ovu testen die ik laatst bedoelde :D
    Matcare !
    Haha heb even mn eigen topics na gelezen en daar kwam ik de naam tegen.
    Geen idee of die nu nog te krijgen zijn.

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Kiyeko; mijn man had dat ook na de laatste aflevering. hij werd er ook helemaal naar van. Tis ook niet niks allemaal!
    Vreemd hoor dat je geen posi testen hebt. en vervelend ook dat je steeds naar Duitslnd moet. Hoever moet je dan rijden?

11. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wordt iui-d vergoed door je zorgverzekeraar en ook in het
    Buitenland
    Aanvraag moeten we nog doen

12. Cat123

Cat123 Actief lid

31 mei 2011
    130
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Loutje: gefeliciteerd met jullie dochter! Heb je inmiddels ook al een neefje of nichtje?

@ Muppet: spannend!

@ Panter: Doen ze in jullie zkh gelijk IUI-D?

@ Liev: sterkte vrijdag! Ik weet hoe spannend het is. Ga heel hard voor je duimen!

@ wonder: wat een prachtige zoon! Heb al gestemd op hem.
    In sept. afspraak bij prof T. Is de beste volgens gyn. :)

@ sweet lilly: Fijn zeg dat de chromosomen goed zijn (mocht tese succesvol zijn hebben jullie iig niet de kans het door te geven aan je kindje!). Manlief zou tese zo weer doen. ik zag ook enorm op tegen ICSI.

13. Cat123

Cat123 Actief lid

31 mei 2011
    130
    0
    0
    Noord-Brabant
    Afgelopen vrijdag was vreemde dag. Had donderdag in het medisch dossier gevonden dat er bij de 3e sperma-analyse toch 2 matig beweeglijke zaadcellen waren gevonden. Maar die uitslag heeft de intake voor TESE gekruist en hebben we nooit te horen gekregen. Vrijdag belde gyn op mijn verzoek. Zei dat gezien dit en uitslag tese (wel zaad, abnormaal van vorm) hij niet ging zeggen dat we geen tweede tese konden doen. Heb weer hoop :)! September naar Brussel om dit te bespreken en oktober naar Dusseldorf voor hetzelfde. Zouden er misschien toch bruikbare zaadcellen gevonden worden...

En vrijdag ook intake KID bij Geertgen. Kliniek doet aan wederkerigheid (wil je zaad, moet ei of zaad geven). Daardoor geen wachtlijst. Maar ik wil geen eicellen afstaan omdat ons kindje daardoor ook nog halfbroers en -zusjes van mijn kant zou krijgen. Manlief had gebeld om te vragen of we ook zonder die wederkerigheid gebruik konden maken van zaadbank. Dat kon. Maar eenmaal daar kon dat dus niet! Alleen zaad kopen in Denemarken. Voelden ons enorm belazerd!

Gek he: had gedacht een negatief gevoel over te houden aan belafspraak met gyn en een positief gevoel aan intake KID in kliniek. Maar het was net andersom.

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    In arnhem doen ze idd meteen IUI-D, wel zo prettig!

Cat, ik heb idd nare verhalen gelezen over geertgen. maar ook wel weer goede. Tis net wat je wilt.
    Ik wil bijvoorbeeld wel eicellen doneren, maar pas als ons gezin compleet is.
    Dat kan daar ook niet... Ik zoek straks als ons gezin compleet is zelf iemand uit die ik wil helpen.

Cat wat spannend allemaal!!

Anaatje, in Arnhem krijg je alles vergoed. Behalve de kosten voor het donorzaad (600 euro per 6 behandelingen)
    Voor osn mede de reden dat we niet naar het buitenland zijn gegaan. Wachtlijst in Arnhem is in totaal nu 14 maanden en daar wilden we wel op wachten.

liefs

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kiyeko wat balen van je ei!

je kan ook in de buurt echo's laten maken en die laten bespreken door de gyn ind e buurt en DD
    Mss oplossing?

liefs

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Cat dr T is idd zeker de beste:D
    En met die uitslag gaat hij zeer zeker een 2e tese doen hoor!
    Daar kun je zeker van zijn.
    Hij zal wel denk ik net als bij ons een icsi- tese voorstellen op dezelfde dag!!

Dank je wel voor het complimentje op ons ventje:D

17. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @kiyeko,
    Ik duim dat je alsnog snel een positieve test hebt.
    Wij hebben de laatste 2 pogingen de echo"s in een ziekenhuis in NL gedaan. Ik kreeg dan echo foto's mee die ik doormailde naar de artsen in belgie, en zij bepaalden dan de verdere behandeling. Wellicht kun je zoiets doen?

