monatoetje ja het gaat nu wel weer. ze waren erg meelevend allemaal ook voor mij dat ik zeker gerust gesteld naar huis zou gaan. ze hebben me overal tussen gepropt voor de echo op de echoafdeling.
da ja eng was het zeker ja en ik weet dat het kan komen dus dan is het niet ineens dat je nergens vanaf weet. ze hebben bewust door meerdere laten kijken naar dat stukje wat er zat.
ons kleintje bewoog heel veel en ze zag hem echt gebogen knieen hebben zo lag hij/zij erbij. ze hebben als eerst een echo gedaan om te kijken of alles goed was met ons kleintje.
Girl ik heb dat ook gehad met 13 weken toen we op vakantie waren in Turkije! De vrouw waar we voor extra echo's waren geweest had het al voorspelt. Maar is idd toch flink schrikken. Het resultaatje ken je Ik heb een voorgevoel van een jongen bij je maar dat is maar een voorgevoel natuurlijk. Word eigenlijk wel tijd dat er een vriendje voor S komt D A slaap lekker meid!
@Girl; wat schrikken zeg!! Gelukkig alles goed met jullie kleintje en hopen dat de bloeding niet gaat komen of in ieder geval meevalt... Knuffel!! @Panter; manlief heeft nog geen echo gehad. Misschien dat we dat wel ff voorstellen dan. Maar kan een spatader ook nog een oorzaak zijn terwijl man afwijkende hormoonwaardes heeft? @onswonder: het cruciale deel van de chromosomenuitslag was al eerder binnen en dat was goed. Ben wel benieuwd naar de rest, wat kan dat dan nog zijn..? En we willen het sowieso graag op papier hebben om mee te nemen naar DD. Hier een drukke werkdag achter de rug, net thuis.. Ben moe, dus ga zo ook maar eens naar bedje. Had vandaag echt mega slecht bereik op m'n tel en dus ook geen internet :x Had een heel bericht getypt, maar toen viel internet weer weg... Balen! Nu dus maar ff achter compu.. Meiden slaap lekker en tot morgen! (...nog 6 dagen...ik tel af!!...)
Sweet lily, spataderen en invloed op hormoonwaardes, ik zou het niet weten! Mijn lief heeft alleen een verhoogd fsh en kreeg wel die echo om dat uit te sluiten. Hier nog steeds geen ei. Ik kap met die testen, ben er flauw van!
wondertje dus jij hebt het ook gehad. dat wist ik niet. maar ja schrikken doe je echt jah. 1 augustus weten we als het goed is wat het wordt, dan weten we of s een vriendje krijgt!! of vriendinnetje!!! dank je sweetlilly!!! nog een paar daagjes voor het gesprek spannend!!! panter jeetje wat shit zeg nog niet gevonden. hoeveelste dag is het?? mijn cyclus werd na de punctie ook super lang dus stop niet te vroeg.
Spannend girl, een jongen of een meid. Ik denk een meid. Ik zit op dag 19 van mijn cyclus. Maar ben poepflauw van het opstaan om 7 uur in mn vakantie. Test al 9 dagen en ben er gewoon zat van. Vandaag en morgen doe ik het nog en als er dan geen ei is dan is dat jammer. Dan wacht ik wel op ongi en ga de cyclus hierna wel weer verder.
goeie morgen.. nouja laat goeie maar weg werd vanmorgen om 6 uur wakker, mijn ogen deden me toch zeer, zaten helemaal vast, ik dus mijn ogen schoon gemaakt, en tot mijn verbazing zag ik nog heel goed shit! lenzen vergeten uit te doen, mijn ogen zijn heel erg gevoelig en hier kan ik dus blijkbaar niet tegen, met als gevolg 2 mega rode soepprut ogen!! neeeeeeeeeee wil niet met bril op naar me werk vanmiddag
goudvissenogen zijn van die opgezwollen ogen waardoor je kijkt alsof je een goudvis bent. Met licht verbaasde blik omdat je je wenkbrauwen moet optrekken om je ogen open te krijgen
@ smurf: bij elk mens komen kleine veranderingen op het DNA voor, het is alleen jammer dat als dat op het y-chromosoom gebeurt, dat azoospermie tot gevolg kan hebben. Ik denk dat elf vingers helemaal los staat van de azoospermie. @ bailey: wat vervelend, heeft ze ook pijn van die poliepen? Wel fijn dat ze iets hebben gevonden, anders ga je je toch maar afvragen wat het nu is. Sterkte! @ sweet lilly: neem iig ook de bloeduitslagen met hormoonwaardes mee. Echo van d ebalzak is idd een goed idee. Aan spataderen doen ze tegenwoordig niet veel meer (tenzij het pijn doet). Wat wel belangrijk zou kunnen zijn nis d emaat van de ballen. Verkleinde testes kunnen komen door afwijkende hormoonwaardes. Daarnaast doen ze eventuele tese bij voorkeur in de grootste bal (maar mss doen ze in DD standaard biot in beide ballen). Je zou ook even kunnen vragen naar tese en micro-tese. @ anaatje: jij al lekker vakantie! wanneer vertrek je naar Rhodos (daar is het gelukkig prachtig weer)?
Ik kreeg dit te horen van de huisarts toen ik daar in september was omdat ik nog steeds niet zwanger was! Ze zei: je bent er teveel mee bezig, laat het los dan ben je zo zwanger. Ben nog nooit zo kwaad geweest!:x:x:x