Jaaaaa!!! afspraak Brussel 30 september! Moet wel nog ervoor bloed laten prikken voor hormoon waardes en vaginale echo aan het begin van de cyclus. Ook ongi in de beugels denk ik @ panter: duur he, die ovutesten? Wat gebeurt er als je je ei hebt gevonden? Dag erna al IUI of is dat pas de volgende cyclus? Gaat het al weer een beetje beter met je? @ sweet lilly & Nana & Pien Vond nog een onderzoek over gunstig effect van vitamine D (zonlicht) op zaadkwaliteit: Zon verbetert kwaliteit sperma [gezondheid.be] @ liev: al een beetje bijgekomen van het goede nieuws, kun je het al geloven? @ anaatje: fijn dat jullie in september kunnen beginnen. @ kipjes: Heel veel succes? Hoor je dan ook wanneer je mag beginnen met prikken? @ Wonder: weet je al wat meer? Heb afspraak bij prof T op 30 september en daarna nog een met verpleegkundige over tese/icsi als prof T dat adviseert. Doen ze tese en icsi op zelfde dag? Wat als er niets gevonden wordt bij tese? Vind het erg spannend allemaal @ alle anderen: probeer op iedereen te reageren, maar er wordt zo veel geschreven dat ik het niet zo goed bij kan houden en heb niet altijd tijd om alles terug te lezen. Sorry!
Cat, yeah een afspraak!! Soms doen ze idd TESE en ICSI op dezeldee dag, dan word als er niks word gevonden de eicellen bevrucht met donorzaad. Mss dat ze dat in belgië ook wel zo doen? Geen idee. Zink moet ook goed zijn voor de zaadkwaliteit heb ik eens ergens gelezen. Net als losse broeken, geen mobiel in de zak, niet roken, geen alcohol drinken en gezond eten. Al ik een positieve ovutest heb krijg ik de dag erna inseminatie. Deze ronde gaat het dus weer gebeuren, als mijn lijf mee wil werken. liefs
Hmm mijn computer viel spontaan uit, dus kan alles opnieuw schrijven yey.. Komtdie: Liev; ik gebruik nu Progynova om de cyclus stil te leggen en straks Lutinus om vaginaal in te brengen. Zelfde werking als Utro maar ons ziekenhuis is overgestapt op dit merk. We gaan afwachten. Vroeg me gister ineens af waarom een cryo niet zonder hormoombehandeling kan worden teruggeplaatst. Voor een volgende keer wil ik daar wel eens naar vragen. Voelt voor mij beter zonder al die zooi. Wordt van de progynova ook wat depri, is niet leuk om bij mij te zijn op het moment geloof ik.. @Kipjes; succes met de operatie!
@Dreamer, dat heb ik eerder wel gedaan hoor, 2 grotere stenen. Ik heb daarvan nu eentje apart gelegd en de meest witte houd ik nog bij me met dat bedeltje. Dat bedeltje is overigens klein maar voelt wel goed. We zijn nog aan elkaar aan het wennen Heb er wel vertrouwen in. Naar mijn idee is het het belangrijkst dat je hem in je aura draagt. Maakt dus niet uit op welk lichaamsdeel, als hij maar op je zit. @Stenen voor mannen Maansteen is de steen van de hoop. De steen staat voor intuïtie, gevoel, liefde en vruchtbaarheid. Het is een echte vrouwensteen, hij versterkt de vrouwelijke eigenschappen (ook bij mannen). @Panter welke ovu testen gebruik je? Ik had altijd die van sensitest. Bevordert groei en vruchtbaarheid van zowel man als vrouw.
Katek, ik gebruik CB digital. Heb ook tijdje sensitest gebruikt maar word zo onzeker van die streepjes...
Ohja dat kan ik me voorstellen. Bij mij was het overigens wel altijd duidelijk wanneer hij fel was en weer afnam. Freya magazine is net op de mat gevallen.. even lezen.
