@ panter hoop dat je snel weer wat beter in je vel zit! @ ons wondertje het azm is inderdaad een van de dichterbij gelegen ziekenhuizen ja..
@Ons wondertje: ze zijn toch allemaal anders, dus vandaar ook de andere namen. @Panter; dikke knuffel meid..
kiyeko: ja is ook vervelend om in de beugels te moeten terwijl je ongesteld bent, vind ik zelf ook erg lastig.. maar goed, houd in gedachte dat de artsen dit iedere dag zien.. tips uhm.. nou wat ik altijd deed, was een tampon in en maandverband tegelijk, als ik dan in dd was, ging ik ong. een kwartier voor de afspraak naar t toilet, tampon eruit en gauw weer zitten..
@kiyeko weet je nog hoe hoog jouw progesteron was De mijne iets van 40 geloof ik @ons wonder jahh jah wij gaan naar rhodos. Heerlijk ff geen zorgen Ik heb toen bij hsg dubbel gelegen.ik zat op dag 5 en had nog wat Bruinverlies.ik gebruik altijd maandverband.had er toen ook nog 1 aan en ik moest mn onderbroekje pas uitdoen toen ik op de tafel ging liggen. Wat doe ik....mn broekhe uit en leg t op een stoel met de bovenkant Van maandverband naar boven.dat zag ik pas toen ik in de beugels lag Hahaha ze moeten wel gedacht hebben hihi
@Panter: vroeg me al af wanneer de klap zou komen. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven. Dikke knuffel meis! @Ongi in de stijgers: nog nooit gehoeven gelukkig. Ik zou denk de tampon achter het gordijntje eruit gehaald hebben, maar wat DarkAngel zegt is wel beter. Want wat moet je anders met die vieze tampon doen daar @Annaatje: hahaha dat is ook een mooie, lekker alles zo neerleggen. Ach, ze zullen wel gekkere dingen meemaken he. @Kiyeko: maar ze weten toch niet wanneer je ei is geweest en dus ook niet van wanneer deze waarde is? Mocht je nu een stuk later ongi worden als normaal kan het prima zijn dat je ei later was en deze waarde dus van net na je ei was. Normaal moet je ongeveer een week na je ei prikken dacht ik. Dan is je waarde hoger.
he lieve meiden..korte reactie..ben moe!! bedankt voor alhet medeleven en de adviezen..heel fijn! vandaag contact gehad met mulheim en zij vonden de buikpijn wel normaal als het morgen nog zo is dan wel ff naar een arts...manliev zegt dat het beter wordt en hij wil niet naar een doctor want zegt dat die de eerste beste voor zn bek zal slaan die aan zn ballen komt ...ben er nog niet helemaal gerust over...maargoed..morgen afwachten... pantertje...zet em op..jezelf lekker verwennen en soms mag je je ook kut voelen, dat hoort er allemaal bij!!denk aan je! ook dikke zoen voor de rest xxxxxxxxxxxx
Hi lieve meiden, Hier zal ik wat minder op het forum te vinden zijn...hebben besloten om ons wat minder ermee bezig te houden en ons voor te bereiden op 27 juli... Hebben vrijdag de formulieren allemaal binnen gekregen, bewegelijkheid staat op 0,2% dus van de 0,8%....Zal mij benieuwen wat de er bij de gyn naar voor komt...ik zal natuurlijk jullie op de hoogte houden maar ik heb het nu heel druk op het werk. Ik ben aan het overdragen en afronden voor onze vakantie vandaar...nog 6 dagen werken...yes!! Volgende week donderdag laatste dagje... @panter jeetje meid!! Sterkte lieverd!! een ontzettende dikke knuffel!!! @liev, fijn dat het langzaamaan weer wat beter wordt met je mannetje!! Sterkte en succes!! @Kiyeko, ik denk dat de tip van DA erg goed was...en indd een gyn ziet dit echt wel vaker...maar het blijven zeer vervelende dingen... @anaatje hahahahahahahaha....nou je ondergaat al van alles dus er mag ook wel eens gelachen worden @kipjes al zenuwachtig?? @monatoetje wat een ontzettend mooi aanbod!! Fijn dat er nog zoveel van dit soort lieve mensen zijn!! @All...sorry ik ben er even tussenuit en moet zoveel terug lezen Don't take it personel Blijf wel lekker meelezen maar zal niet ten allen tijden reageren...sorry hiervoor Het is geen onwil of desinteresse maar meer even rust in het koppie en zeer druk op het werk Dikke knuffels Pien
