@Ons wondertje, ja klopt dat is onze meid net zo oud als jullie mooie man nu (als we in november gaan starten, de kans is groot denk ik) @Panter, hahaha jij doet het andersom. Jij een jonge god en ik een oudje. @Dreamer, de tijd vliegt echt enorm een paar keer met je ogen knipperen en er is al een week voorbij. Ik wilde ook wat langer wachten met beginnen, maar ik ben bang dat ik mijn rammelaars niet in bedwang kan houden tot ons meisje 1 jaar is geweest. Baileyman zou het liefste gisteren al begonnen zijn Ik ben ook wel een beetje jaloers op zwangere vrouwen (sorry wil niemand kwetsen) Slaapt jullie meisje ook al vanaf het begin door s'nachts? @Kipjes, o jee wat heb je aan je schouder? Sorry als ik het gemist heb. Wanneer krijg je de kijkoperatie? @Pien, hopelijk is de uitslag beter als vorige keer! @Panter en Dreamer, haha wat toevallig Baileyman en ik wonen ook al samen vanaf dag 1. Ik zou 1 nachtje blijven slapen en ben nooit meer weggegaan
oh kipjes wat balen weer meid dat dit er weer bij komt nu je bijna weer begint. wanneer krijg je de kijkoperatie?? panter dank je voor de compliment!!! buikje is snel te zien ben altijd dun geweest was op me 18e echt te dun nu was ik goed op gewicht de laatste jaren. pientje wat balen dat de afspraak verzet wordt je zit al vol zenuwen en dan bellen ze af en kun je nog langer wachten. en het wachten duurt al zo lang in de mmm hopelijk heb je snel een afspraak staan.
@ bailey , girl, Ik heb al een hele tijd pijn , maar ze weten niet wat het precies is. Dus gaan ze kijken. Ze proberen me er deze week nog tussen te krijgen, maar kans is klein. Dus dan wordt het augustus , waarschijnlijk na de punctie en terugplaatsing, maar volgens mij kan ik dan niet onder narcose ? Ik word morgen teruggebeld , dus ik duim keihard dat het deze week nog kan !!
Hey dames Ik heb alles terug gelezen,maar is wel veel om op te reageren Maar ik wil Loutje feliciteren met de geboorte van hun meisje en heel bijzonder dat je samen met je zus lag te bevallen echt supermooi!! @Girl wat leuk zeg morgen alweer 13 weken,gaat hard he ?! @Onswondertje:fijn dat jullie groen licht hebben en weer mogen beginnen ,fijn dat de ongi er is @Kipjes jeetje ik hoop voor je dat je er snel tussen kan en toch gewoon kan beginnen met de ivf poging! @Panter Hoe is het nu met jou?? @Wendy Spannend zeg dat je misschien een andere baan hebt,wel knap dat je jullie kinderwens dan even op een laag pitje kan zetten @Bailey Leuk zeg dat jullie in november voor een brusje gaan ,ik hoop ook voor je dat het dan snle mag lukken (net als voor de andere dames) @pientje O dat is idd balen zeg dat ze dan die afspraak verzetten laat ze dan gelijk een andere datum doorgeven Ik hoop dat de zaaduitslag beter is geworden @Rest sorry als ik je vergeten ben dikke knuffel
Hier gaat het goed,alleen nog steeds erg moe Maar goed kleine man slaapt nog steeds niet door dus dat is wel extra vermoeiend lees wel veel met jullie mee en leef ook enorm met iedereen mee hier en gun het jullie allemaal om het snel een x mee te mogen maken ! Voel me verder wel ok,vandaag weer een hele dag werken en merk wel dat het nu zwaarder word,heb de hele dag zo n hoofdpijn en voel me ze moe(kleine man was vannacht 4x ) maar goed verder geen klagen,voel sinds een weekje de kleine zo af en toe ,zo fijn gevoel weer 27 julli hebben we de 20 weken echo,is wel weer spannend !
@ kipjes: jeetje, net als je het er niet bij kunt hebben... duim met je mee. @ aapje: fijn dat je er weer bent, vroeg me al af waar je was. @ bailey: zo te horen gaan jullie over een niet al te lange tijd weer starten... @ dreamer: wachtlijst MCK is ongeveer 16 maanden, niet korter of langer dan standaard kliniek in NL. wat betreft kinderwens: moest eerst afstuderen, toen manlief nier gedoneerd aan broer, daarna nog even zeuren bij manlief en ineens waren er een heleboel jaren voorbij en gingen we er eindelijk voor en toen...... lukte het niet
Cat, wat bijzonder dat je man een nier gedoneer heeft aan zijn broer. Kan zijn broer dan niet wat terug doen ? Of zouden jullie dat niet willen? Aapje, wat lijkt me dat vermoeiend. Er snachts uitmoeten en zwanger zijn en werken. Pfff ik word al moe als ik eraan denk! Wat leuk dat je de beeb al voelt, lijkt me zo bijzonder!! Kipjes, ik heb gemist waar je last van hebt...waar heb je last van? Hier verder alles goed. wachten op ei. liefs
Ha stom van me! Cat ik dacht mss kan de broer van je man zaad doneren. Maar als ie een nierziekte heeft is dat idd niet handig!~ liefs
hey meissie, ik wil je even succes wensen voor vrijdag; mijn verjaardag dus moet gewoon een topdag zijn ........echo is inwendig ja; tenminste, ik heb het gehad bij eerste afspraak bij gyn....viel me erg mee en was zo gepiept...