@panter met mij alles wel oke. Heb alleen nog steeds gruwelijke Hoofdpijn neuspijn. Alles doet me zeer bahhhhh @all bij sensitest krijg je geloof ik nu 12,5% korting en geen Verzendkosten
Anaatje, wat lastig dat je zo'n pijn hebt! Hopelijk word het snel minder zeg! Ik heb vakantie, is het geen mooi vakantieweer?
Cat wij hadden de tese en de icsi op een dag. We hadden wel al de afspraak gemaakt dat als de tese negatief zou zijn we de eicellen zouden laten bevruchten met donorzaad. Over dit alles kun je goed met hem praten wat jullie willen. Donorzaad in België is wel anoniem. Ik vind die van vooraf gemaakte afspraak ideaal! Ik moest om 11.30 voor de echo en ben net ook teruggebeld voor de bloedresultaten. We zagen op de echo een follikel van pas 15,1 mm mijn BMS was wel al 9,8 mm. Morgen moet ik enkel terug voor een bloedafname? geen echo meer ook de eerste keer????? En dan horen we morgenmiddag meer Panter al iets van een ei bij jou te bespeuren
@maansteen Ik ben ook gelijk gaan kijken Ik heb een hangertje gekocht met een klein steentje eraan. En een iets grotere steen, gewoon omdat ik hem erg mooi vond. Maar ik vraag me af of de steen echt OP je lichaam gedragen moet worden? de vrouw zei dat ik hem in mijn bh kon naaien, maar draag elke dag een andere haha Wilde hem eigenlijk aan een ketting doen die zo'n beetje op mijn onderbuik hangt. of aan een kleinere ketting op mijn hals. @annaatje, Beterschap, klinkt een beetje als het griepje dat ik net achter de rug heb. niet fijn... @kateK: Thanx ! ik zal het nodig hebben @ons wonder, Bij ons hebben ze ook wel eens gezegd dat ik voor bloedafname moest. Maar dan wel in combinatie met een echo. Spannend morgen !! @all Vandaag weer even langs de bedrijfsarts geweest, heel lief en begripvol mens, doet me goed om te merken dat er ook nog zulke artsen zijn! fijn ! Daarna nog even langs de anesthesist om de verdoving voor de operatie te regelen. De kans bestaat dat ik een nachtje moet blijven. En ze geven me naast de narcose ook een prik met verdoving in de hals, voor de napijn na de operatie. Klinkt dus allemaal heftiger dan ze vooraf hadden gezegd . Dat ik hormonen gebruik tegen die tijd is geen probleem. en zwanger worden daarna is ook geen probleem, dit is niet schadelijk omdat de narcose dan alweer mijn lijf uit is. Ben al iets geruster dus. Alleen morgen nog even wat dingen regelen en dan gaan we ervoor ! Ps : wat een weer he !!! even een maansteentje kopen, helemaal doorweekt :x
iluna nou ze wist gelijk dat hij/zij er zat!!! voel me goed!! geen kwaaltjes eigenlijk alleen vaker hoofdpijn maar vroeger ook gehad. cat wat super de afspraak staat!! kipjes nu wordt het dus erg spannend allemaal. wondertje spannend!! dus een deze dagen heb je de iui al?? panter hopelijk kun jij snel je ei vinden en dat jij ook weer de iui kan doen.
@kipjes ja voel me echt beroerd.net maar ff neusspray gehaald En nu belde me pa net dat ma zich niet goed voelt.plas weggebracht,morge weer maar ze denken niersteentje. Fijn dat bedrijfsarts zo aardig was,een luisterend oor doet een mens goed Succes meid! @all vh weekend ben ik weinig hier denk Hebben morgen een bruiloft en visite en op babybezoek Heb t ff gehad met die babybezoeken maar jah mn smiley Gezicht maar weer tevoorschijn toveren
@panter idd mooi vakantieweer.ik heb lekker mn pantoffels aan en mn fleecevest.heeeeeerlijk hihi. Gingen jullie nog op vakantie
@annaatje, Begon bij mij met keelpijn, daarna hoofdpijn en superverkouden met lichte koorts. Nu ben ik alleen nog mijn stem kwijt en lichte hoofdpijn dus gaat de goede kant op haha Sterkte voor je mams meis, hopelijk is het geen niersteen. En jij ook beterschap he !
