Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Mag je wel onder narcose tijdens de hormoonbehandeling dan?
    Zou dat eerst even navragen in het zh.
    Sterkte meis!
    Kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit.

Ik heb nog nooit Babyboom gekeken.
    Die ga ik dan maar kijken als ik heel DNA onbekend heb gezien :p

2. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    kipjes he balen zeg. je zit er al zo op te wachten en nu alles tegelijk. hopelijk kun je het zo voor elkaar krijgen dat je inderdaad later begint met spuiten ofzo en dat je alles kan doorlaten gaan.

sterkte meid!!!

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Pien, voor IUI heb je minimaal 1 miljoen goede zaadcellen nodig. Ik denk dus dat ondanks er wel wat gevonden is, dit niet levensvatbaar is en jullie in de toekomst de keuze moeten maken voor KID.
    Verschrikkelijk om zo even te horen...maar 1% is zo weinig...en als het dan ook nog dood is...dit is geen goed nieuws meis.

Voor de rest, ik ben net wakker na one hell of a night...pffff...kan even niet onthouden wie wat schreef. reageer dus weer even inhoudelijk als ik weer bij kennis ben ;)

liefs

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kipjes, ze wilden mijn ontstoken schouder ook opereren, ivm kalkafzetting in het gewricht.
    Ik heb gezegt: na mijn baby.
    Dus je moet doen wat je goed lijkt, en wat voor jou goed voelt.

liefs

5. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @dreamer wat houd een chromosonentest in? En moet ik dat vragen bij de gyn of ha?

@panter ja het is ind balen...kid wil vriendlief nog niet aan...wil eerst het gesprek bij de gyn afwachten en dan zijn opties afwegen etc. Hij wil echt iets van hemzelf...hebben het na babyboom al meerdere malen besproken en voor nu wil hij daar nog niet aan denken...dus rustig laten wennen aan het idee denk ik dan maar...en wie weet zijn er voor ICSI of iets nog mogelijkheden...even afwachten maar..

@kipjes jeetje wat balen zeg!! Ineens komt dan alles tegelijk! Ik hoop dat het allebei kan door gaan...dit is toch een onmogelijke keuze...balen zeg!! Sterkte meis en een dikke knuffel!!

@all wel goed nieuws afspraak is nu binnen voor de gyn, 27 juli...wel weer even wachten maar het valt precies in onze vakantie dus we hoeven geen vrij van het werk te nemen :D Weer die spanning maar goed, 2 weken later dan gepland is nog redelijk snel...en we moeten indd naar het diaconessen zh in Voorburg...grappig ook weer! Moeten er wel een eindje voor rijden tegenwoordig maar dan kunnen we gelijk familie en vrienden op zoeken hahahaha

gelukkig nog maar 45 minuten door komen op het werk en dan eindelijk weekend...ik geloof dat ik inmiddels een heel doosje eieren heb gekookt in mn kont...zo graag wil ik naar huis :$

Nou meiden tot vanaaf!!

Liefs Pien

6. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ dreamer,
    Voor de punctie mag het , na de terugplaatsing nier meer, ik heb ze al gebeld.

@ panter ,
    Ik loop al sinds september met constante pijn. Medicijnen en injecties an gehad . Alle mogelijke onderzoeken zijn gedaan maar ze kunnen niet concreet zeggen wat de oorzaak is vandaar de operatie. Misschien komt er niks uit maar kan niet 9 maanden wachten , werk halve dagen en heb pijn.. Maar ivf is ook heeeeel belangrijk voor ons dus is echt moeilijk.

Loop echt alleen maare te janken , weet gewoon niet meer wat ik moet doen?? Zorgbemiddeling aanvragen ?? Naar ander ziekenhuis ?? Ik weet t niet meer

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kipjes, ik mocht geen injecties tijdens de IUI. Jij wel?
    Vervelend van de pijn, ik heb ook wel pijn maar begin eraan te wennen. Werk weer 50%, dus de helft van mijn uren. Wel hele diensten.

Mss toch de ivf uitstellen dan? Je moet er natuurlijk wel relaxt ingaan en niet half gestressed vanwege operatie.

liefs

8. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ panter ,
    Nee klopt , ik heb de injecties gehad tijdens de rust perioden..

Ik werk ook 50 procent nu. En mijn contract loopt ook nog eens af op 1 januari en hebben een reorganisatie , afdeling word opgeheven.
    Dus alles zit tegen. Als ik wel zwanger raak, dan 9 maanden pijn en dan ook nog me baan kwijt en kan ik geen hele dagen werken.

Kan er momenteel ff niks positiefs van maken.
    Ga maar proberen zorgbemiddeling te bellen denk ik. Wellicht kan ik ergens anders terecht voor de punctie.

9. Cat123

Cat123 Actief lid

31 mei 2011
    130
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Kipjes: huisarts inschakelen. Die krijgen soms gedaan wat ons gewone mensen niet lukt... Jullie zijn al zo lang bezig dat daar best rekening mee gehouden mag worden!