@ all yeah heb smiley,dag 14. Nu weet ik precies wanneer ik met vakantie kan zonder Die rommel te hebben hihihi Bericht terug gehad van cz. We moeten een brief eerst hebben van gent.man gelijk naar gent gemaild en ze gaan dr voor zorgen.dan weer afwachten op cz en die sturen ons dan akkoordverklaring op voor de iui behandelingen in gent. Iemand had deze week,ik dacht vrijdag een tese operatie Weet alleen niet meer wie.... Succes in ieder geval!
@kiyeko fijn dat t een prettig gesprek was enne idd nederlands praten op Zon moment is dan wel fijn. Succes alvast en komt goed. @aapje hejjj je bent er weer. Alwwer 17 weken. Tijd vliegt. Gelukkig gaat alles goed @kipjes das minder van je schouder.hoop dat je toch kan beginnen
wooww lieve meiden..ik kan haast alle berichtjes niet bijhouden, gezellig! spannend...al die leeftijden van iedereen hihi...ik ben 27 en mijn mannetje is 29..mooi gemiddeld hier volgens mij aapje..alweer 17 weken..woow gaat snel zeg!zwaar lijkt me dat als je gebroken nachten hebt! en wat fijn dat je de kleine soms al voelt..wil je ook weten wat het gaat worden of dat niet? kiyeko...wij zijn vrijdag ook in duitsland maar dan in mulheim voor de tese..vlak bij!! hihi..zal aan je denken...echt frusterend dat je je eisprong nog niet gecheckt hebt....wel fijn een echo dan weet je weer wat meer! kipje..wat shit zeg dat je zo;n last van je schouder hebt en ook nog een kijkoperatie toch?? men...zulke dingen kan je er echt niet bij hebben,..ik duim voor je..toi toi toi cat123, jullie zijn wel heel goed bezig met alles zo goed mogelijk uitzoeken zeg..waar haal je de energie vandaan?? dus jullie gaan nu eerst nog afwachten of een micro-tese toch nog geindiceerd is of begrijp ik het verkeerd?duurt allemaal lang he..voordat je weer meer duidelijkheid hebt.. nana1980..hoe gaat het met jou? sis het voor jullie nu alleen afwachten tot het najaar? hoe gaat dat jullie af?? ben benieuwd.. panter..is je ei er al??? of verwacht je hem al bijna?? spannend...dan direct weer nr dusseldorf?? ndeze keer MOET echt GOED raak worden!! anaatje...wat fijn dat je nu weet waar je aan toe bent en lekker zonder rommel op vakantie kan!!ik ben even kwijt hoe het er nu voor staat..deze maand al beginnen met kid??? hoe ben je eronder? loutjelou..gefeliciteerd met je dochter!!ik ben zooooooo benieuwd naar de naam..maar dat zal vast niet op het forum mogen....hij schijnt heel mooi te zijn!en wat superspeciaal dat je tegelijk met je zus een dochter hebt gekregen..zoo bijzonder! hopelijk kun je erg genieten...en je vader is heel dicht bij jullie!! zooo..eerst deze even versturen dan kijken of ik nog mensen vergeten ben!
girl86...wat een mooi fotootje staat er onder je naam!!!wauw...hoe gaat het allemaal?12 weken zwanger net gepasseerd toch?? wooww..ik kan het haast niet onthouden..ik doe een poging: dreamer83...shit...ik weet ineens even niet meer hoe het er voor staat bij jou....ik ga zo weer even spieken bayley85........wat leuk dat jullie alweer zo'n zin hebben in een tweede zwangerschap en kindje...ik had ook altijd zulke enorme klapperende eierstokken..maar nu lijkt het alsof het door alle zorgen en verdriet helemaal weg is..of dat ik het weggedrukt heb en niet meer kan voelen hoe graag ik zwanger wil zijn..omdat het te pijnlijk is..heb jij dat ook gehad?? pien...nee he...ook vergeten..ik ga weer even spieken
@liev nu weet ik t weer. Jullie gaan vrijdag naar dd voor tese Al zenuwachtig... Succes Hopelijk in sept startten wij met iui-d en anders in oktober
liev ben vandaag 13 weken. aapje jij alweer 17 weken. hopelijk krijg je wat meer nachtrust. spannend dus jij hebt bijna de 20 weken echo!! kiyeko succes vrijdag, weet je wel hoe alles ervoor staat. is trouwens wel een leuke vrouw heb ik ook gehad meerdere keren.