@Kiyeko; ik vang her en der wel eens wat op. Tarwekiemolie stimuleert de doorbloeding, is goed voor de bloedsomloop, dus ook van je BMS. Kan het wel merken, ben nu zo ongi als een kanon.. pffff.. au. Ik heb nu ook maanstenen icm rozenkwarts. Vorige keer had ik 3x zoveel eicellen als poging 1, maar of het daar vanaf hangt weet ik niet, maar ga iig niet meer zonder. Had al een armband met rozenkwarts, en 2 losse maansteen stenen. Heb nu op internet een maansteen bedel besteld die ik aan de armband kan vastmaken. Loop ik ook niet met die stenen in mijn bh. (draag weinig broeken op het moment). Die stenen zijn voor; onvruchtbaarheid, zwanger worden etc. Moet je maar es even googlen ofzo. Liev; hihi.. moet er wel om lachen, zo aandoenlijk die mannen van ons op dat moment. @ego; gister weer even een nervous breakdown. Eerste pillen weer ingenomen (Progynova) en maar weer afwachten wat er met me gaat gebeuren. 21ste eerste echo. Zag het even niet zitten. Gevoel van; we hebben vast nooit geluk, zou net wat voor ons zijn. Bah bah bah. Als de cryo's mislukken dan gaan we even een time-out nemen. Ook weer veel baby's geboren in een paar weken tijd. Wel confronterend al hoeven we er gelukkig niet heen. Die geboortekaartjes op de kast maken me droevig, al ben ik natuurlijk voor hen wel heel blij. Je vraagt je dan gewoon af; zouden wij ooit onze namen aan onze kleintjes kunnen geven? Wat voor kaartje zouden wij uitzoeken.. ik hoop zo dat wij dat ook ooit mogen, net als iedereen hier gun ik het zo!
katek: hier worden ook veel baby's geboren momenteel, blijft altijd moeilijk, een jade steen kan ook helpen trouwens die staat voor rust en vruchtbaarheid geloof ik, en nog meer hoor, weet zo even niet wat. en stenen in je bh.... sorry ik denk in beeldvorm haha
@pien..groot gelijk dat je even lekker rustig aan gaat doen..en heerlijk vakantie in het vooruitzicht dus..hopelijk kun je er van genieten ondanks alle spanningen en onzekerheden...hoop echt dat de gyn met een goede oplossing komt!!!sterkte!!! @katek..wat spannend dat je weer begonnen bent..maar je slikt nu medicijnen? nog niet aan het spuiten nu? zo herkenbaar hoe jij je voelt..hier ook veel zwangeren en geboortes om mij heen..precies dezelfde gedachten als jij..hou moed he...het kan echt goedkomen!!!hopelijk wordt het deze poging echt mega dik raak bij jullie!! @kiyeko..wat een gedoe zeg bij jou...toch hormomen spuiten dus?en..heb je er nu vertrouwen in? hoop het...succes!!!!en wie is dr.Miep?? is dat de vervanger van scholtes?? @all..manliev knapt op gelukkig...oeffffffffffffff.....vandaag misschien naar duitsland bellen of er al meer bekend is...ik durf niet...merk dat ik me aan de ene kant rijk reken met ook een paar volle rietjes zaad en aan de andere kant zo bang ben dat er toch te weinig waren of niet sterk genoeg....pfff..slopend dit.. nou laat ik es beginnen met een heeeeeerlijk kopje koffie....btw...durfden jullie mannen na de tese uberhaupt weer seks te hebben?hihi xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
mijn kleine lieve nichtje (dochtertje van mn zus) heet Jade...misschien moet ik haar voortaan meenemen naar de onderzoeken..... xx
wow, ik kan het even niet meer bijhouden, alle nieuwe namen en berichten.... Alle nieuwe dames hartelijk welkom, al is de rede van de ontmoeting hier zeker niet leuk is dit toch een geweldig plekje op het www. En iedereen succes met de onderzoeken, eitjes en behandelingen! Ik ben wat aan het kwakkelen, moet het van de VK wat rustig aan doen en lees stil op de achtergrond mee. Fijne dag met dit stralende weer aan iedereen!
iluna wat ben je al ver zeg!!! heb je de 20 weken echo ook gehad nu?? was alles goed?? ja er wordt erg veel gekletst hier, krijg de helft ook niet mee. ook druk aan het verbouwen nog de douche en gisteren hebben we een nieuw dak gekregen want we hadden lekkage en ons dak was aan vervanging toe. hopelijk krijgen we voor de lekkage nog iets vergoed,want dat hebben we sinds de stormbuien van paar weken terug. verzekering zei dat het eronder viel dus wieweet. iedereen hier succes met onderzoeken en met het beginnen van behandelingen enzo.
