@Kiyeko: zoals ik al dacht dus! Hoop dat je nu idd gewoon echo's of bloedprikken krijgt om je ei te vinden. Oehhh leuk, vrijgezellenfeestspanning Geniet maar!
@ liev: wij kregen op de dag zelf al wat te horen (8:30 onder het mes, 9:30 operatie klaar, 12:30 uroloog kwam voorlopige uitslag vertellen). Moesten wel afspraak maken voor over 3 a 4 weken voor definitieve uitslag. Lijkt me dat ze gelijk alles nakijken en eventueel in de rietjes doen om in te vriezen (anders gaan alle zaadecllen dood). Enige dat ik kan bedenken dat ze over 3 weken een rietje ontdooien om te zien of zaadcellen leven en dus om jullie meer zekerheid te geven over mogelijkheid van ICSI en jullie dan pas de definitieve uitslag geven. Gister nog even aan manlief gevraagd hoe hij het ervaren had. Eerste week af en toe veel pijn, daarna werd het heel snel minder. Bij hem waren 2e en 3e dag het ergst, heeft bijna alleen maar geslapen. Nu (ruime maand later) gaat het prima met hem. Heel af en toe is het nog een beetje gevoelig, maar het zou het zo weer doen als dat nodig zou blijken te zijn
Live, een zaadcel gevonden geeft hoop!!! Wat naar dat je man zo ellendig was na de TESE..hopelijk knapt ie snel op!! Sweet lily...heftig allemaal. Dikke knuffle meis!! Sterkte! Kiyeko, fijn dat je nu een beetje hulp krijgt!! Met hormonen is de eisprong te plannen. Hier ff snel weer weg, denk aan jullie dames. Iedereen een huge knuffel!!!
kiyeko fijn dat er toch een eisprong is geweest en fijn dat ze gaan overleggen hoe ze het gaan doen allemaal. spannend vrijgezellendag is erg gezellig altijd. loutje wat een mooie foto's zeg!!!
Kiyeko wat fijn idd dat je toch een eisprong hebt gehad. Maar wat gek dat je die gemist hebt?? Ik ben heel benieuwd wat ze nu willen gaan doen Vind wel erg jammer dat je deze maand hebt gemist nu
Liev; spannend he dat wachten. Bij ons wisten we het een uur later (de uroloog belde mij in de auto; had wel een ongeluk kunnen veroorzaken!). Een week na de pesa hebben ze een van de rietjes ontdooit om te kijken of het goed ontdooide. Ze gooien het meteen onder de microscoop. Wellicht dat het met een tese langer kan duren. Kiyeko; leuk een vrijgezellenfeest! lekker afleiding! Fijn dat je een ei hebt gehad, dan weet je dat iig! Maar wel jammer dat je nu weer moet wachten. Hoe lang nog voor jullie gaan trouwen? Zou een mooi huwelijkscadeau zijn! all; ik ben bijna ongi, vandaag bruinverlies. Vanaf doorbreken ongi moet ik weer een heel nieuw schema volgen met nieuwe medicatie waarvan ik niet weet hoe ik er op zal reageren. Ik heb mijn maanstenen weer in de aanslag en gebruik tarwekiemolie pillen om de doorbloeding van de bm te stimuleren. (en natuurlijk foliumzuur met toegevoegde vitaminen etc).. zo spannend. Liefs en een fijn weekend!
Hoi lieve meiden Ik lees mee maar heb ff weekje afstand genomen Maar verder hier alles goed. Zooo druk dat ik niet eens gestofzuigd,gewassen heb enz hihi.Hebben ook eindelijk vakantie geboekt Eind juli lekker 8 dagies samen naar rhodos. Lekker genieten Dikke knuff en ik kom snel weer meekletsen En leef met iedereen mee meiden!
