@ all, Even een snel egoberichtje, Uitgangsecho was prima ! Laatste pildag is 22 juli. Starten met prikken op 25 juli en de eerste follikelmeting is op 3 augustus , dus ik kan gerust voor de operatie gaan. Komt goed en ze houden er rekening mee Alle ontbrekende hormonen meegrekegen. Dus ben helemaal gerust nu !! Ga nu lekker met mijn mannetje op stap , fijn weekend meiden !! Knuffffffffelllllllll
Katek, waar zit je in je cyclus? Mss voel je je eisprong? Of kan dat niet met de med's die je krijgt/behandeling die je krijgt? Kipjes, yeah!!!! goed nieuws!!!! liefs
Ordernummer: 6254716456 zal worden afgeleverd door PostNL op 15-07-2011 tussen 11:14 en 14:14 uur 14.14 he dus niet 14.15 ze hebben nog 7 minuten!!
nee stom stelletje &*^%%$$#@^ haha rijd wel steeds een vrachtwagen langs.. en dan denk ik jah!! jah!!! maar dan rijd die door.. heb alles al klaar liggen.. haha bon.. pinpas..blijhumeur...
Wauw mooi hoor DarkAngel!!! Zou ook hier mooi passen Ik heb mijn ogen laten laseren 3 jaar geleden. Ben er heel tevreden over Panter jeeeeeeeeeeeeej eitjes dansje hier voor je! Monatoetje wat heftig zeg! Ik kan je wel echt Brussel aanraden ook voor evt kid. Hier vanmorgen nog een keer moeten gaan bloedprikken nu ff afwachten.
Haha ja of ze hebben vetraging door files en komen pas 18.15 aankakken Ons wonder, jaaa eitjesdans!! Ik swing mee, wie meer?
haha nee hoor heb net op op de site gekeken en de tijden zijn niet aangepast, heb zelfs een smsje gehad dat t tussen 11.14 en 14.14 bezorgd zou worden... ik wacht nog ff af, durf odertussen niet nog een wasje buiten te hangen, veel te bang dat ik de bel ofzo niet hoor.. moet eigenlijk ook plassen zul je zien zit ik op de pot gaat de bel haha toch maar ff ophouden denk ik.. onswondertje: oh altijd fijn bloedprikken, waarvoor was dat? of had je dat al gezegd.. heb ik zeker gemist dan.. ben ook zo druk aan t wachten..
Darkangel, ga gewoon piesen meis. Haha wie weet hoe lang je het anders op moet houden. En ze bellen heus wel vaker dan 1x aan hoor, plak een briefje op de deur: Bij geen gehoor, roep ff over de schutting.