Liev, ze knijpen helemaal niet in de ballen bij tese! hebbne ze uit beide ballen een biopt genomen? Want meestal doen ze er maar uit 1. Buikpijn na tese is echt niet normaal hoor. Wij moesten gelijk ZH bellen als ie pijn in de liezen of in de buik kreeg. Balzak 3x zo groot lijk me een nabloeding..dan kan de opeenhoping van bloed natuurlijk op een zenuw drukken wat de pijn veroorzaakt. Nou ja hou hem goed in de gaten, bij geringe twijfel bellen met het ZH waar de tese is gedaan. Better safe than sorry!
@ liev , Ik zou zeker het ziekenhuis bellen hoor !!! Het is een pijnlijke ingreep , maar wij moesten ook bellen bij buikpijn of zwelling. Zou heeel gauw bellen als ik jou was.. Sterkte !
@KateK: Je bent idd nog jong! We hebben gelukkig nog even de tijd, lopen nog niet tegen de 40. Fijn dat ze er maar eentje terug plaatsen, stel je voor dat ze het alletwee fijn vinden . Wat ik heb gelezen over cryo tp is dat de kans dat een cryo blijft zitten wat kleiner is maar dat daarna de kans dat het niet goed gaat ook veel kleiner is. Uiteindelijk zijn de kansen met een cryo zangerschap na drie maanden even groot als een gewone zwangerschap! Moed houden hoor! Mss dat andere medicijnen ook helpen, wel moeilijk dat je nog niet weet hoe je erop reageert. @Kiyeko: heel veel water drinken meid! Hoop dat je je morgen beter voelt. Zo te horen was het wel een leuk feestje. @ liev: toch even naar zkh DLD bellen, wij hebben ook te horen gekregen dat we bij zwelling (kan idd nabloeding zijn) of pijn op andere plaatsen moesten bellen. @ Panter: hoe was kinderboerderij met vriendin en kindje? @ Dark angel: lekker gezwommen?
@ Wonder: eind van de week bellen voor afspraak in september. Iedereen zegt dat hij de beste is (gyn, uroloog, ass fertiliteit lokaal zkh), die man heeft heel wat te bewijzen Ben zo benieuwd!
Goeiemorgen allemaal, moest even bijlezen na een paar dagen afwezigheid... @ liev hoe is het nu met je man? nog altijd buikpijn en zwelling, of valt dat nu weer mee? @ kipjes fijn dat het geregeld is met de schouderoperatie en het starten met prikken @ sweet lilly ik vond het helemaal geen klagen, het is ook TE veel om aan je hoofd te hebben, sterkte! @ loutjelou gefeliciteerd met je dochtertje! bij onszelf is het nu even rustig, aanstaande donderdag gesprek bij klinische genetica waar we uitgelegd krijgen wat er precies aan de hand is (het zou om een translocatie op het y-chromosoom gaan, maar hoe en wat kon de gynaecoloog niet uitleggen), de week daarop eindelijk weer een gesprek bij de gyn zelf.. Afgelopen vrijdag hebben we gesprek gehad met het koppel waarvan de man zich spontaan aanbood als donor, emotioneel avondje met veel tranen voor mijn man en mij, maar we hebben besloten om er wel op deze manier voor te gaan, aangezien deze vriend de enige is waarvan mijn man zou willen dat hij donor zou zijn en hij zeker geen onbekende donor wilt...
