Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    24 jaar hiero...ook 'piepjong' dus haha...:D

@Girl, ben ook wel benieuwd naar de foto's eigenlijk... :)

@onswondertje; hoera! Ongi doorgebroken! Op naar je eisprong..

@All; de rest reageer ik morgen even. Nu richting bedje, morgen om half 6 is het alweer dag...:x

2. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @girl; oeps... ik dacht, eens even kijken hoe dat werkt met vrienden worden, maar toen was ik zo ineens vrienden met je en kon de foto's al zien...:) Dacht dat ik daar dan toestemming voor moest vragen ofzo.. Als 't niet goed is, gooi me er maar weer af hoor! (je ziet er wel erg blij en trots uit!! Mooi buikje ook al en wat schattig he, zo'n echo...:))

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    oei sweet lilly dat is vroeg zeg!!!

Al hoop ik dat ons boefje langer slaapt als vannacht ( 3 uur klaarwakker)

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik ben net 28 :p
    En schrijf in dit topic alweer bijna 3 jaar mee *slik*
    Oktober 2008 was de diagnose gesteld.

Zijn jullie mannetjes ook jong?
    Hier ook 28.

@Ons wondertje: hahaha hij hoorde dat je ongesteld werd, ik wil niet weten hoe dat klinkt dan :p
    Op naar de 1e echo!

@Kipjes: wat een gedoe weer zeg.
    Hopelijk krijg je al het goede.

@Cat: doet MCK nog mee?

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahahah Dreamer schijnbaar ging mijn buik enorm te keer.
    Ik had ook zoiets huh hoe heb jij dat dan gemerkt.
    Net rommelende darmen zegt ie:p

6. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mn mannetje wordt in oktober 32.
    Net cz gemaild voor een akkoordverklaring voor de iui
    Behandelingen. Tot nu toe zijn we super tevreden over cz.
    Via de mail reageren ze binnen 1 dag.al paar keer vast aanspreek
    Persoon gehad ivm tese toen.erg fijn om medewerkers te spreken
    Die je ook echt begrijpen.
    Onze aanvraag is ook vandaag afgeleverd in gent,aangetekend
    Verzonden.nu wachten op mail om geld over te kunnen
    Maken voor de zaadjes.

Truste allemaal

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Anna: fijn dat CZ zo goed meewerkt!

@Ons wondertje: pb nog gehad?

8. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @Loutje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Geniet van de kraamtijd.
    En natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie nichtje, jullie vader heeft goed werk gedaan en zal zeker een super beschermengel zijn voor de 2 meiden!

@Ons wondertje jippie weer beginnen!!! Ben ook wel een beetje jaloers :)

@Dreamer, we hebben het er steeds vaker over wanneer we zouden willen beginnen. Eerst een beetje met een lach maar nu toch steeds serieuzer. Als het aan Baileyman ligt gaan we november dit jaar weer beginnen, ik sta daar ook wel open voor.
    We dachten dat we minimaal 1 jaar moesten wachten met een volgende zwangerschap ivm de KS maar de GYN vond het geen probleem als ik binnen het jaar weer zwanger zou mogen raken.

Ik snap ook precies wat jij en OW bedoelen als het over een 2e wondertje gaat, jij verwoord het altijd zo mooi!

@Sweet Lilly, het is ook allemaal erg spannend en dan nog dat wachten wachten wachten.... Maakt het allemaal niet makkelijker.
    Wel al heel fijn dat jullie bij een negatieve TESE al weten dat je voor KID wilt gaan. Maar ik hoop natuurlijk van harte dat er wel zaad gevonden wordt.

@Iluna, leuk he als je man de kleine kan voelen :D

@Girl, ben wel beniewd naar je buikfoto mag ik ook je vriendje worden?

@Muppet, spannend weer voor jullie. Hopelijk slaagt deze ronde!

@Cat, spannend allemaal voor jullie. Hopelijk snel meer duidelijkheid.