@Maansteen/edelsteen, ik heb geen maansteen gedragen maar rozenkwarts. Deze steen bevordert ook de vruchtbaarheid, ik droeg hem aan mijn ketting en heb hem gedragen tot ongeveer 12 weken. Geen idee of het werkte maar het voelde goed om hem te dragen. En inderdaad is het beter om de steen persoonlijk uit te kiezen. @Kipjes, heel veel succes en fijn dat je nu gerust gesteld bent dat de narcose geen invloed heeft op de behandeling. @Anna, gefeliciteerd met het groene licht! Nu wachten op een match? En beterschap ook voor je moeder. @Ons Wonder, hopelijk heb je snel je ei spannend @Girl, vaak klopt het gevoel dat je hebt over het geslacht. Gaan jullie vertellen of het een jongen of meisje is of blijft het geheim? Hebben jullie al namen? @Loutje, lekker zo'n tevreden meisje geniet ervan. Met je nichtje ook alles goed? @Panter, dikke knuffel voor jouw. Wanneer verwacht je je ei? @Liev, wow wat goed van harte gefeliciteerd meid @All, hier helaas weer moeten werken deze week en dat viel vies tegen. Ze zeggen dat het gaan wennen maar daar heb ik een hard hoofd in.... hier ook spannend met mijn moeder, ze is al 10 jaar niet meer ongesteld geweest (overgang) en nu had ze afgelopen week ineens een flinke bloeding. Morgen moet ze naar de HA, hopelijk is het niks ernstigs...
cat: oh spannend 30 september!   katek: haha dus die steen versterkt de vrouwelijke eigenschappen ook bij mannen,... haha mm das grappig   ik weet niet eens meer welke testen ik gebruik(te) maar deed er altijd vanaf dag 9a10 2 per dag, gewoon van die cheap testen met streepjes en als die posi was deed ik een clearbleu.   kipjes: een spuit in je hals, ohw dat klinkt echt mega akkelig!! wel fijn dat de narcose e.d. geen invloed zal hebben op de behandeling..   annaatje: oh je hebt een druk weekend voor de boeg zeg, en ook babybezoek, idd maar even doen alsof je t geweldig vind enzo.   bailey: oh dat is raar van je moeder zo ineens een bloeding, hopelijk is er niks aan de hand! zo ik heb weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@bailey we krijgen nu een mail vd kosten vh donorzaad.die betalen en dan in sept beginnen want in aug zn de gentse feesten. Hopen dat t niks ergs is met je ma. @kipjes thanks meid! weet jij nog hoelang t duurde na akkoord dat je bericht kree om donorkosten te betalen. Zul je net zien dat wij die mail krijgen Als we in rhodos zitten 28 juli
@annaatje, Wij hadden uit mijn hoofd op 14 april de allereerste afspraak. En begin juni de eerste IUI... Volgens mij duurde het iets meer dan een week na de goedkeuring voor we de rekening op de mat hadden liggen. Ik denk niet dat je het per mail krijgt hoor. Meestal krijg je alleen na betaling van de kosten voor het donorzaad een mailtje als het donorzaad in het lab is aangekomen. Ps: als het donorzaad binnen is , zou ik even bellen of je mag beginnen. Want ze werken wel gewoon tijdens de gentse feestweken, maar met een kleiner team. Wij mogen ook gewoon komen voor de behandelingen. .als t uitkomt met je cyclus natuurlijk @darkangel, Ja dat klinkt niet fijn he ?? Ik was blij dat ik geen prikken hoefde te krijgen maar gewoon narcose , en nu eentje in mijn hals , auwww