@liev jazekers helemaal happy nog @kiyeko heb het net ondertekend! @kipjes ik heb tot nu toe daar maar 1 belgies stel gezien Ook al 2 vrouwen. Die inseminaties is dat helemaal achterin Of doen ze die ergens anders beneden
@ annaatje De gesprekken met de artsen vinden plaats op de 1e verdieping, gebouw P4. En de inseminaties en ivf behandelingen op de 2e verdieping. de afdeling zit namelijk vast aan het lab. Wij hebben wel al heel veel Nederlandse stellen gezien. Je ziet het gewoon aan kleding enzo, zonder dat je ze hoort praten hihi. Ook is er een belgisch stel onder behandeling waarvan de man wel rond de 80 is !! vrouw is heel wat jonger. Zij doen ook KID .. de man begrijpt niet alles goed.. dus ze zitten heeeeel lang altijd bij de arts binnen. ( afspraken zijn meestal op dinsdag en zijn ze al een paar keer tegengekomen hihi ) Misschien kom je ze een keer tegen ..
hele rake opmerking! Er is ooit een onderzoek geweest dat het reduceren/afschaffen van IVF behandelingen de Staat geld kost ipv oplevert! @ maansteen: zorg wel dat je een echte maansteen koopt en geen regenboogmaansteen (=variant van labradoriet), werking van de stenen is nl anders. Maansteen is een wittige (beetje naar het grijze of beige) ondoorzichtige steen (beetje als melk in de thee). Regenboogmaansteen is ook wit (meer richting spierwit) maar als je die beweegt zie je andere kleuren oplichten (meestal blauw, groen of roze). @ wonder: heel veel succes morgen, hoop dat jullie deze maand kunnen beginnen.
@Kiyeko; petitie getekend namens mij en een keer namens man! @Kipjes; ben blij dat je weer wat opknapt. Hoop dat je je vrijdag weer helemaal top voelt en met een fris hoofd naar Gent kan! Ik ben erg benieuwd wanneer je kan starten enzo! Ik duim voor je! Heerlijk daarna in een hotelletje, lekker even bijkomen. @Girl; zou leuk zijn als je gevoel uitkomt... Hier worden erg veel meisjes geboren op het moment! (noorden) Ben benieuwd..wil je het weten bij 20 weken echo? @Ons wondertje; oh morgen al de echo en bloedonderzoek! Wat spannend..!!!! Ik hoop dat je snel kunt beginnen! @Dark angel; dank je.. het zal wel met ups en downs blijven gaan tot ik zwanger ben. Laat het maar wel de vrije loop, anders komt het misschien als ik zwanger ben er in 1 keer uit. Dat wil ik ook niet... het is gewoon echt een stukje rouwen... @Liev; lieve reactie! Zal proberen afleiding te zoeken. Jullie zitten ook in DD toch? Hoelang duurde het bij jullie van de intake tot TESE? Wanneer heb jij nu weer afspraak om de uitslag te bespreken en hoe nu verder? Knuf voor allemaal!!
@kiyeko..superleuk dat je gaat trouwen...en heerlijk die menstruatie..jippiejajeee.. @sweet lilly...ik zat ook tot vandaag vaak in de rouw zo voelde het..vond het zo mega zwaar en was zo bang nooit zwanger te worden en bah al die nare gevoelens en gedachten...owwwwwwwww...bah..heel naar!!!onze intake bij dr scholtes was op 19 mei en de tese dus op 8 juli...je moet goed navragen in mulheim of microtese ook extra kansen biedt...want ik heb dat zelf nog een week van te voren geregeld...en dr scholtes zegt soms positievere dingen over de kansen bij tese dan de arts die de tese uitvoert!! 25 juli he?? pffffffff lang nog hoor...afzien is dat!!! en vooral dat je dan daarna weeeeeeeeer moet wachten en dan na de tese weeeeeeeeeeeer...het is wachten wachten wachte..maar van intake tot de tese ging voor mij heel snel..was minder zwaar dan het gedeelte waar je nu in zit!! katek..fijn nu pillen ipv injecties..welk hormoon dan? en trek je het wat? nou ik ga broodjes smeren en mn bedje in!! liefs liev
@kiyeko; joehoe! Maf he, blij zijn met ongi.. Nu kun je weer verder! Succes met je drukke dagen. Geniet van het trouwjurk passen, is echt zoooooo leuk!!! @Liev; oke, 7 weken dus ongeveer... We zullen wel zien. Denk ook dat het dan wat sneller gaat, want je weet waar je naartoe leeft. En het duurt geen 3 maanden meer, dat was het nu wel...Denk dat het wachten ná tese wel slopend is! Maar die dagen moet ik ook maar gewoon vrij nemen en lekker bij mannetje blijven. Succes met werken morgen en voor nu; Slaap lekker!!