@Kipjes, lekker genoten is Spanje! Wat een gedoe met de hormonen, groot gelijk dat je alles meeneemt de 15e dan weet je zeker of je alles hebt.

@Wendy succes met de solicitatie. Lijkt me een moeilijke keuze om de MMM op te schuiven maar wel.
    Wanneer krijg je de HSG?

@Anna, CZ werkte toen het eenmaal duidelijk was ook erg goed mee gelukkig. Lekker op vakantie even jullie gedachte verzetten heerlijk.

@Leeftijd, ik ben 25 en mijn mops is 34 :$ maar ziet er nog "piep" uit hoor haha.

@All, sorry als ik iemand vergeten ben. Eens de paar dagen komen kleppen is te weinig om alles bij te kunnen houden maar ik doe mij best.
    Soms vind ik het wel vervelend dat ik niet zoveel info kan geven over de MMM, ik bedoel dat ik niet thuis ben in de hormonen en de verschillende behandelings methodes. Hopelijk snappen jullie wat ik bedoel, ik kan het niet zo goed uitleggen ben nog een beetje dement geloof ik haha.

Sweet dreams allemaal!

9. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @Girl, sorry ben echt nog dement wij zijn al vriendjes :)
    Echt al een mooi buikje krijg je! En een duidelijke echo, nu al een mooi kindje :D

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dreamer ja dank je wel lieverd heb ik idd gehad.

Hier was ons boefje vandaag om 5 uur wakker en kunnen rekken tot 6 uur met zijn speen.

Bailey dat wil zeggen over 4 a 5 maanden mag je ook weer starten:D
    Dan is jullie meid even oud als ons boefje:D

Annaa wat fijn dat cz zo goed meewerkt bij jullie.

11. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    bailey zijn de hormonen nog haha

mijn mannetje 28.

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Baley, watb leuk dat jullie in nov weer gaan beginnen! Joepieee, time flies when you're having fun, dus nu genietend van de kleine is het heel snel al november!

Mijn man is 25...7.5 jaar jonger dan mij :D

Ons wonder, je man hoorde gewoon je rammelende eierstokken hoor ;) Die hebben de boel ff op gang gerammeld.

Girl ik ga nu eens kijken of ik je foto's kan bekijken.

liefs

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Girl heb je foto's bewonderd. Wat krijg je al een mooi bolletje op je buik! ( en wat ben je mooi slank van jezelf!)
    De echo's ook leuk om te zien, het word idd steeds meer een mensje. Laatste echo is heel duidelijk!!

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Panter is een couger :p
    Leuk dat je zo'n jonge man hebt, dat hoor je niet vaak!

@Bailey: whaaaaaaaaaaaa november al, dat is echt snel!
    De tijd gaat zo snel dat het voelt als volgende week haha.
    Ik moet gestopt zijn met de bv en dat wil ik voorlopig nog niet.
    Denk dat wij pas starten rond de tijd dat we van ons meisje ook zwanger zijn geraakt (dus mei/juni)
    Maar als ik een zwangere buik zie word ik echt jaloers en steekt het gewoon!
    Dus hoop dat ik het zolang vol kan houden.

15. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    *shock* :$:$ Ik lees een weekendje door chronisch tijdsgebrek even niet mee en zoveel bijgeschreven :D

Nou bij het begin beginnen:

@loutje Super gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Fantastisch nieuws zeg!! Geniet er met volle teugen van!!

@ons wondertje, Yes!! Gelukkig hebben die dansjes toch geholpen van jou en Panter ;)

@dreamer en bailey1985...wat goed om te horen dat er over een tweede kindje gefantaseerd wordt, dat is nog eens positief nieuws zo op de dinsdagochtend!! Dat jullie dromen maar heel snel werkelijkheid mogen worden en dat geld natuurlijk voor iedereen hier op dit forum :D

@cat123 Wij zijn al wat ouder..ik zelf ben 30 en mijn vriend is 37 jaar en voor ons zou dit het eerste kindje worden...

