Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dreamer, hoe is het met jou? Je hebt het erg mooi verwoord moet ik zeggen. En mij lijkt KID zeker niet makkelijk; ja de manier van bevruchting misschien maar daar blijft het bij, geestelijk moet je er volledig klaar voor zijn en mooi te lezen hoe dit bij jou en bij Bailey is gegaan.

Ik moet zeggen, mijn vriend begint steeds vaker over KID: hij zou hier achter staan maar ik wil alles op zijn tijd. Eerst tijd om alles te verwerken en te bekijken waar we staan in de hele mmmprocedure en dan zien we verder. We zijn gek op elkaar en staan volledig samen en dat telt voor op het moment:)

Ik ga er snel van tussen!

Knuffelx

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @dreamer, thanks voor je verhaal! Ik ga hem ook even in zijn sop gaar koken. Volgens mij vind hij het pas definitief als de bloeduitslagen binnen zijn. Ik ga daar maar gewoon op wachten.. zelf hoop ik ook dat dit ons sterker maakt.. het is bij mij ook nog niet echt "binnen gekomen" volgens mij. Ik heb het gevoel dat ik in een film zit... eentje met hopelijk een goede afloop.

@bailey wat naar dat dat allemaal zo gelopen is! Wel heb je nu een betere relatie waarin dit goed bespreekbaar is ik denk dat dat heel belangrijk is.

Ik hoop dat wij hier ook sterk uit gaan komen! Waarschijnlijk wel! we hebben al zoveel overwonnen! ik blijf nogsteeds 100% vor hem gaan.. het maakt mij echt niks uit of hij wel of niet vruchtbaar is!

3. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Ja het is zeker fijn dat alles nu zo lekker loopt! Het was zijn grootste angst om mij kwijt te raken als ik het eenmaal zou weten dat hij onvruchtbaar is.
    Praten erover is heel belangrijk, maar wel als je het kunt. Ieder ondergaat het rouwproces op eigen tempo.
    Samen staan jullie sterk meis echt waar

XXX Liefs

4. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    #464 kipjes, 30 jun 2010
    Laatst bewerkt: 30 jun 2010
    @ Amy,
    Het is een moeilijke tijd, maar het gaat jullie zeker lukken !!
    ps: toen wij naar Nijmegen werden gestuurd hadden we al bloed laten prikken voor DNA en Chromosomen onderzoek in het plaatselijke ziekenhuis. Het Radboud heeft de uitslagen bij ons plaatselijke ziekenhuis opgevraagd zodat hij het niet opnieuw hoefde te doen. Wel hebben ze bloed geprikt voor hormoonwaardes etc. Dit werd meteen bij de intake gedaan.

@ Wendy
    Mijn vriend wilde er ook niet over praten toen er nog niet bekend was hoe of wat. Pas toen de uitslagen er waren van het chromosomen onderzoek hebben we er uitgebreid over gesproken ( nadat hij even zijn tijd had genomen dit te verwerken ). We zijn toen voor de TESE gegaan en toen we de uitslag hiervan kregen waren we uiteraard super verdrietig en voelde het even alsof de grond onder onze voeten verdween. maar we zijn er sterk uitgekomen samen. We hadden afgesproken een paar maanden te wachten voordat we ons zouden inschrijven voor KID. Mijn vriend kwam na een paar dagen zelf met het voorstel te gaan beginnen. We hebben er goed over gesproken en hebben ons aangemeld in Gent. Tot nu toe hebben we daar nog geen moment spijt van gehad. Het is moeilijk natuurlijk, en soms voel je je gewoon verschrikkelijk verdrietig.. maar ik blijf geloven dat het allemaal goed komt !
    Sterkte samen meis !

@ Dreamer, Wat heb je dat toch weer mooi verwoord. Hoe krijg je dat toch voor elkaar ?? vind het soms zo moeilijk om mijn gevoel op te schrijven..
    Hoe is het met jou , hoe voel je je ?

@ Bailey,
    Ben je het wachten al beu meid ? nog wat gehoord van het ziekenhuis ? ik duim dat jullie snel mogen beginnen !;)

@ Daanjelleke
    Vervelend soms he die emoties ? maar het lucht vaak wel op.
    Wat een rot nieuws over je hond:x, heel veel sterkte toegewenst..

@ All ,
    Alweer druk aan de ovulatietesten.. kan ieder moment positief zijn.. Ben bang dat het een warme rit naar Gent word, als ik naar de weerberichten kijk.. pfff ( maar we hebben het er voor over :D )

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ooooooh kipjes dat helpt goed bij het broeden ;)
    Heel veel suc6 alvast!

6. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    Haha , daar zit wat in :D

Dank je wel !!

7. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey wendy.

het is gewoon moeilijk als je te horen krijgt dat hij onvruchtbaar is. toen wij voor onderzoeken werden doorgestuurd en we al een beetje een idee hadden dat het niet zo zou lukken(hij heeft vroeger operatie aan een niet ingedaalde bal gehad). is het nog een grote klap geweest en toen we de waardes hoorden van de fsh en ze er al bang voor waren zelfs toen we de officiele uitslag kregen van onvruchtbaar toen was het zelfs nog zwaar voor hem. misschien denkt hij inderdaad dat je bij hem weg zult gaan dacht mijn man namelijk ook. maar nu gaan we er samen helemaal voor en het verwerken duurt met zoiets lang. het heeft gewoon ook tijd nodig.

@kipjes veel succes met de iui-d hopen dat het gaat lukken!!!!!

8. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @kipjes, ja haha het wachten lijkt nu langer te duren. Omdat we nu moeten wachten op de rekening.
    Nee helaas nog niks gehoord ik denk dat we vrijdag de rekening wel zullen krijgen, en dan maar hopen dat het nog binnen is voor 27 juli.
    Het is toch zo dat ze al een match hebben als je de rekening krijgt??? Ik heb het wel zo begrepen.

Spannend meid, ik hoop dat je snel een positieve ovulatietest hebt en dan op naar Gent!

XXX Liefs

9. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @bailey
    je krijgt idd pas de rekening als er een match is. is meestal wel snel omdat ze een grote donorbank hebben. en houd er rekening mee dat de rekening wel een paar dagen onderweg is.

xxx

10. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    dames, heb jullie hulp nodig.
    heb net positief getest, maar weet ff niet of ik xan morgen voor de iui moet of vrijdag?

xxx

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik denk vandaag hoor!
    Succes!!!!!

12. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    heb vanmorgen weer posi getest. volgens het uz geld die van gisteravond niet. we mogen morgen om 3 uur pas ... is dat niet veel te laat?

pfff baal wel hoor.. vriend wilde heel graag nl-braz zien ! en het is hier schoolvakantie dus zal een drama worden op de snelweg. maar ja, je moet er wat voor over hebben he :D

13. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @kipjes ja dat duurt wel even voordat hij binnenkomt. Dan weet ik nu zeker dat ze een match hebben. De 22e zei de consulente dat de rekening deze week in de bus zou vallen.

Over je ovu test, ik zou even bellen met Gent wat zei ervan denken. Maar het liefst vandaag zou ik zeggen.

XXX Liefs

14. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Oeps tegelijk gepost. Als hij vanmorgen nog positief was dan is het denk ik niet te laat morgen.
    Hoop voor jullie dat het meevalt met de drukte en neem veel drinken mee het word erg warm morgen.
    En natuurlijk alvast heel veel succes.

XXX Liefs

15. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Oh, balen Kipjes, dat jullie de wedstrijd daardoor missen... Maar tis voor een goed "doel", hopelijk hebben jullie (en oranje) en goede score!!! hahaha.

Wel grappig dat we nu allemaal redelijk gelijk op gaan. Worden weer spannende weken, er moet toch wel minstens 1 zwangerschap tussen zitten.

16. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    ik hoop het ook ! zal wel super zijn dan :D

op naar morgen dan maar!

spannend bailey, duurt nu niet lang meer, zitten we misschien binnenkort samen in de wachtkamer hihi :D

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Als hij vanmorgen nog posi was is morgen idd precies op tijd!
    Spannend meis, ik ga duimen dat jullie ook een mooi WK beebje mogen krijgen :D
    (hier IUI 11 juni, dus precies dag 1 haha)

Het is juli!
    De 2e zwangerschapsmaand is hier ingegaan :D
    Nog maar 19 nachtjes slapen tot wij ons wondertje mogen bewonderen.
    Kan echt niet wachten!

Liefs

18. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @kipjes haha ja samen in de wachtkamer dat zou leuk zijn! Maar jullie dan hopelijk voor een echo :D

@dreamer hoe gaat het met je?? Nog 19 dagen!!!

@loutjelou mooi om te zien he, dat we zo'n beetje allemaal gelijk lopen. En een volgende zwangerschap moet snel volgen.

@all inderdaad het is JULI, hoop zo dat dit onze start maand wordt!

XXX Liefs

19. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, ik heb het even helemaal gehad:( Bel ik net Nijmegen en word er gezegd dat ze pas afspraken plannen voor in september, dan ben ik 3 weken ervan op vakantie dus met een beetje mazzel halverwege oktober aan de beurt en dan pas de intake.....ik ben er echt even zo klaar mee: stomme, stomme, stomme zwanger worden, alle teleurstellingen bah...

Daarbij komt dat de telefoniste vroeg of we voor een TESE kwamen, ik dacht nog altijd voor PESA/ MESA maar zal je zien dat ook dat stadium voorbij is en dat onze vorige gyn. dacht 'laat ik dat ook maar niet zeggen, horen ze in Nijmegen wel' want zij heeft ons echt totaal verkeerd voorgelicht: zeggen dat we voor ICSI kunnen gaan terwijl dat nu 'out of the question is'

Meiden, ik hoop dat jullie mij niet een enorme zeur vinden, ik weet dat jullie allemaal jullie portie al hebben gehad en wellicht ook dit stadium doorlopen hebben of dat het bij jullie niet eens tot de mogelijkheden behoorde, sorry anders!!! Het is gewoon zo moeilijk soms, je houdt je de hele tijd sterk, je bereid je voor op ieder bericht en het meest op het bericht dat wij samen geen biologisch kindje kunnen krijgen, je denkt dat je ook alles aan kan maar zodra een telefoniste alleen al vraagt 'komen jullie voor TESE' breek ik al:) Blijkbaar zal ik toch nog een hoop moeten verwerken en daar is tijd alleen maar belangrijk in.

Sorry voor mijn ego verhaal; hoe is het met alle meiden? Bailey, de rekening binnen?

Kipjes; gaat t vandaag gebeuren?!?!?!?!?!?!??!

Dreamer; oh meis, wat spannend nu nog maar 18 dagen!!!! Wat heerlijk voor jullie en wat hoop ik voor jullie dat jullie maar een prachtig mooi wondertje mogen horen en zien:):):)

20. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @amy,

je mag hier altijd je verhaal kwijt hoor, begrijp precies hoe je je voelt. probeer gewoon fe denken dat de telefonistes niet alles weten, zij plannen alleen, zou het gewoon afwachten.

veel sterkte

Deel Deze Pagina