@annaatje,
    Spannend allemaal meis. Wij zijn verzekerd bij Zilvere Kruis Achmea en krijgen alle behandelingen vergoed omdat ze een contract met het uz-gent hebben. (behalve donorkosten).
    Wij hadden het trouwens net andersom. We wilden er eerst voor gaan om het anoniem te houden, maar na het gesprek met de psych en het lezen van het boekje hebben we besloten om helemaal open te zijn, ook naar de buitenwereld. Zal niet makkelijk zijn en we zullen vast moeilijke momenten krijgen, maar we willen niet de last van een ''geheim'' met ons meedragen en er vrijuit over kunnen praten. Het is immers mooi dat het kan en dat er donoren zijn die ons een wondertje gunnen. Vandaar dat wij daarvoor hebben gekozen.

@onswondertje,
    Spannend hoor, zal wel vreemd zijn om weer in de malle molen te zitten? weer de eerste iui. Ik ga voor je duimen meis !!
    Mooi ventje hebben jullie !! :D

@ panter,
    Jij ook weer met goede moed op naar de volgende IUI? ook voor jou draaien de duimpjes :D

@cat,
    Wat gek allemaal. Ben erg benieuwd wat de artsen zeggen over de uitslagen. Ik denk aan je, knuffel.

@loutjelou,
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
    Geniet ervan. Heel veel geluk en liefde samen toegewenst.

@wendy
    Hoe is het met jou meis?

@Liev,
    Wij hebben het ook echt moeilijk gehad en af en toe nog steeds van die momenten dat je denkt: waar doen we het toch allemaal voor. Soms denk ik echt dat ik nooit zwanger zal worden. Maar ik denk dat het een deel van het verwerkingsproces is en het er gewoon bij hoort. Het zou gek zijn als je die momenten niet hebt ;)

@girl,
    Alweer voorbij de 12 weken, je gaat hardddddd :D
    Spannend meis !! begin je al een buikje te krijgen?

@ all,
    Ik ben vast een heleboel mensen vergeten, maar jullie hebben zoveel geschreven !! ik heb me kapot gelachen om alles wat voorbij gekomen is hihih :D

Hier lekker uitgerust en lekker bruin geworden na een weekje spanje. We hebben echt heerlijk weer gehad :D.
    Voor mijn vakantie had ik het UZ gebeld en gevraagd of we de IVF recepten vast thuisgestuurd konden krijgen, zodat ik alles alvast kan ophalen en/of bestellen bij de apotheek. Kom ik thuis en ligt er een inieminie envelopje met daarin:

3 recepten:
    - Follitropine, 900 E / DT 1 patroon s.c. (follikel stimulerend hormoon
    -Triptoreline pamoaat , flacon SR i.c.m. 1x DT/1 amp. (blijkbaar decapeptyl)
    - Azithromycine compr. 500 mg tabletten ???

Ik snap er even niks meer van. Misschien dat het jullie iets zegt?? Naar mijn weten zou ik moeten gaan gebruiken,
    - decapeptyl
    -gonal-F
    -FSH
    -pregnyl
    -progesteron bollen

En natuurlijk alle naalden die hierbij horen. Daar staat niks over bij. Dus ik vraag me nu af of dit een start recept is ??? want het lijkt me niet dat dit alles is. Er zat ook geen briefje ofzo bij. Baalde wel even want ik hoopte alles te kunne halen zodat dat weer zorgen scheelt. Nu twijfel ik of ik dit zal ophalen vast en wachten tot het gesprek 15 juli, of dat ik ze morgen bel om te vragen waar de rest is , wat zouden jullie doen meiden?

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kipjes, ik kan je niet helpen...heb geen verstand van hormonen.
    Wel spannend hoor, het gaat beginnen. Ik duim heel hard de komende tijd!!!!

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kipjes ik zou ze ff snel bellen hoor of dat wel allemaal klopt.
    check , check dubbel check ;)

Wat fijn dat je zo hebt genoten van de vakantie:D

Kiyeko ik duim voor een snelle posi ovulatietest.
    Is het niet mogelijk een fm te krijgen???
    En anders met pregnyl te gaan werken?

HIer nog steeds niet helemaal doorgebroken.
    Opnieuw de MMM is eigenlijk niet raar het is gewoon weer heel erg spannend.

20. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    Bedankt panter :D
    Ik vind het zelf ook echt super spannend. nog maar 2 weekjes :D

Ben ondertussen heel hard bezig om zoveel mogelijk kilootjes kwijt te raken voor de hormoonbehandeling en helpt best om wat lekkerder in me vel te zitten :D

@ onswondertje
    Ik denk ook dat ik ze morgen maar even ga bellen, zit me toch niet lekker. Zal even op internet opzoeken welke naalden ik voor deze recepten nodig heb en dan kan ik dit in ieder geval morgen ophalen. pffff had zo fijn geweest als alles compleet was hihi.

Kan me voorstellen dat het spannend is weer. Mijn vriend roept nu al, ik zou het noooooit weer doen. Maar denk dat als je een kleintje hebt, dat gevoel heel snel veranderd. :D

Deel Deze Pagina