lieve meiden,medisch vraagje..hoop datjullie antwoorden..maakme een beetje zorgen. manliev heeft nog steeds buikpijn na de tese..is dat normaal? hij heeft meer last van zn buik dan van zn ballen..hij heeft wel eetlust en geen koorts..zou het kunnen dat het zijn darmen bijv zijn die weer op gang moeten komen na de narcose oid? gister zouden we eigenlijk voor nacontrole naar huisartsenpost moeten,maar niet gedaan vanwege de buikpijn/...zelf de wond bekeken en nieuw verband gedaan..zag er heel netjes en schoon uit. wel is zn balzak wel 2 of 3 keer zo groot als normaal.. wat denken jullie van die buikpijn? liefs liev.. ps..en stel dat ze idd een rietje (als we die hebben!!!) gaan ontdooien na eenweek,gooien zedie zaadcellen dan gewoon weg???nee toch?????????????
katek lekker ff op vakantie!! liev ik kan je helaas niet helpen. hopelijk de andere meiden wel die wel tese hebben gehad.
@Liev: bel de hap dan gewoon even! @Katek: spannend! Ik ga duimen @All: voor het eerst echt ongi na de bevalling. Voelt raar. Voor het eerst in jaren een echt loze ongi waarmee niet een nieuwe ronde voor een kindje in gaat. Raar, heel raar.
dreamer fijn dat je nu cyclus weer op gang komt. en zal wel raar zijn jah. ik zo blij dat ik nu niett ongi ben voor een hele tijd. haha
@Liev; ik heb ook geen idd over de buikpijn. Dat rietje gooien ze idd gewoon weg. Zonde he? Weet niet hoe het zit als je maar een paar rietjes hebt. Het gaat erom dat ze kijken of de zaadcellen het ontdooiingsproces overleven. Ze kunnen daar helaas geen behandeling aan vooraf laten gaan, stel dat ze het niet redden dan is de poging voor niks geweest. @Dreamer; lijkt me ook wel apart idd. Net als het voor mij (ea) nu apart zou zijn om ineens na al die jaren niet meer ongi te worden. Heb je ook extra veel pijn enzo?
liev: sorry ik kan je niet helpen, maar idd misschien sowieso even de hap bellen.. dreamer: oh fijn dat je weer een cuclus hebt, en idd... lijkt me ook raar ja zo wij gaan dalijk lekker zwemmen heb er wel zin in, is lang geleden.
@liev ik zou ook ff hap bellen Mn man heeft na de tese een onderhuis plekje Geen idee of t door tese operatie komt maar T is precies op die plek.je ziet t niet,alleen hij voelt het @darkangel zwemse
@ Liev: Bellen! Buikpijn na tese is niet normaal en balzak 2 tot 3 keer zo groot volgens mij ook niet. @ Dreamer: geniet er van , even er niets mee te hoeven doen @ Anaatje: eindelijk vakantie gepland? Ik ga er vanmiddag even voor zitten. @ Kiyeko: klopte je gevoel en kwamen ze je gister halen voor je vrijgezellenfeestje? @ KateK: spannend! Weet je of ze alleen Emily of emi gaan tp of beiden?
@Cat: aangezien ze mij nog "jong" achtten (31) krijg ik er maar eentje. Ik zou al gezegend zijn met eentje moet ik zeggen. Ik ben zo bang dat ze beide mislukken..
he meiden.. even een update...een meisje op het forum van ivf-moeders zei ook dat haar man heel erg buikpijn hefet gehad na tese, wel een week..en dat dat normaal is omdat ze zo hard in de ballen knijpen dat zelfs je onderbuik en liezen er helemaal door opgezet kunnen zijn.... dus we kijken het toch nog aan..want het is een soort zeurende pijn en hij heeft wel eetlust en geen koorts....gister ook al met de hap gebeld en die konden mij toen niet zoveel vertellen..dus denk dat het toch wel klopt.....mn lief zegt dat hij het zal aangeven wanneer hij het niet vertrouwd..zal die toch vast wel aanvoelen hoop ik.. muppet wat spannend..hoop dat hetgaat lukken deze keer, vast en zeker! al begonnen met spuiten??jij woont ook in de buurt van grunn toch? me too... verder ieder bedankt voor de reacties...liefs
Liev houd hem wel goed in de gaten hhe!! Dreamer ja vond ik ook heel vreemd maar dacht dan ( toen we ook nog geen afspraak hadden gemaakt voor brussel) dit zijn de voorbereidende cyclussen voor een kindje