Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Nee nog geen ei, geen korte cyclus deze keer.
    Zal wel weer 34 dagen worden....:(

Baal ervan hoor!! Zit je te wachten en steeds je plas op te houden voor de kat zijn viool!
    Ik ga vanavond uit, dus zal mrgenochtend wel niet testen. haha zul je zien dat dan mn ei komt ;)

liefs

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Toch maar fftjes opstaan dan:D

3. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    ff snelle reactie @DA: wij hebben dezelfde meubels!! haha wat grappig zeg! We hebben precie dezelfde boekenkast en eettafel. De rest is net even anders, maar dezelfde serie.. leuk he?

Zit in de auto op weg naar m'n zus. Daar logeren en morgen dagje zwarte cross. Nog nooit geweest, dus ben benieuwd... Lees volgende week weer bij en zal dan ook verder reageren. Wel heeeeeel veel succes met eitjes vinden en iui's en echo's!! Ik denk aan jullie!

Knuffel voor jullie!

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ons wonder...dat heeft geen zin...plas dan nog urine met alcohol denk ik.
    Dan is een test niet betrouwbaar...en aangezien ik gewoon een paar wijntjes ga nemen hoef ik dan ook bniet te testen

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    :(
    Niet drinken???????:(
    Wil natuurlijk geen commentaar geven maar zou wel erg zijn zou hij morgen posi zijn en je mist hem dan:(

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja wachtlijst is lang in arnhem, had ik al gezien ja.. maar goed moet me ook nog aanmelden hoor ;) maar we doen t rustig aan.

sweetlilly: haha ja leuke meubels he :)

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Gewoon vraagje maar kiezen jullie voor in NL zodat het voor het kindje niet een anonieme donor blijft.
    Of zijn er andere redenen?

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    een rede... uhm... nou in dusseldorf zijn ze allemaal heel aardig hoor enzo, maar je moet ECHT overal zelf achteraan gaan, en dan steeds zo ver rijden. dat met handen en voeten gepraat als de nederlandse arts er niet is.. en t maakt mij persoonlijk niet uit of t anoniem is of niet. ik koos toen voor dusseldorf omdat daar geen wachttijden zijn, maar nu vind ik die wachttijd niet zo erg.

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    #4649 DarkAngel25, 16 jul 2011
    Laatst bewerkt: 16 jul 2011
    zo ik ben er vandoor, gaan naar de buurman, even lekker aan de zuup, baileys met caramel :p :D

fijne avond allemaal!!! tot morgen :)

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    In welke richting wonen jullie ergens dan?
    Mmmmm ik ben zoals je weet niet in DD in behandeling ( geweest)
    Maar ik herken die dingen niet van Brussel.
    Ik vind het zo'n levensgroot verschil met ons eerste zh waar we gelopen hebben toen.

11. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ff gauw nog, in de buurt van nijmegen..

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mmmm is Brussel dan erg ver voor jullie?

Lijkt wel of ik aandelen heb hahaha

13. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    wondertj wat las ik morgen iui?? spannend!!!! hopelijk gaat het weer net zo snel als bij de kleine man!!

lees wel steeds mee hoor meiden. maar heb weinig te vertellen. gaat erg goed hier. en hoe is het met jullie allemaal??

panter hopelijk mis je je ei niet als je morgen niet test.

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Wonder, ik heb altijd 2 of 3 dagen een positieve ovutest. Dus zal dan morgeavond ook nog positief testen
    Of ik nu smorgens of savonds positief test, ik moet beide keren de dag erna naar het ZH.
    maak me er dus niet echt zo druk om...
    Jij veel succes morgen bij de IUI! Duimen gaan weer draaien!!!

Fijne avond allemaal!

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank je wel meiden!

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    heellooow zal over een paar uurtjes uitgebreider geageren, ben beetje aangeschoten, nouja beetje zat :D was gezellig bij de buurman haha, weltrusten!!

17. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey dames, even kort een reactie (ik kan weer niet alles bijhouden)

@ kiyeko, wat goed dat het spuiten meeviel! Deze keer zul je je eitje zeker niet missen. Bij mij werd trouwens 18 uur na de pregnyl injectie geinsimineerd en het was raak. ;)
    Dit even terzijde omdat ik las dat je eigenlijk 36 uur moet wachten.... blijkbaar leven sommige zaadjes toch langer, of mein eitje sprong wat eerder dan gemiddelt?

Duimen draaien weer volop, succes voor ons wondertje bij de IUI vandaag en ik hoop dat Panter ook spoedig een eitje kan vinden!

18. Cat123

Cat123 Actief lid

31 mei 2011
    130
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ kiyeko: wat voor stijl is je trouwjurk? Nog een dag of 10 wachten dus, spannend! Enne... bedankt voor de tip, misschien vraag ik wel of ik gewoon achter het gordijntje een tampon mag indoen. Ik vloei zowieso al vrij heftig en als het dan nog erger wordt... kunnen ze gaan dweilen :D

@ panter: is alcohol van invloed op ovu-test (alle ovutesten)? Hoop dat je nu snel je ei vindt.

@ wonder: heel veel succes, duimen draaien al!

@ girl: fijn dat alles goed gaat.

@ sweet lilly: Zwarte Cross is geweldig. Ben daar een paar jaar geleden geweest en vond de sfeer echt super. Ook leuk dat er overdag de cross-wedstrijden zijn. geniet ervan.

@ dreamer: inderdaad dat scenario, ben wel blij dat ik goed heb opgelet toen dat onderwerp hier voorbij kwam ;). Hoe gaat het met jouw gezin?

@ monatoetje: dat heeft idd meer consequenties. Lange termijn effecten van PGD zijn trouwens ook nog niet bekend. Als je dan het hele traject bij elkaar optelt (TESE, ICSI, PGD) dan kan ik me goed voorstellen dat jullie overwegen gelijk voor KID te gaan. Enne... 'makkelijk' is relatief he?

@ KateK: vervelend dat het zo rommelt in je buik, hoop dat de pijn snel minder wordt. Wanneer heb je de echo?

@ Dark angel: hoofdpijn?

@ iluna: raar eigenlijk dat het zo verschilt van ziekenhuis tot ziekenhuis, maar bij jou heeft het gelukkig goed uitgepakt. Gaat alles goed met je?

19. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ cat
    met mij gaat het weer beter, morgen hebben wij de 20 weken echo.
    Spannend! En de eerste keer Haptonomie, waar ik ook naar uitkijk.
    En hoe is het met jou? Kan me goed voorstellen dat je na al het geregel, informeren en onderzoeken uitkijkt na de vakantie.

De meningen over tijdstip waarop men het beste kan insemineren schijnen nogal te verschillen. ik heb bij de eerste 3 pogingen iui zonder stimulatie alle variaties uitgeprobeert. De eerste keer de dag van de positive ovu test (negatief), dan een dag na de positive ovutest. Die was ook negatief en op de echo was te zien dat mijn eitje al gesprongen was! Het gaat dus niet altijd bij iedereen op dat pas 36-48 uur na de positieve ovutest het eitje springt. Ik testte 2x per dag en het was duidelijk te zien dat het ei 24 uur na de positive test al onderweg was.

Die onzekerheid maakt het ook niet makkelijker vind ik. Blijft alleen proberen en uitvinden wat het beste werkt, éen standart voor iedereen zal niet werken lijkt mij.

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoi dames,

Ik ben zooooo BRAK! Pfff...maar wilde ff delen dat ik een bijna positieve ovutest had...denk dat ie vanavond echt knalt!

Deel Deze Pagina