pien..wat ontzettend balen dat de afspraak zomaar is verzet...shit zeg..daar kijk je zo naar uit en dat wachten duurt al zo lang..pfff....wanneer is de nieuwe afspraak? en wat spannend..over een week de uitslag...hoop zo dat het een goede uitslag is!!hoe vaak heeft je mannetje al 'zaad' ingeleverd (stom dat dat soms zo genoemd wordt want in onze gevallen klopt dat dus NIET, GRRR)...En was er de vorige keren helemaal niks gevonden?? dreamer 83...jij dus nog volop aan de bv...super mooi lijkt me dat!!hoe oud is jullie meisje nu? en blijft de jaloezie bestaan dat anderen wel weer zomaar een tweede of derde zwangerschap mee kunnen maken zonder ellende...of slijt dat?? ben benieuwd.. zoo..volgens mij heb ik nu iedereen gehad.. wij gaan morgen middag naar mulheim voor de micro-tese..oooo wat spannend..ik ben op van de zenuwen, zoo onrustig en lichamelijk wat uitgeput van de afgelopen 7 maanden leven met het idee ' zou er zaad gevonden worden en zouden we nog een kindje kunnen krijgen en zou ik nog zwanger worden of niet'....en nu is het zo ver..echt zooo onwerkelijk....gelukkig gaat mijn schoonvader met ons mee, zodat ik niet alleen ben als mijn mannetje onder het mes ligt..vind het zooooooo zielig voor hem.. Ineens maak ik me ook overal wat zorgen over, omdat ik ook mede door de taal zo weinig controle heb..afgelopen week nog gemaild of het toch een micro-tese kan worden (moest ik zelf achteraan terwijl dr. S zei dat ze dat altijd doen, niet dus)..en van zulke dingen word ik dan zoo moe....heb ook geen bevestiging gehad..dus moet er dan maar vanuit gaan dta hij een micro-tese gaat doen...weet iemand ook hoelang de operatie duurt? en dan lees ik op het forum dat dr.S op vakantie is...dan ben ik ineens bang dat ze misschien ons tese-materiaal vergeten na te kijken en dat het dan vergane glorie is (sorry heb nogal wat doemgedachtes haha)...want ze gaan toch in DD kijken of er zaad aanwezig is (en niet in mulheim toch)?? en dan krijgen we toch telefoon van hen, 2 of 3 dagen later??? pff... nouja..ik moet me er maar aan over geven en erop vertrouwen dat ze het wel goed regelen... hebben jullie verder nog tips wat ik voor mijn mannetje kan kopen voor na de tese.....ik las ergens aan aambeienkussen..is dat echt nodig? en wat voor boxershorts, wat voor coldpacks...en nog meer tips?? hoop het..kan ik het vandaag nog even kopen.. en oja..anaatje...ik wilde jouw vriendschap verzoek bevestigen maar ik weet niet of ik het nu goed gedaan heb..kan alleen accepteren aanvinken en dan wijziging opslaan..klopt dat?? nou ik zal es gaan ontbijten!! liefs voor allemaal...(volgens mij heb ik wel een hele pagina gevuld
girl86..al 17 weken..wat fantastisch..had een vriendschapverzoek naar je gestuurd omdat ik ook zo nieuwsgierig naar je mooie zwangere buikje ben annaatje..ben op van de zenuwen..nog tips?? en wat super dat jullie al bijna beginnen..helemaal klaar voor? soms ook nog verdrietig dat het niet 100% biologisch van je man zal zijn of gaat dat helemaal naar de achtergrond? of wisselt dat elkaar af?? xxx
wat hebben jullie weer veel geschreven zeg! Ik zal een poging doen tot antwoorden, sorry als ik iemand vergeet. Kiyeko, die inwendige echo stelt niks voor. Ze doen het met een soort van staaf, heel dun, daar doen ze een soort van condoom om en die brengen ze in. Om je eierstokken te kunnen zien bewegen ze die staaf iets naar links en rechts. Maar het doet helemaal geen pijn en is zo klaar. Liev, spannend morgen!! ik zal heel hard aan je denken. De gewone TESE duurde 2 uren. vanaf het moment dat lief de operatiekamer in werd gereden. de micro variant zal ook niet zo lang duren. Veel sterkte morgen om de dag door te komen! Ik duim voor resultaat! Oh ja, geen boxers kopen maar van die ouderwetse slips. Die onderstuenen de balzak goed. En coldpakcs wil wel eens helpen heb ik gelezen. Die hadden wij niet... Koop ook even een doos paracetamol, en na de tese moet ie er 6x2 hebben. Werkt ontstekingsremmend en ook wat pijnstillend. Ik heb mijn lief 5 dagen getempt na de tese, op ochtend en avond. Gewoon om koorts voor te zijn. Girl, gefeli met de 13 weken! Nu gaat het straks snel hoor! Anaatje, hoe is het verder met jullie? Ons wonder, hoe is het daar? Mijn ei is er nog niet hoor, tis pas dag 6 van mijn cyclus. Ik start het weekend met ovutesten. Wij gaan trouwens naar Arnhem en niet naar DD. Wel spannend deze ronde hoor, we weten nu dathet kan dus als het mislukt zal de teleurstelling ook veel groter zxijn denk ik liefs