@ panter: sterkte meid! Hoop dat je je snel weer wat beter voelt @ kiyeko: vervelend he als ze de ene dag dit zeggen en de andere dag weer iets anders. Met ongi in de beugels heb ik geen ervaring @ anaatje: draag nooit maandverband maar dat zou ook typisch iets voor mij zijn om het zo weg te leggen. Hoe lang moet je nog werken voor je vakantie gaat? @ liev: vind het niet gek dat je moe bent, valt ook niet mee. Is jouw mannetje een moeilijke patient? wbt. seks: na een dag of 10 durfde hij het wel weer, maar heeeeel voorzichtig want het was wel nog een beetje gevoelig @ KateK: hier ook veel baby's en zwangeren. Mijn zusje is over een paar weken uitgerekend en daar moet ik wel naar toe . Helaas begrijpt zusje niet wat we mee maken en dat het veel pijn doet als een kindje van ons samen er niet in zit. Maar ja, krijg wel weer een nichtje erbij (zitten dan op 7 neefjes en 7 nichtjes; van beiden kanten hoor) Hihihihi, zie het al helemaal voor me, bh vol met toermalijnen, tijgerogen, onyxen, jaspis, heliotropen en amethisten. Kunt trouwens in gezondheidswinkels of spirituele winkels hangertjes kopen van stenen. Als je er dan slotjes aanmaakt (pipo's) kun je ze zo aan een armband haken en heb je je eigen bedelarmband van stenen die je ook nog eens makkelijk kunt wisselen. @ iluna: jeetje al weer over de helft. @ dark angel: fijn, nieuwe meubels. Wij zitten nog tussen oude spullen maar we gaan over twee jaar verhuizen als het nieuwbouwhuis klaar is. Hoop zo dat we dan ook kinderkamer kunnen inrichten @ dreamer: mag je pas een jaar na de bevalling weer starten? @ kipjes: hoe gaat het met jou? @ all: eind van de week bellen voor afspraak Brussel in september, probeer Voorburg nog te bereiken over donorprocedure. Nog 3 weken werken en dan eindelijk vakantie. Ben er aan toe, was turbulent jaar. Vorig jaar op vakantie nog volop aan foliumzuur en ovu testen, toen nog heerlijk onwetend...
@cat123...woow..jullie zitten ook lang in onzekerheid he...second opinion voor tese en ook met donor bezig..heavy shizzle!!! mijn man niet zo'n moeilijke patient gelukkig...krijgt steeds meer grapjes dus voelt zich wel beter gelukkig! misschien dat ie vandaag wel es wat langer uit bed gaat! @all..net nr dusseldorf gebeld...ze weten nog niks.......oooo dit vreet energie...ik ben er even moedeloos van..zo bang voor het verdriet dat misschien gaan komen of juist dat onze hoop bevestgigd wordt en we weer rustig kunnen ademhalen...pff..donderdag weer werken en ik wil helemaal niet werken, ik wil het liefste niks doen totdat de uitslag er is...want stel dat ik aan het werk ben en manliev krijgt de brief of het telefoontje..ik wil dan graag samen zijn..pfffffffffffffffff denk dat ik op wereldreis ga.....lekkere uitvlucht..beetje in een weeshuis werken en de wereld zien..weg van hier liefs
Ja lachwekkend he met dat maandverband Ik mag nog werke tot 22juli Dan eind juli naar rhodos Vandaag komen we in t teamoverleg voor donorzaad Spannende dag vind ik dit Als we goedgekeurd zn dan krijgen we via mail De kosten.dan betalen en hopelijk in sept startten Via het zkh hebben we gister ook al aanvraag gehad die we Kunnen doorsture naar het cz dus alles gaat goed. Fijne dag meiden ik ga weer snel verder werke
@ girl, de 20 weken echo heb ik volgende week. Ik ga er maar gewoon van uit dat alles goed is. De kleine beweegt en schopt iig voldoende. Nu zou ik alleen nog wat minder harde buiken willen... maar verders gaat het goed, en de tijd vliegt werkelijk. Succes met verbouwen! @ liev, sterkte met het wachten. Het is echt zenuwslopend, ik herinner mij de dagen nog goed. @ sterkte Katek (je had eerst een andere nikname, toch?)