Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    zo ik ga mezelf eens uit bed slepen :D haha ja ik lig nog lekker in me nestje :p
    hoef pas om half 2 op t werk te zijn :) dus lekker rustig aan doen, maar heb t warm haha dus ga nu wel opstaan :D

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik ga hier geen vrienden mee maken, maar wil het wel gezegd hebben.
    Dit topic is voor dames waarvan de partner azoöspermie heeft.
    Voor de dames waarvan de man wel zaad heeft zijn er genoeg andere topics.
    Dit topic is het enige topic waar de dames waarvan de man geen zaad heeft samenkomen en zou het ook graag zo houden.
    Als er nu een mix komt, dan zullen er toch mensen niet meer mee gaan schrijven en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
    Dit hebben we al eerder meegemaakt namelijk.

Geen persoonlijke aanval, maar even een opmerking voordat er nog meer dames bijkomen die van oorsprong niet in dit topic thuishoren.

3. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    @ Darkangel dat is ook steeds wat ik tegen mijn man zeg, hij zal een geweldige papa zijn voor ons kindje, al is hij dan niet de biologische vader!

@ wendyenrichard heb je al eens voltaren geprobeerd? helpt met name goed tegen krampende buikpijn...

@ pien en liev veel succes vandaag! duim voor jullie!

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    @dreamer als die opmerking voor mij is, kan ik je wel zeggen dat je me ooit hebt uitgenodigd hier mee te komen kletsen ;)

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Bekende donor vs onbekende donor.

Wij wilden geen bekende donor, omdat mijn man bang was dat hij zou gaan vergelijken.
    Dan zou hij ons kind niet als echt van ons kunnen zien.
    Ook waren we bang dat de banden zouden veranderen tussen de donor en ons.

Ook een donor zieken via internet was geen optie, want dan zou mn man alsnog gaan vergelijken.

Dus bleef alleen een onbekende donor over.
    Wij hebben gekozen voor een geregistreerde donor, omdat wij open willen zijn.
    Ik ben zelf erg nieuwsgierig, dus kan me voorstellen dat onze kids dat ook zullen zijn.
    Dan zullen ze dus wel willen weten wie hun donor is.
    Wij geven ze de kans om die te leren kennen door een geregistreerde Nederlandse donor te kiezen.
    Wij wilden niet die keus ontnemen door te kiezen voor een niet geregistreerde donor.

Het is echt een heel persoonlijke keuze waar je voor kiest.
    En iedereen kiest weer met een andere reden.
    Bij mij heeft het geholpen door alle opties op te schrijven en daar de voors en tegens bij op te schrijven.
    Al schrijvend kwam ik tot onze keuze.
    Vantevoren had ik namelijk een heel andere gedachte!
    Dus alles opschrijven is echt een aanrader.

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    @dreamer: voor een donor en nederland he, kom je dan sowieso op een wachtlijst van 1 jaar? en krijg je dan in dat jaar nog allemaal onderzoeken enzo? of is dat pas als je echt aan de beurd bent zeg maar.

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Nee lieverd, het is niet op jou gericht!
    Ik schreef al, het is niets persoonlijks.
    Maar wilde het even gezegd hebben, voordat er andere dames denken, hey, het is wel erg gezellig daar, laten we er ook heen gaan!
    Het is natuurlijk ook heel gezellig hier haha :D
    Maar het is wel belangrijk dat we het topic houden voor de dames die echt in deze situatie zitten.

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik kan alleen over het MCK vertellen natuurlijk.
    De onderzoeken krijg je al aan het begin.
    De wachtlijst is overal wel ruim een jaar ja.
    Zodra er een donormatch is gemaakt kan je starten.

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    dreamer: ik dacht t al hoor :) moest t even zeker weten :) pb had je gehad dus :)

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    dreamer: oh okee, want als wij ons weer ergens (weet nog niet waar) gaan aanmelde dan zit ik eigenlijk nog niet te wachten op allerlei onderzoeken eigenlijk, dus dan denk ik dat we nog echt een hele tijd gaan wachten met aanmelden, of ons gevoel moet anders zeggen over een tijdje natuurlijk.

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik zal even teruglezen hoe het bij ons ging.
    Ik ben het serieus allemaal alweer vergeten haha.

