Das een best verschil, zelfs zonder bril nog te zien DA. Lekker ben je weer...3 ongelukken op 1 dag. Eerst je ogen, dan de auto en nu de tafel. Zie je wel..het komt altijd met zijn 3en. hier nog geen ei. Morgen laatste kans en anders stop ik ermee en sla deze ronde over. Ben er zat van!
panter: nou hoop op een ei dan voor je morgen!! ik wil morgen ook een betere dag dan vandaag! wou eigenlijk winkelen.. maar ja heb nu geen auto... mm ff kijken hoe ik dat op ga lossen.
Ik heb ook een bril! Ook ik zie superslecht maar heb ook lenzen Mn ei heb ik ook weleens op dag 24gehad Enne jah ik zie ook kleurverschil
pantertje!!!!!!!volhouden!!!!!!!!!!!!!!!het kan niet anders dan dat je ei nu echt bijna gaat komen...niet opgegeven hoor...je hebt al zoveel dagen getest dus hij moet er echt zeeeeeeeerr binnenkort zijn!!!!zet em op!!!enorm frustrerend.. haha..lachen om alle verhalen...nu mn bedje in, binnenkort weer meer reacties van mijn kant hoor..weinig achter de pc gezeten maar lees wel braaf mee liefs!!
d a er is een groot verschil hoor zou ik ook niet willen hebben. heb ff de wendy topic gelezen was nieuwsgierig wondertje en dreamer jullie hebben goeie antwoorden erneer gezet!!!
Ik heb nogmaals gereageerd in het topic. @DA: wanneer had je nou vakantie? Prik ff een datum voor een date! Kleurverschil is groot en ik ben kleurenblind haha. @Bril: hier gelukkig goede ogen. Manlief heeft zich laten laseren. @Panter: wat doen je sensitesten? (ehm, dacht iig dat je die gebruikte, je had het over streepjes haha) Als die weer lichter zijn geworden heb je je ei gemist. Zijn ze nog steeds redelijk donker, dan komt ie er echt aan! Uhhh .. even doorsparen en precies dezelfde bril weer halen? @Wondertje: hoe staat het met de symptomen? We willen wel alles weten he Ik vind het zo spannend!
dreamer we denken een meisje. maar we zullen het gauw weten. maar een jongen is ook super leuk hoor!!
Ik ben trouwens al bijna klaar met DNA onbekend kijken. Ben echt verslaafd haha. Als Babyboom ook zo verslavend is ben ik voorlopig mn vrije tijd doordeweeks wel kwijt
ik heb vorige week voor het eerst babyboom gezien. wil deze week wel weer kijken hoe laat was het er ook alweer op?? ben ook het boek aan het lezen van bekenden geleend. is ook mooi boek!! dreamer hoe gaat het met jullie meisje!!!
Girl, het seizoen is helaas afgelopen, je kan het nog wel terugkijken op internet. Kun je ook beelden bekijken die niet uitgezonden zijn. Ik was echt verslaaaaaaafd!! Hierbij de link; Uitzending gemist | Babyboom
Reageer niet zo veel meiden omdat ik maar verkouden blijf En ontstoken amandels heb... Nu moet ik eind deze week ook nog Mn menstruatie krijgen Ps waar kan ik lounge vinden?
Annaatje jeetje meid heeeeeeeel veel beterschap. Dreamer lieverd de innesteling kan pas over 1a 2 dagen zijn. Dus nee geen symptomen hahahah. Maar bij S en de miskraam ook niet. Het snelste zal ik het merken zo'n 5 dagen voor nod of de utrogestan moeilijker naar binnen gaat. Over het topic ik heb gewoon gereageerd zoals ik het voel( de). Als je nooit in de situatie gezeten hebt is het makkelijk heh.
Hoi dames, Na 5 dagen positieve sesnsitesten heb ik dan vanmorgen eindelijk ook een positieve CB. De sensitest is nu ook echt heel erg positief..ze waren al net zo dik en donker als de controlestreep maar nou is de teststreep nog dikker dan de controlestreep. Ik ga zo ZH bellen, morgen IUI
annaatje veel beterschap!! panter eindelijk!!!! zie je nou wel. anders had je hem gemist!!! morgen dus iui. succes!!! wondertje ik had precies hetzelfde erneer gezet als jou!! en ook als dreamer want die had gisteren ook wat goeie antwoorden gegeven. nou gisteravond een beetje bruine afscheiding gehad, zal nog wel wat komen maar was niet ongerust omdat ze het me vertelden dat het nog kwam.
Girl, kan me voorstellen dat je wat rustiger bent onder de afscheiding. Je lijf moet het hematoom van het innestelen nog wegwerken. Soms neem het lichaam het ook zelf op, en krijg je dus geen bloeding meer. Maar je weet nu waar het van komt. Geeft rust lijkt me. Heb ook ff weer reactie getikt in wendy's topic. Vind de vergelijking met een ziekte wat ver gaan, ik zie het meer als een handicap. liefs