@ Loutje: dat is wel heel bijzonder. Enne... ook gefeliciteerd met je nichtje. @ wonder: Yeah ongi! @ all: wordt in februari 34. Ben ik de oudste hier?
OMG ik word af en toe echt gek van de mmm !!! Pffffffff Sorry hoor.. Heb gebeld , Gent heeft netjes uitgelegd welke recepten ik nu gekregen heb en dat ik de recepten voor pregnyl en utrogestan bij de prikinstructie krijg. Ze wist niet welke naalden er bij hoorden ( in belgie zijn het pakketten) dus ze belde me later terug met de maten van de naalden. Ik naar de apotheek, natuurlijk niks op voorraad dus krijg het volgende week ofzo pas , ze bellen me als t binnen is. Kom ik thuis , word ik gebeld door de apotheek, de dosis staat er niet op. Pfff ik weer bellen naar Gent om navraag te doen. Zeggen ze dat ik 0,1 mg per dag moet prikken gedurende 7 dagen. Ik weer de apotheek gebeld en dit doorgegeven, zegt ze dat dit niet bestaat.. Ik dacht echt : nou zakt me broek af !! Zij overleggen met apotheker en blijkt het wel te bestaan , dus het wordt nu besteld Was me het ochtendje wel dus. Ik heb besloten dat als ik alles binnen heb , ik een koelbox aanschaf , de hormonen er in doe en ze lekker meeneem de 15 e dan kan de arts zelf kijken of alles goed is. @dreamer, Manlief zegt nu dat ie niet weet of ie wel een tweede wil omdat de weg naar een eerste wondertje al zo zwaar is. Maar ikzelf zou wel willen. Dus moeten gewoon maar kijken hoe we er dan voor staan. Eerst maar beginnen met 1 @loutjelou, Ook hier kippenvel tot aan mijn tenen. Wat onwijs mooi en wat een bewijs ook dat er meer is tussen hemel en aarde. Echt heel mooi dat jullie op 1 dag bevallen zijn en beiden een dochtertje. Geniet er lekker van meis, je hebt het zo verdiend !! Dikke knuffel. @ girl, ga ook zo ff koekeloeren naar je buikkie
@ Kipjes: zo vervelend van die kastje naar de muur dagen in MMM. vriend en ik sluiten er tegenwoordig weddenschappen op af (hoe vaak doorverbonden, hoe lang duurt het tot we het juiste antwoord krijgen, hoe lang duurt het voor het geregeld is, etc). Moet ook nog veel afvallen. Ben na stoppen met roken 20 kilo aangekomen. Hoeveel moet er bij jou af? @ Wendy: heel veel succes woensdag! Hoop dat je fijn gesprek hebt. @ panter: koppijn, nu kan het nog, strakjes mag het niet meer Mooi dat je iemand wil helpen door eicellen te geven. Hoe ga je die persoon zoeken? @ dreamer: baal er zo van. had op mijn vrije vrijdag wel wat anders willen gaan doen dan voor niets half Brabant door te rijden. Was gelukkig niet de enige kliniek op het lijstje, maar deze valt iig wel af. @ all: wat gaat er toch veel fout met recepten en informatie. Blijkt toch maar weer: check, check, dubbel check! Wel heel fijn dat hier ervaringsdeskundigen zijn die het wel weten
@kipjes ik herken t. Ik had een heel simpel receptje om 2 tabletten voor mn hsg op te halen. Zegt de apothekersassistente, 2tabletten? Hier krijg je er 4.toen kwam ze weer terug om te vragen waarvoor Het was. Ik heel zachtjes voor een hsg. Heel apotheek luisterd dan mee naar mn idee hihi. Ik heb nu van de arts in gent een recept voor clearblue Gehad. Heb hij dit toen ook gehad. Ik durf t niet te gaan halen Neem mijn moeder wel mee hahahaha Bang voor bekende normaal bestel ik t via internet Maar clearblue op recept is een luxe,zou mn zorgverzekeraar dit vergoeden hihi @ons wonder 9 aug ben ik jarig. Ik weet wel een leuk verjaardagscadeau,meer een wens. Een baby. Zo stom he,ik weet niks wat ik wil voor Mn verjaardag,heb alles al behalve een wondertje. Pff wil een luiertas,mooie wandelwagen hihi @all ik denk dat de gemiddelde leeftijd hier op dit forum 30 is.
