misschien zijn onze mannen er dan teveel mee bezig? Dat zou alles verklaren... Nou alle gekheid op een stokkie haha, ik baal van mijn ei!!! Heb uit protest een glas wijn gepakt. Stik maar met dat ei,bah!
oooooooooooh dat is t ... mijn man is er teveel mee bezig... sjees.. zal hem eens op zijn flikker geven dan... sjonge sjonge
zo ben er weer, lag even lekker in bad, komt manlief een calipo waterijsje brengen das echt de perfecte combinatie haha, een waterijsje in bad! HEERLIJK
Ooooooooooh heerlijk hihihihi. Oh trouwens de denk er niet aan theorie , dat die niet klopt volgende Dr T , geldt alleen voor mensen in de MMM. Want daar heeft een fert arts alleen maar verstand van. Ach ja ....
heey wat een geklets weer!! hihi. hier een erg verrotte nacht gehad! had ineens me bed super nat voelde het vocht lopen. leek niet op urine ofzo dus helemaal in de stress ben van half 3 tot 4 uur om de tien minuten wezen plassen wat niet op plas leek. dus vanochtend zkh bellen eerst tig andere nummers voor ik de juiste aan de lijn had. mocht gelukkig om 9 uur al komen. met ons kleintje gelukkig niks aan de hand!!! ze zagen wel iets tussen de vlies en de bmw zitten een bloeding die nog kwam. en waarschijnlijk was het toch of urine of misschien een scheurtje daar gehad wat het vocht van kwam. dat bloed wat zee zagen was iets van een anatonoom ofzo?? maar ze hebben gecheckt of het geen vruchtwater ofzo was. dus gelukkig is alles goed!!! kindje was al heel mooi gegroeid zagen we want we hadden dus ook een echo gehad. wat was ik opgelucht!!!
Pffffffffff wat schrikken meid!!!!! Gelukkig dat alles goed was. De bloeding wat op komst is kan die niet nog van het innestelen zijn?
girl: oh wat eng zeg, gelukkig is met de kleine alles goed, maar die bloeding die er zit, komt die er sowieso nog uit? of hoeft da niet persee?
hematoom is een bloeduitstorting. Kan je dus nog een bloeding verwachten..hematoom krijg je vaak door innesteling of het aanleggen van de placenta Wat schrikken girl!! gelukkig alles goed met de beeb. Hoe voel jij je?
panter klopt die bloeduitstorting en die kan nog komen wondertje. die zat tussen de vlies en de bmw die hoorde er niet maar was niet erg. als die knapt dan is er verder niks aan de hand maar mag niet super veel bloed verliezen, dan mag ik gelijk hun weer bellen heb de afdeling van hun zelf die er s'nachts ook zijn. en als ik vocht verloor en ik vertrouwde het niet mocht ik ook weer bellen, maar kwam wel is vaker voor. voel me gelukkig goed hd vanacht echt steken in me buik en erge rugpijn. maar kan allemaal komen van het groeien van de baarmoeder zijn. heb niet gewerkt vandaag was me eerste dag na vakantie weer. hoofdpijn is nog niet weg net lekker ff gedoucht dus voel me al weer een stuk beter en heb lekker vanmiddag geslapen want was echt halve nacht wakker. was niet van innesteling dit.