katek: ik heb bij de 1e icsi wel 2 embryo's terug gekregen en ik ben nog veel jonger dan jou, ik wou dat persee en heb er ook echt op aangedrongen.   liev: hoe is t met je man, ben je nog bij de hap geweest?   kiyeko: oh leuk, vrijgezellenfeest, klinkt als een geslaagd feestje, jammer van je hoofdpijn haha maar goed. lees al dat dat t wel waard was haha   cat: ja heb lekker gezwommen gister was gelukkig niet zo heel erg druk. maar wel echt even plezier gehad gister monatoetje: jeetje wat heb jij veel gesprekken, als je er maar wijzer van word oh dat is zeker een emo avondje, maar vind t super voor je/jullie dat er een donor is, en dan ook eentje waar jullie je allebei prettig bij voelen. all: zo ik ga hier nog even verder met opruimen, heb zin in vrijdag!! dan komen onze nieuwe meubels bankstel zat een lange levertijd op, dus daar moeten we nog een tijdje op wachten
@Monatoetje: je kan bij de apotheek kidjes halen voor zelfinseminatie. Succes! Echt super dat die vriend het wil doen. Ik zou als ik jullie was wel een donorcontract opstellen. @Liev: hoe gaat het nu? @Kiyeko: gaaf hoor, je vrijgezellenfeest! Succes met alles wat komen gaat. @Cat: ik kan er niet van genieten dat ik ongi ben hoor. Ik zou juist graag bezig zijn met tempen, ovu testen enz. Maar een ander beslist voor ons dat dat niet mag, dus daar zit geen genieten aan. @DA: vrijdag al, echt snel! @Ons wondertje: ik probeer het ook zo te zien, maar aangezien het nog bijna een jaar duurt eer we weer starten is dat wel moeilijk! Al bijna IUI? @All: heb tot nu toe niks geen last van mn ongi. Maar had voor mn zw ook geen last, dus wie weet nu ook weer niet. Liefs!
Ja idd als het nog 1 jaar duurd dan is zo denken moeilijk Donderdag de echo dus afwachten. Ben van een kant bang det het bms of ei ineens niet meer goed zal zijn nu na de bevalling. Of alles al op rails is bedoel ik dan
nee hoor, alleen de voorgeschreven medicatie. Natuurlijk de foliumzuur die je behoort te slikken en de tarwekiem olie had ij goeie dingen over gehoord. Klinkt leuk je vrijgezellenfeest! trouwerij komt al gauw dichterbij dus. Ik zal duimen voor een wonder als trouwcadeau!
Darkangel; helaas is ieder ziekenhuis weer anders en volgen ze allemaal een verschillend protocol. Ik wacht het gewoon af.. ik zou best twee willen, wordt je moeder van een tweeling, kun je je ook wel weer mee redden.
@ Darkangel we kletsen inderdaad wat af, maar allemaal voor het goede doel @ Dreamer we willen volgende week aan de gyn vragen of de KID in het azm kan, aangezien ik erg onregelmatige cycli heb en de vraag is of er elke maand een eisprong is, mogen ze dat eerst uitzoeken..
Hallo allemaal, Ik kan jullie niet bijhouden op het moment, zit ff niet zo lekker in mn velletje. Dus als ik er ff niet ben, of het ff niet allemaal kan volgen dan spijt me dat. Liev, hoe is het met je man? liefs
@panter ik heb dat ook. Er wordt zooo veel geschreven Dat ik t ook allemaal niet kan bijhouden Ben echt toe aan vakantie Dikke knuff voor jouw meid en geeft niks hoor als Je niet op iedereen reageert,doe k ook niet altijd Maar iedereen begrijpt elkaar hier en helpt elkaar en dat is zo fijn
Panter meid wat vind ik het erg dat je niet lekker in je vel zit Kom op we gaan voor een prachtige posi test!!! Op naar een April beebje! Annaatje gaan jullie nog op vakantie deze zomer? Monatoetje ben je dan van (regio) Maastricht dat je naar het AZM wil gaan hiervoor?
katek: ja idd ieder ziekenhuis heeft een eigen protocol, mij rade ze t toen ook sterk af, maar ben er lekker tegenin gegaan. panter: lekker rustig aan doen meid! *knuf* zo hier drukke middag gehad, maar wel lekker veel buiten geweest. dalijk even eten, en dan niks meer doen.. pfff morgen ben ik vrij
Thanks lieve schatten! Ik lees wel elke dag, want ben benieuwd hoe het met jullie gaat. Maar reageren vind ik moeilijk, omdat mijn koppie ff niet wil. Ik reageer waar mogelijk, en zal me hopelijk snel beter voelen. Tsja bij mij komt de kater altijd later, dus zal wel nasleep van de MK zijn. liefs