@cat, Ja erg lastig als het niet in een keer goed gaat. En dan krijg je van zo'n apotheker termen om je hoofd geslingerd dat je denkt : huhhh wat ??? Haha . Maar goed.. We moeten het er maar mee doen. Mijn streven is om rond de 5 kilo af te vallen. Dan ben ik prima op gewicht. Mag nu ook niet heel erg klagen hoor, maar ben bang voor de kilootjes van de hormonen. Vandaar dat ik me wil voorbereiden , en ook mooi meegenomen als ik me daardoor net iets lekkerder in me vel voel @onswonder, Yoehoeeee ongi !! Spannenddddd het gaat weer beginnen @wendy, Moedig besluit van je , heel knap. Ik zou het niet kunnen (gevoelsmatig). Ik duim voor je dat je wordt aangenomen.
Annaatje ben ik bijna 3 weekjes later jarig dan jij En zeker dat is het mooiste verjaardagskado! Dit jaar is mijn verjaardagskado de eerste verjaardag als mama
@ annaatje, Stom he , dat het soms zo verschillend is tussen belgie en nederland. Terwijl je zou denken dat het overal gelijk is. Ik heb de clearblue nooit op recept gehad , altijd bij de etos gekocht , daar heb je ook grotere pakken die net iets voordeliger zijn. Ik denk namelijk niet dat je zorgverzekeraar dit vergoed ; -) Ik heb dat ook hoor , maar 1 wens ... En omdat ik zo vaak mee ben geweest shoppen voor mijn kleine nichtje weet ik een hoop over kinderwagens etc. Wil zelf heeeel graag de bugaboo als we een kindje krijgen. Er is een zilvergrijse limited edition, dus elke keer als ik er iemand mee zie , zeg ik , die wil ik die wil ik lhahaha Maar ja dromen mag toch ?? Hihi @ik zit toch wel een aantal jaar onder het gemiddelde dan hier op het forum.. (Voelt zich ineens erg jong ; -) )
Cat, ik heb geen idee hoe ik iemand ga zoeken als de tijd er rijp voor is. Maar er zijn zat vrouwen die geholpen kunnen worden door eicellen af te staan, dus ik zal vanzelf iemand vinden. Ik denk dat er wel ECD forums zijn, dus dan zal het ter zijner tijd goed komen.
Kipjes ik begon hier te schrijven toen ik 22 was!! Na ja op het forum dan hihih dit topic is nog niet zolang maar toch al zeker een jaar of 4 schat ik.
@ wonder, Ik sinds mijn achttiende. Eerst onder een andere naam. Ook alweer sinds augustus 2006 bezig pfff
Echt waar jeetje waar blijft de tijd hihihi. Toen was ik nog bij mijn ex met 18 Erg eigenlijk heh dat de tijd zo snel gaat
@kipjes dan ben jij nu 24... Lijkt mij ook sterk cb op recept,maar toch is t zo hihi Ik heb nog niet naar kinderwagens gekeken maar als ik in de stad loop Dan zeg ik wel altijd tegen mn man en wat vind je van die wagen. Ik zal wel eens gaan kijken bij zon bugaboo. @all vandaag cyclus dag 12 alweer,ga toch ff ovu teste doen Want we hebben nog geen zomervakantie geboekt En ik wil er zeker van zijn dat ik niet ongesteld ben. Wil gewoon 8 dagen er niet aan denken. We gaan pas volgende week boeken.maar waarheen? Waar ben jij geweest in spanje kipjes
ik ben 25. meiden dank je voor de leuke reacties!!! panter moet je me ff toevoegen als vriendje dan kun je ze wel zien want heb ze prive. (wil ze niet openbaar neerzetten)
@ onswondertje, Wat gaat de tijd snel he !! sommige van onze vrienden hebben al kindjes die naar school gaan, en wij moeten nog beginnen zeg maar hihi. Maar ja , ik ben gelukkig erg jong begonnen, waardoor ik nu nog steeds jong ben haha . Arts in Gent zegt altijd: u bent piepjong @annaatje, Klopt ja Ach ja , je kunt ook paracetamol op recept krijgen hihi , je weet dan wel dat je de goede testjes hebt Ik was eerder begonnen met de pil in overleg met de arts, zodat ik niet ongi zou worden op vakantie. Wij zijn naar de costa brava geweest, op ongeveer een uurtje van Barcelona.
@kipjes jaaah costa brava ben ik nu ook aan t bekijken Ik ben nog nooit in barcelona geweest. Wij willen hotel. Ga nog ff verder surfen..
het was daar in ieder geval lekker warm ! en erg mooi. Ook leuk om te winkelen In welke periode wil je gaan? Torremolinos of salou zijn ook erg leuk in Spanje en Torremolinos is maar 5 minuutjes van de luchthaven. Er zijn genoeg leuke plekken in Spanje, en ook veel mooie hotels. Je vind vast iets leuks
oh ik moet er ook nog niet aan denken dat ik 30 wordt hoor... mijn man wordt alweer 31... dit jaar :O