@ Pien: chromosomenonderzoek = bloedonderzoek. Ze kijken naar verschillende afwijkingen zoals Klinefelter (XY plus extra X chromosoom, volgens mij), microdeletie op Y en sertolli cell only syndroom. Elk kunnen in meer of mindere mate azoospermie of slecht zaad verklaren. Duurt 3 maanden voor uitslag binnen is.

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    das idd lastig als je conttract afloopt. Mss kan idd je zorgverzekering bemiddelen?
    Of de ivf nog een maand uitstellen...onmogelijk keus!

liefs

11. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ panter,
    Net zorgbemiddeling gebeld, die kunnen niks doen.
    Morgen maar lekker vrij genomen, want ben zo gestresst nu...
    Ik heb geen keus dan de ivf een aantal dagen uitstellen.

Ik zou maandag 18 juli starten met prikken. Als ik hier een paar dagen later mee begin, bijvoorbeeld een weekje. Dan zou ik net de operatie op 4 augustus kunnen doen voor de punctie.
    Kan niet kiezen om de operatie niet te doen, want werk halve dagen en de bedrijfsarts gaat hier zeker niet mee akkoord...

Meiden, ik neem aan dat je minimaal 14 dagen wel moet prikken alvorens een punctie te krijgen bij ivf ?

@ cat,
    thanx meis, ik vind ook dat ze daar wel rekening mee mogen houden, maar dat doen ze totaal niet. Ze geven me gewoon hoop voor niks.. en ik was zo blij dat ik geholpen kon worden ! had echt het gevoel dat alles eindelijk op zijn ppootjes terecht zou komen.

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Dit is niet te vinden in DNA en chromosomenonderzoek. Mijn lief heeft het ook maar chromosomen en DNA was allemaal goed.

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    bailey: ja al mijn iui's waren iui-d

katek: aangenaam ;) oh 14 rietjes!! das heel netjes zeg!

babyboom totaal geen behoefte om te kijken naar dat programma.

kipjes: oh dat is idd even een keuze die je moet maken, misschien zoals je al zei net even alles een klein stukje verschuiven zodat t allebei kan, zou flink balen zijn als 1 van de 2 niet door zou kunnen gaan. vervelend dat je contract afloopt, tja en als je pijn hebt is die schouderoperatie toch ook belangrijk. als je dat na een eventuele zwangerschap zou doen, zit je wel met een kleine die je ook moet tillen enzo.. lastig joh!

dreamer: oh dat is idd een punt ja een narcose onder de behandelingen, maar in dd doen ze ook een narcose bij de punctie en dan moet je ook nog een terug plaatsing krijgen enzo... denk niet dat t veel kwaad kan.

pien: spannend 27 juli, nog 20 daagjes wachten....

zo ik heb weekend :D nog 2 weekjes werken en dan lekker 3 weken vakantie!! heerlijk!!

14. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    k moet trouwens wel even zeggen dat jullie t netjes gehouden hebben, dacht echt oh als ik thuis kom moet ik me een partij gaan bijlezen haha, maar was goed te doen ;)

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    #4355 DarkAngel25, 7 jul 2011
    Laatst bewerkt: 7 jul 2011
    kiyeko: wij moesten bellen, en dan konden we dezelfde dag nog langskomen, de behandeling dat ik zwanger was, hebben we de inseminatie de dag na de positieve ovutest gehad, je belt gewoon, en dan zullen ze meteen met ontdooien beginnen neem ik aan. kan zijn dat je in dd nog ff moet wachten maar over t algemeen viel dat best mee..

16. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    kiyeko als je iui doet in dd ik deed altijd eerst ff een echo om te checken of alles goed was voor de iui moet je wel ff zeggen dan houden ze rekening met het inplannen en dan moest ik ongeveer een half uurtje in de wachtkamer wachten en dan was de iui al.
    dus duurt ongeveer half uur voor ontdooing.

in dd is het normaal dat je dezelfde dag als posi ovu er naar toe voor de iui. maar ik kreeg bij mij het idee dat ik te vroeg was met de iui, omdat ik me ei voel springen zoveel pijn heb ik er altijd van. dus toen kwam ik erachter dat het elke maand een dag later pas was dat hij sprong dus ik had dan die ochtend de iui gehad.dus de dag na de posi test.

maar sommige gaan op de dag van posi test en worden gewoon zwanger. ik ben pas met ivf zwanger geworden.

ik zou gewoon eerst doen hoe ze het altijd doen als je je ei niet voelt.

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kiyeko,
    Hier halen ze het uit de stikstoftank op het moment dat ik er ben, het word in de handen van de gyn ontdooid.
    Het scheelt wel dat het donorzaad in arnhem al is opgewerkt en na het opwerken is ingevroren. Die rietjes zijn zo dun dat ontdooit in no time.
    daarna brengen ze het meteen in.

Zo gaat dat bij ons.

liefs

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Oh ja, wij gaan de dag na de positieve test naar arnhem.

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    weltrusten dames.. oh enne goeiemorgen :D:D haha..

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    zucht ik kan nie slapen.. da grijns poppetje van me vorige bericht is alweer voorbij hoor....

Deel Deze Pagina