annaatje: ook al lenzen oh en beetje ziek, beterschap meid!   kleurverschil: ja heb een klachtenmail gestuurd, ben niet zo goed in bellen   dreamer ben week 30,31 en 32 vrij panter: hehe ei!!!!! jeej   girl: okee dat komt dus een beetje op gang, hoop dat t niet heel veel meer word voor je. gelukkig weet je waar t van is. hier slecht geslapen...
da ik denk dat er nog wel wat zal komen, maar ben gelukkig niet bang voor het ergste meer. ben er op voorbereid. als je geen mail krijgt zou ik toch dan gaan bellen. ik heb altijd ervaring ze reageren niet op mail dus ik bel altijd gelijk
DA, chicken Durf je niet te bellen? Ik ook nooit zo goed hoor, maar als ik pissed off ben dan weer wel. liefs
heb ff bij wendy gereageerd zegt er eentje dat ze veel terug ziet van de man in het kindje dat is het kindje van hun samen. daar word ik altijd boos over want kid kindjes krijgen ook dingen mee wat op de vader lijkt. dat heb ik er zo'n beetje neergezet.
Even snel uit mn hoofd. @Panter: jeeeeeej ei! Op naar de volgende positieve test Maar dan wel met een andere afloop! @DA: ik zal eens op de kalender kijken! @Girl: brr lijkt me toch wel eng hoor, ook al weet je het. Ze is volgens mij bezig met tandjes, dus zit niet helemaal in dr velletje helaas. @Ons wonder: ik had 3 dagen na IUI al klachten. Vroege innesteling gehad. Binnen een week kon ik mn broeken al niet meer dichtkrijgen. (en ik maar tegen manlief zeggen dat ik moest gaan opletten met wat ik eet, want ik werd dik .. was er natuurlijk van overtuigd dat de IUI te laat was, haha) @Topic in lounge: ik ga eens even lezen, zo te merken mag ik heel wat lezen haha. @Babyboom: ik ga ze ook via uitzending gemist kijken. Doe ik nu met DNA onbekend ook.
panter: volgens mij ben jij hier de chicken met je ei ja en ik heb een hele tijd flink wat angsten gehad zo erg dat ik de straat bijna niet op durfde, nu wel weer hoor maar heb ook een hele tijd niks of niemand durven bellen, dat lukt nu ook weer aardig allee niet dit soort dingen dus
Oké DA dat verklaart een boel. Ik durfde vroeger niet naar de supermarkt en andere drukke plekken. Gelukkig is dat bijgetrokken. Goed dat jouw angst ook wat wegtrekt. Ennuh, mannen worden toch serieuzer genomen dan vrouwen dus het is idd handiger dat ej man belt. Wat betreft op papa lijken...mijn broer is echt een kind van mijn ouders. Alleen lijkt hij op niemand. Wij zijn allemaal donker met bruine ogen en stijl haar. Mijn broer heeft blonde pijpekrullen en blauwe ogen. Dus ach...zelfs een biologisch kind hoeft niet op de ouders te lijken. Mijn broer lijkt op de opa van mijn moeder liefs
Hier lijken mn broertje en ik ook op elkaar en mn zusje compleet niet. Karakter is bij alle 3 weer heel anders.
dreamer nou hopen dat ze snel opknapt en dat de tandjes snel doorkomen. zielig is dat dan he. over op de vader lijken ik kreeg zulke domme opmerkingen te horen door iemand die zelf al een kind had en wat strond vervelend is. dat verhaal wat ik laatst zei. dat contact ook verbroken.
wat kunnen mensen soms toch achterlijk reageren he... Vandaag een hele tijd met mn neef gepraat, die waren zwanger via ivf, maar hun dochter is na 23 weken al geboren. Ze is helaas overleden, en nu zijn ze bezig voor een brusje. Vervolgens krijgt manlief een sms van zn beste vriend dat hun zoon is geboren... De wereld zit soms zo oneerlijk in elkaar...
