wondertje zou leuk zijn dat jij een posi test hebt en dat de kleine laat zien wat het wordt!! bailey ja we vertellen zeker wel wat het wordt!!! dat kan ik niet voor me houden hihi. ja we hebben ook al wel wat namen wat we leuk vinden, maar hebben gelukkig nog ff de tijd om er goed over na tedenken. hopelijk is er niks ergs met je moeder.
Bailey, wat schrikken van je moeder! Hopelijk niks ernstigs! hier nog geen ei in zicht, heb mn banner maar even aangepast. Afwachten wat mn lijf gaat doen. liefs
@kipjes thanks. Wij hebben aangegeven dat we t per mail Willen ontvangen. als ik zo mn cyclus bekijk zal t eind Sept worden maar ik vind dat niet erg. Fijn weekend meiden
goeiemorgen!! baal echt van t mega slechte weer steeds joh!! maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!! vandaag komen de meubels!!!! tussen 11.15 en 14.15 dus ben benieuwd. oh als er veel spellingsfouten in me stukje zitten heb me brillie niet op en me lenzen niet in dus zie geen uhm... niks.. haha.
Hihihih Darkangel ik moet wel lachen hoe je schrijft over je geen bril of lenzen. Ik heb ook een bril gehad maar voor veraf Ik ben benieuwd naar je meubels mogen we ze ook zien
@ bailey: hoop dat het met je moeder niets ernstigs is! @ all: jullie schrijven zoveel! heb het even bijgelezen, maar is zoveel om overal op te reageren... Wij hebben gisteren ons gesprek gehad bij de klinische genetica in het Azm, blijkt dat manlief de eerste ter wereld is met deze afwijking van het y-chromosoom, waardoor ze ook niet weten waar het precies vandaan komt ( de vraag van mijn schoonmoeder) en het enige wat ze kunnen zeggen is dat het voor mijn man geen gevolgen heeft.. Verder nog uitleg gekregen over TESE en ICSI, als we dat toch zouden willen en het zou lukken (die kans was ook heel erg klein), zou het in Brussel moeten omdat er ook Pre-implantatie genetische diagnostiek nodig is (wat ze niet in Nijmegen doen, wel in AZM, maar daar doen ze geen TESE), aangezien de Y-chromosomen bij eventueel nageslacht sowieso aangetast zouden zijn of helemaal afwezig en dan krijg je een kindje met een X (syndroom van Turner)... Al met al zouden we dus bij een traject met ICSI en TESE als ze al iets vinden en dat wordt een embryo alleen de XX-jes terugplaatsen en dan "kies" je er dus voor om het ene embryo wel te willen en het andere niet... Manlief was er heel eerlijk over, dit wil hij niet (heel traject en dan moeten kiezen), dus waarschijnlijk blijven we toch bij het KID-traject aangezien dat meer kans geeft op een kindje voor ons tweetjes... Eens kijken wat de gyn volgende week zegt
onswondertje: ik heb ook voor veraf haha -4.75 en -3 geloof ik.. uhm ja ik kan ze wel alvast laten zien hoor, doe ik zo, moet ff plaatje zoeken op t internet   panter: is idd om sjagie van te worden ja, hoe lang is normaal je cyclus dan?   monatoetje, okeej zeg heftig! maar ik haal uit je stukje dat jullie dus voor kid gaan en niet die hele behandling met tese en icsi? als je een embryo (misschien stomme vraag) met alleen xx chromosoom terug zouden krijgen betekend dat dan ook dat jullie (mits die behandeling zou slagen) een meisje zouden krijgen? *voelt zich momenteel dom door deze vraag, maar stel hem lekker toch* zo ik zit klaar voor de meubels, ik ga ook zelf een begin maken met in elkaar zetten haha, maar dan begin ik makkelijk met de grote en kleine tafel hahahaha...
Monatoetje, het is met PGD ook nog zo dat je per poging een wachtlijst ehbt van minimaal een half jaar... Dus das ook nog mee te nemen in de overweging. Kiezen voor KID is niet zo gek hoor, het is minder belastend en geeft meer kans. Wel apart dat je man de enige is in de wereld die dit zo heeft. Darkangel, mooi hoor!!! Mijn cyclus was altijd tussen de 34 en 37 dagen, maar heb 2 cycly gehad van 30 dagen en na mijn miskraam eentje van 28 dagen. Heb dus geen idee meer waar ik aan toe ben. En daar baal ik van... liefs
@ dark angel wat een mooie meubels, zouden ook mooi bij ons in de woonkamer staan er zijn geen domme vragen hè als ze alleen xx terugplaatsen is het inderdaad gegarandeerd een meisje, maar die stap staan we hoogstwaarschijnlijk over, of manlief moet zich de komende periode nog bedenken... @ panter kan me voorstellen dat je er chago van wordt!
panter: ik zou als ik jou was gewoon nog even doorgaan met die ovu testen, en dan steeds de cyclus aanhouden die je als laatste gehad hebt zeg maar (misschien doe je dat al hoor) ik heb bij mij ook uitschieters gehad van 52 dagen en 49 dagen, maar ik zit tussen de 27 en 31 dagen de laatste hier was 29 dus die houd ik nu ook weer aan, maar ik gebruik momenteel geen ovutesten..
monatoetje: okeej ik voelde me al dom haha, maat t zou heel zonde zijn als jullie dat hele traject gaan doen en dat er dan xx embryo's uitgekozen zouden worden en die zouden we bijv. niet bij zitten, want die kans zou natuurlijk ook aanwezig zijn, maar ja misschien zijn t wel allemaal xx en zou je wel wat in kunnen vriezen.. mmmm moeilijke beslissing lijkt me .. en thanks, ben zelf ook erg blij met de meubels de bank komt alleen een andere keer was een lange levertijd op. in week 31 komen ze schilderen hier, en dan even sparen voor een nieuwe vloer die mooi bij de meubels past
zucht! ik druk stofzuigen en dweilen, vloer echt mega mega schoon!!! gaat de hond kotsen!!! oeh binnen nu en 2 uur moeten de meubels hier zijn!!
@Dark Angel; vind het ook mooie meubels! Heerlijk he zo'n nieuwe inrichting. Wij hebben teaken meubels. @all, heb best last van mijn buik, zouden dat bijwerkingen kunnen zijn van de medicatie?