zo hier vandaag met manlief beetje boel centjes uitgegeven, hebben een nieuwe inboedel gekocht, dus salontafel, eettafel met stoelen, tvmeubel, een kast, en een hoekbank, ben er echt mega blij mee, nu even sparen voor een nieuwe vloer, en alles een likje verf
@Liev: er zijn zaadjes! Nu gaan we allemaal keihard duimen dat er meer zijn en dat ze bruikbaar zijn. Wat raar dat je 4 weken moet wachten zeg. Wat eng dat hij wegviel! Hoop dat hij snel pijnvrij is. @Kiyeko (kon je nog een moeilijkere naam nemen trouwens haha) Ik vind het erg raar dat je meteen met hormonen aan de slag moet. Wil je dit wel? Als je dit niet wilt zou ik eerst eens laten uitzoeken wat er aan de hand is. Ik gok namelijk dat je wel een eisprong hebt! Alleen dat je een hele korte LH piek hebt of niet goed op de CB reageert en dus geen posi ovu test krijgt. Ik zou persoonlijk niet direct hormonen gaan spuiten terwijl dit waarschijnlijk niet eens nodig is. Netjes elke 4 weken ongesteld worden zonder eisprong lijkt me onwaarschijnlijk. @Darkangel: dat is nog eens shoppen! Breng mij eens op de hoogte van de ontwikkelingen @Onswondertje: kan je niet in je onderschrift zetten welke dag je nu zit? Kan het niet bijhouden zo! @Sweet Lilly: het is ook een rotsituatie! (understatement) Even lekker uithuilen helpt vaak wel om er weer goed tegenaan te kunnen. Dikke knuffel voor jou! Weet het even niet meer, vond dit al heel knap zo uit mn hoofd
Ik weet het Dreamer zit dag 5 van de cyclus Donderdag cd 11 echo en bloedprikken dan. Ik vind het nog te spannend om een onderschrift te maken. Ik had woensdag ook zoiets toen die vrouw vroeg zit u op dag 3 van de cyclus. jeetje die hebben slecht nieuws de hormonen zijn niet goed. Bij ons ventje moest ik overigens cd 10 voor de echo en bloedafname komen.
4 weken wachten op de uitslag van de TESE? Heb je dat wel goed begrepen? Wij konden elke twee/drie dagen bellen of er al iets gevonden was.
thanks voor alle lieve reacties... ik begin steeds blijer te worden terwijl ik nog niet teveel hoop wil hebben, lastig is dat!! hmm...3-4 weken is echt lang he...staat ook echt in de brief....loutjelou was jij ook in dusseldorf dan??misschien moet ik ook gewoon vaker bellen...pfff.. spannend... kiyeko..wat ingewikkeld zeg...vaag allemaal..hoop datje snel meer duidelijkheid krijgt over wat de beste oplossing zal zijn... kipjes..heb echt met je te doen..gelukkig is er inmiddels een oplossing pien...1% das toch nog wel meer dan duizenden cellen!!!dus dan kan icsi vast nog! ik heb goede hoopvoor jullie hoor!!!! manliev knapt zienderogen op...gelukkig!!!zn zak is wel 3 keer zo groot als normaal welke ziekenhuizen waren jullie dan allemaal dat de uitslag er zo snel is?? liefs voor allen!!!
sweet lilly...ik weet zoooooooooooo goed hoe je je voelt...houd moed, houd hoop en probeer zoveel mogelijk van alle kleine dingen te genieten..ooit gaat de zon weer schijnen! liefs
dank voor alle lieve reacties meiden!! @liev; blij te horen dat je man goed opknapt! Ik zou inderdaad maandag ff bellen of dat wel klopt. Lijkt mij ook erg lang. Wat ik van de andere meiden hoor is allemaal dezelfde dag of een paar dagen later.. Sterkte met het wachten...! @Loutje; meid, hoe is het? En met jullie meisje? Ik hoop dat je een beetje van haar kunt genieten..
weltrusten meiden! Morgen weer een druk dagje, inclusief werken (hier ook een zustertje) dus ik ben benieuwd hoeveel ik morgenavond bij moet lezen! Liefs!
@Liev: gelukkig dat hij wat opknapt! Ik zou idd maandag eens bellen. @Kiyeko: wat ik zou doen? Ik zou bloed laten prikken op dag 3 en een week na de vermoedelijke eisprong. Zo kan je zien of je wel of geen eisprong hebt. Ik zou mn cyclus laten monitoren (echo's om de paar dagen) om te zien of er een follikel groeit en mn baarmoederslijm doet wat het moet doen. Ik zou bloed laten prikken op LH (elke dag rond vermoedelijke eisprong) Ik zou nog 1 of 2 andere ovulatietesten halen en ermee testen, 2 of 3x per dag. Dit alles kan je in 1 cyclus doen, gewoon zonder hormonen. Dan weet je waar je aan toe bent. Blijkt dan dat je idd geen eisprong hebt, dan kan je altijd nog aan de hormonen gaan. Maar blijkt dan dat je wel een eisprong hebt, dan kan je het dus zonder hormonen af, alleen met iets meer controle (danwel echo's, danwel bloedprikken, danwel andere ovu testen) Maar goed, dit is wat ik zou doen. Ik kon mn ei ook niet altijd goed vinden met ovu testen en heb dus gevraagd voor echo's. Met enkel de echo's had het niet gelukt en met enkel de ovu testen ook niet. @Loutje: hoe is het met jou? Al een beetje bijgekomen van de bevalling? En hoe is het met jullie wondertje? Onwerkelijk he! Geniet maar van haar, de tijd vliegt voorbij!
Liev, wij hebben de Tese ook in dd gedaan ja. Misschien zijn ze toen gek geworden van onze telefoontjes, dat ze het afgeschaft hebben! Hier gaat het supergoed! Zijn helemaal verliefd op haar!!! Morgen is ze een week oud!
@loutje; gaat snel zeker... de tijd zal vliegen als er ineens een kindje bij is. Geniet er lekker van meid, je verdient het! @kiyeko; ik zou ook inderdaad meer duidelijkheid willen voor ik zou gaan spuiten. Succes!
loutje wat gaat dat hard zeg jullie meisje alweer een week oud!!! zal zeker genieten zijn he nu ze er is!!!
Echt apart ja, vorige week had ik heel af en toe een klein weetje! Niet wetende dat ze die nacht al geboren zou worden. Het was echt een droombevalling!
loutje: nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje, en meteen gecondoleerd met t overlijden van je vader.   liev: fijn dat t al beter gaat met je mannetje! all: gaap... gisternacht pas om 03.30 naar bed en vannacht om half 3... pffffff. haha beetje moe nog..