@ Panter, nice dus jij bent de Demi Moore van de lage landen ;):D

@ de rest van de dames, sorry als ik niet op je berichtje heb gereageerd is niet rot bedoeld maar ik heb het zo druk deze weken dus ik probeer zo vaak mogelijk mee te lezen maar dat wil niet altijd lukken ;):D

@up date bij ons, vrijdag hadden we eigenlijk onderzoek bij gyn, deze werd afgebeld en nu wachten tot ze bellen voor een andere dag...arghhhh!!! Maandag wel tweede kwakje weggebracht en over 1 week hebben we de uitslag..spannend!! Maar echt balen, alles al voorbereid, en dan wordt zo'n afspraak verplaatst...zucht!! Maar ja als het goed is bellen ze deze week voor een nieuwe afspraak en dan kan ik ook eindelijk onderzocht worden en kunnen we gaan nadenken over vervolg stappen...mijn mannetje wordt er niet jonger op en hij wil niet als een oude lul (zijn eigen woorden) langs de voetballijn staan of in een gymzaal op balletles:D

Nou meiden ik ga weer snel aan het werk....nog 3 weken en dan genieten van een welverdiende vakantie...hoe fijn is dat! Zijn er hier nog meer vakantiegangers rond die tijd?

Heel veel liefs Pien

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hihihi ik ben idd een ouwe vrijster ;)
    Toen ik lief tegenkwam was het op zijn 21ste verjaardag haha, sindsdien is ie nooit meer weg gegaan. We wonen ook vanaf dag 1 samen, en zijn na een jaar getrouwd. Heerlijk hoor zo'n jonge god! :D

Pien wat balen dat ze de afspraak af hebben gezegt zeg!! Gelukkig wel het kwakkie ingeleverd, hopelijk een betere uitslag dan de vorige keer. Ik duim!!

Dreamer, je kan ook zwanger worden als je bv geeft hoor. Vaak gaat het ei weer springen als de nachtvoedingen weg vallen.

liefs

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hihihih panter geweldig hoe je het omschrijft:D
    Wat leuk idd dat jij zo'n jonge man hebt:D

En mijn rammelende eistokken gehoord hahahaha

pientje hopelijk is de uitslag nu beter.

18. Cat123

Cat123 Actief lid

31 mei 2011
    130
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben 33, manlief is 35; zijn 16,5 jaar samen.

@ Pien: lijkt me leuk, papa met dochter naar balletles :D
    Hoop voor je dat uistlag zaadonderzoek beter is (blijven momentopnames hoor)

@ Panter: da's best een leeftijdsverschil, dat hoor je idd niet vaak

@ Anna: fijn dat het vlotjes loopt bij zorgverzekering. Bij Avero is het allemaal wat lastiger :( Hebben nu wel toestemming gegeven voor DD maar nog niet voor Brussel.

@ Dreamer: MCK doet voorlopig nog mee maar Arnhem past beter bij ons wensenlijstje en gaat het waarschijnlijk daarom ook worden.

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Panter: ik heb nooit nachtvoedingen gegeven en alsnog geen cyclus ;)
    Maar van de kliniek mag ik geen bv meer geven voor we ervoor gaan.
    Dus vandaar!
    Jullie ook al vanaf dag 1 samenwonen dus, hier ook.

@Cat: hoelang is de wachtlijst daar?
    Bij jullie heeft de kinderwens lang geduurd.
    Of waren er andere redenen?

@Pientje: hoop voor een betere uitslag voor jullie.

20. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ all,

Net terug van ziekenhuis , krijg een kijkoperatie voor mijn schouder ..
    Hoe moet ik dit nou weer regelen ivm de komende ivf poging ??

Mag je uberhaupt onder narcose tijdens hormoonbehandeling en na tp ???

Deel Deze Pagina