Hoi allemaal! Liev, meid ik heb de hele dag aan jullie gedacht. Wat een geweldig nieuws, ben gewoon in de feeststemming en heb dus een biertje open getrokken. Daar moet op geproost worden, en dat doe ik ff voor jullie Echt geweldig dat er wat is gevonden, ennuh, je niet schuldig voelen hoor, das nergens voor nodig. Het is super!! En ik ben zooo blij dat jullie goed nieuws hebben gekregen!! Sweet lily, voor jullie ook spannend. Nog eventjes wachten meis. Maar oooh wat hoop ik op ook goed bericht!! Kiyeko, top! Ongi! Dat betekent dus dat je wel een ei hebt gehad! Nou hopelijk met echo's te vinden. Ik wil je aanraden om ook een ander merk ovutesten te gebruiken, ken m,eerdere dames die met CB niet positief testen en met anderen wel. Kipjes, dikke knuffel. Ik hoop dat alles goed uitpakt! Zowel met je schouder als met de vertraging mbt tot de behandeling. Hopelijk snel de behandeling! Ik duim, het moet nu een keertje lukken bij jullie hoor!! Anaatje, hoe is het met jou? Ons wonder? Ei al in zicht? Girl, ik heb wel wat van je gelezen maar mijn hersen slaan het niet echt op. Hoe ist? Hoe voel je je? Iluna, gaat het iets beter inmiddels? Hier geen nieuws, nog geen ei... liefs
kipjes zou inderdaad grappig zijn als het gevoel klopt. zou wel leuk zijn want de hele straat zijn jongens of komt nog een jongen en dan zouden wij met het eerste meisje zijn liev heb 1 augustus pas een echo. sweetlilly als het goed is weten we 1 augustus wat het wordt en dan ben ik nog net geen 17 weken. wondertje succes vandaag!! panter is niet erg hoor ik hou het ook niet allemaal bij. hier gaat het goed en voel me ook goed!! hoe is het met jou?? hopelijk snel je ei
@ onswonder, Succes vandaag !! @girl, zou leuk zijn !! Behalve ons wonder, hier ook veel meiden he ! @DA Goodmorning !!!! @hier zenuwennnnn. Gister alle spulletjes klaargelegd voor morgen. Alle formulieren ondertekend. We zijn er klaar voor ! Haha Straks naar zkh om narcose voor operatie te bespreken , kijken wat die gaat zeggen over operatie en ivf ?? Brrrr
@ liev, gefeliciteerd met het geweldige nieuws! Dan kun je vast snel starten met de icsi. @ kipjes succes en sterkte voor de operatie en ik duim dat je snel ervan opknapt en dan vrolijk en fris kunt beginnen met het prikken voor de ivf. @ wondertje, succes met de echo en thumbs up voor een mooi eitje en goed bms. @ panter, lief dat je vraagt met mij is het weer wat beter. Rust heeft goed gedaan. Hopelijk heb jij snel een mooi eitje! @ girl, nog even aftellen tot je het weet. Gaat het verder goed met jullie of heb je kwaaltjes? DA, katek, lilly en iedereen die nog bezig is en die ik vergeten ben *sorry* ook veel succes met alles. Nog iets grappigs: Bij de controle bij de VK gisteren hebben ze kort het hartje willen luisteren met zo'n oudewetse 'tuter'. Het hartje heeft ze hiermee niet kunnen vinden, wel heeft zij een schop kunnen voelen tegen die tuter en zo tegen haar oor. Ze zei 'dit wordt een temperamentvolle als hij/zij met 20 weken al zo krachtige schopjes uitdeelt.'
Goeiemorgen allemaal, ik heb even moeten bijlezen na 2 dagen niet gekeken te hebben... @ Liev: wat een GEWELDIG goed nieuws! Gefeliciteerd en ik duim voor jullie dat jullie snel kunnen starten met de icsi! @ Kiyeko: geniet van de musical en de proefmake-up en het passen van de jurk, voorpret voor de bruiloft is zo leuk! kan me voorstellen dat je blij bent met je menstruatie, wie had dat ooit gedacht he @ Panter: jouw ei komt er ook wel, maar kan me voorstellen dat dit wachten zo frustrerend is!
@Liev: whaaaaaa tranen in mn ogen voor jullie! Wat een geweldig super top goed wauw nieuws!!! Ohh meis, wat ben ik blij voor jullie. En nu op naar de behandelingen! Op naar een kans op een kindje van jullie samen Geniet maar van dit geweldige nieuws! @Maansteen: ik lees dat jullie hem bestellen. Eigenlijk moet je de steen persoonlijk uitkiezen, zodat deze het beste bij je past. Ook hoor je de steen zo dicht mogelijk bij de plek te dragen waar je hem voor gebruikt (dus de baarmoeder) Ik had mijn maansteen aan een ketting om mn bh hangen (dat stukje tussen je borsten) Overigens heb ik deze niet gedragen ten tijde van de IUI. @Ons wondertje: en en en? Hoe staat het ervoor? Ik voel gewoon weer helemaal die spanning en zenuwen in mn buik van dat wij bezig waren. Heerlijk, geniet er maar van! Sorry, weet het niet meer. Was zo ondersteboven van het nieuws van Liev
even een vraagje over die maansteen he, die staat dus voor vruchtbaarheid, dus wij vrouwen dragen hem, maar een man kan hem toch ook bij zich dragen dan toch? gewoon in zijn broekzak ofzo?? of is dat een ander soort vruchtbaarheid?
Ik heb geen idee of dat bijmannen ook zo werkt. Maar als er geen zaadanmaak is door bijv sco dan komt dat er ook echt niet met een maansteen. wat er niet is, kan je ook niet stimuleren. Ik hang nog helemaal in de gordijnen van liev haar nieuws, wat geweldig zeg! Ons wonder, hoop een mooi ei vandaag! Iluna, fijn dat je je wat beter voelt. Nu ook rustig aan blijven doen hoor! Goed op jezelf passen. Girl wat fijn dat je je goed voelt! Heerlijk hoor, genieten van datgene waar je zo lang op hebt gewacht. Hier geen ovutest gedaan vanmorgen...doe het vanavond wel. Lijf zegt nog geen ei...dus daar ga ik eerst maar een beetje op af. Kost me anders een godsvermogen. haha liefs
ja oke, maar wij hebben wel zaad, 96% is alleen dood en 4% beweegd niet, dus die 4% dat leeft maar niks doet zouden we wel kunnen stimuleren dan..