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Goed, even teruggelezen.
    Op 10-2 de intake en meteen die dag bloedprikken.
    Op 13-2 inwendige echo.
    Meer onderzoeken heb ik niet gehad.

Maar ik had nog nooit onderzoek gehad.
    Jij hebt dat al wel, dus dan zijn de onderzoeken misschien niet nodig.
    Je kan altijd bellen om dat na te vragen.
    Mailen kan ook!

13. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @ all net uitslag gehad..2x zaadonderzoek...nog geen eens 1% bruikbare zaadjes, bijna alles was dood of misvormd...hadden de uitslag al verwacht maar goed...uit erfelijkheidsonderzoek blijkt dat het erfelijk is..morgenochtend naar ha en krijgen we meer info.. meer weet ik helaas nog niet want vriendlief is aan het werk....

@dreamer...sorry meid, je hebt helemaal gelijk! Wij hebben nog iets, het is niet veel maar het is wel iets...ik zal niet meer mee schrijven hier, wel onwijs bedankt dat ik hier mijn ei kwijt kon en dat er hier werd geluisterd...ik wens jullie allemaal super veel succes toe!!

Liefs Pien

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Pien: meis, dit is niet de bedoeling!
    Je bent welkom hier en dat weet je :D
    Dus blijf lekker schrijven aub!

Wat balen dat de uitslag nu nog slechter is als de eerste keer zeg.
    Hoelang zat ertussen?

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    dreamer: oh dat valt idd nog mee 1x bloedprikken en een echo, en idd ik heb al die onderzoeken al gehad, en meer zelfs dus misschien is dat dan wel niet nodig.

pientje: ook al verwacht je zo'n uitslag t daadwerkelijk horen dat t zo is blijft hard aankomen, dus je kunt je voorbereiden wat je wilt, maar t blijft (sorry) kut..

16. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    pien!!wat een teleurstelling!!!!!!!!!!!!wat hakt zo'n boodschap er toch altijd hard in he.....denk aan je! liefs

17. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Pien, ik kan me voorstellen dat deze uitslag hard aankomt! ik ben benieuwd wat de huisarts morgen zegt!

18. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @dreamer maar ik begrijp je reactie wel hoor...je hebt ook groot gelijk! Het is gewoon zo dat er bij ons nog iets is gevonden, weten alleen nog niet of het echt bruikbaar is, dat weten we pas tijdens de vervolgstappen...ik heb al eerder gezocht naar een topic waar mensen hetzelfde probleem hebben als ons...weinig zaad van slechte kwaliteit, kon niet echt wat vinden...vandaar dat ik me hier heb aangemeld...ik zal jullie op de hoogte houden en

Er zaten nu 2 maanden tussen...zou genoeg moeten zijn toch?...vorige uitslag was rond de 4% bleek nu...zijn ha kon de uitslagen de 1e x niet goed uitlezen is in 2 verschillende zh getest..zh waar we nu zitten wordt ik ook onderzocht...vriend lief moet nu voor verder onderzoek naar uroloog en verdere onderzoeken...morgenochtend horen we meer over de vervolgstappen...ik hoop dat iui er nog inzit maar het vermoeden dat er nu bij ons overheerst is dat we die stap waarschijnlijk overslaan....ik weet niet hoe erg slecht je zaad moet zijn en of er dan helemaal geen IUI geprobeerd wordt? Of dat je daar zelf nog voor mag kiezen? Ik ga vanaaf alle vragen opschrijven want dan kunnen we bewust het gesprek in stappen...balen echt dit :(:(
    Maar ja eerst moet ik nog door de mangel en kijken of bij mij alles klopt en goed zit...de schrik zit er echt even goed in...

Thanks!! Liefs Pien

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    voor mannen is het sowieso anders lijkt me hoor, want wij zijn degene die t kindje in ons dragen en voelen, de papa staat er aan de zijlijn bij en natuurlijk kun je samen babyshoppen, en voelt papa op een gegeven moment de kleine aan de buitenkant schoppen, maar das gewoon anders dan dat t voor ons zal zijn. dus ik kan vanuit de mannen het wel begrijpen.

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    pientje: je kan er wel vanuit gaan dat er met die uitslag geen iui gedaan word. daar moet je toch behoorlijk wat goed zaad voor hebben nog.

Deel Deze Pagina