@panter, Yeahhhhhh je ei Dit moet wel een hele goede zijn hoor, omdat ie zo lang opzich heeft laten wachten @dreamer, Mooie woorden weer van je , in de lounge ! je kan het altijd zo goed verwoorden hoe dit alles voelt.. respect ! @girl, Schrikken meis. Wel beetje gerustgesteld? Nog even en dan de geslachtsbepaling he , wat ga je hard ! @wonder, Hoe voel je je ? @DA Hier ook geen kei in bellen enzo hoor.. en merk ook dat mannen inderdaad vaak meer voor elkaar krijgen.. maar manlief wil nooit bellen, die zegt , jij weet alles beter als ze vragen stellen haha @annaatje, Beterschap.. @sweetlily, Jeetje wat heftig.. dat lijkt me echt zo verschrikkelijk.. geen woorden voor.. De wereld zit zeer zeker heel oneerlijk in elkaar. Maar ben altijd van mening dat iedereen zijn ding wel heeft. Wij hebben dit en een ander maakt weer andere dingen mee die wij liever niet meemaken.... @all, Hier alweer een tegenslag gehad.. Wilde gister naar het ziekenhuis hier in NL bellen om een afspraak te maken voor de eerste FM op 3 augustus. Zegt ze : helaas mevrouw in die week zijn alle artsen op vakantie. Normaliter doen de verpleegkundigen dan de echo"s, maaaaaar aangezien u in belgie loopt, doen alleen de artsen het, dus wij kunnen u niet helpen , grrrrrrrrrr, stelletje prutsers !!! :x Dus ik alle ziekenhuizen in de buurt afgebeld en gevraagd of ze willen helpen. Overal het antwoord: nee mevrouw, dan houden we minder tijd over voor onze EIGEN patienten ??? Zal misschien aan mij liggen, ben beetje gefrustreerd door dit alles.. maar goed.. Uiteindelijk van een vrouwtje een telnr gekregen van een of andere echokliniek. Nu gaan ze me daar helpen, maar moet ik natuurlijk wel 75 euro per echo betalen.. Dus al met al weer een hele dag heen en weer bellen.. maar is weer geregeld. Pfff sorry voor het lange verhaal. @lounge, Merk toch wel dat veel mensen echt niet weten waar ze over praten. Sommigen denken zo makkelijk. Maar als ze in een van onze schoenen zouden staan, piepen ze wel anders.. En de opmerking dat onvruchtbaarheid een ziekte is, is me helemaal in het verkeerde keelgat geschoten. Maar ja, daar is al het een en ander over gezegd.. Moet wel zeggen dat er ook hele lieve reacties tussenstaan !
Ik heb erbij gereageerd!!! Weet je ik denk dat ons ventje zo erg op zijn papa lijkt wat een biologisch kindje misschien nog niet had gelijkt. Hoe raar het ook klinkt.
Kipjes wat????? Echt asociaal van die zh'en. Pfff 75 euro per echo belachelijk!!!!! Panter jeeeeeeeeeeeeeeej het ei goed zo Op naar een goed eitje hihihi. Dreamer ik ben al "blij" als ik 5 dgn voor nod voel dat het krapper word daarbinnen Mijn broeken mmmm heb mijn positie broeken nu aangedaan zit wat lekkerder en duwt niet zo
@ wonder, Ik was zo verbaasd over het antwoord, wist gewoon niks terug te zeggen, is gewoon te gek voor woorden. Vooraf had ik nog gebeld en de periode doorgegeven, zeiden ze geen probleem.. Maar ja , ga proberen de kosten te declareren bij de verzekering.. wie weet.. Spannende periode voor jou he Ik duim dat je die broeken voorlopig nog even aan kunt houden , uhhm voor de aankomende 9 maanden ofzo ??
@ panter: EI EI EI EIndelijk! @ Annaatje: beterschap meid! Te hard gewerkt en nu in je vakantie ziek. @ lounge topic: mooie woorden meiden! @ Sweet lilly: dingen kunnen idd soms zo vreemd lopen. Kan me voorstellen dat het voor je neef heel spannend moet zijn om voor een brusje te gaan. @ Kipjes: Zorgverzekering had anders ook rekening moeten betalen voor zkh in NL, BE of DLD. Denk niet dat het probleem gaat opleveren.