Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @ panter; haha geweldig zeg, dat je man zo kan slapen... kan ook wel eens heeeeeel erg lastig zijn lijkt me... Bij ons in zkh zeggen ze dat het niet altijd te zien is op een echo. En ze vinden dat als zij nu nog weer onderzoeken gaan bestellen er 2 kapiteins op een schip komen, dus dat willen ze niet. Zij houden zich nu afzijdig, wij nemen de uitslagen mee en DD neemt het stokje vanaf hier helemaal over. Ik hoop dus dat ze daar wel even een echo gaan doen bij man...

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Dat doen ze in DD vast wel! Spannend hoor, heb goede hoop dat er bij jullie een goede afloop op het hele verhaal zit.

Ja mn man is een slaapkop, maar idd wel eens erg lastig. Als ik hem denk wakker te hebben dan slaapt ie eigenlijk nog maar reageert onbewust wel op wat ik zeg.
    hadden een keer brand in huis, ik hem wakker maken...nou ja..wakker. meneer mompelde dat de brandblusser in de gang stond...
    Gelukkig kon ik het zelf blussen en hoefden we het huis niet uit..

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Panter jeetje wat akelig zeg!!!
    Gelukkig dat het weer rustig is.

Moest sorry wel over je man lachen hihih wat doet die hond in bed:p

4. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ze hebben met een echo wel proberen te kijken (inwendig) maar hebben via de buitenkant geen echo gedaan. Het was eigenlijk een kwestie van vermoeden dat de zaadleiders ontbraken of niet waren aangesloten. Konden op de echo overigens niet veel zien.

5. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @katek; dus bij jou man ontbreken de zaadleiders? Hebben ze dan gewoon pesa of mesa op de gok gedaan, omdat het vermoeden er lag dat de zaadleiders ontbraken? Zonder dat ze dat zeker wisten, of heeft ie wel bloedonderzoek gehad op CBAVD?

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik weet niet wat cbavd is.. ik zie op google dat het iets met cf te maken heeft. Hij is wel drager van een afwijking op het CF gen (de meest voorkomende afwijking) en hoogstwaarschijnlijk nog een afwijking die ze nu nog niet kunnen vinden. Verder waren alle waarden en chromosomen normaal dus ze konden bijna met zekerheid wel zeggen dat ze iets zouden vinden. Ik ben geen drager dus de kans dat hij het doorgeeft is zeer klein.
    Wij hadden een erg goede uroloog die er echt vertrouwen in had en dit veel vaker had gezien, dus dat gaf ons wel een goed gevoel. Alleen de zaadblaasjes waren bij de echo aan de kleine kant. Ze waren er wel maar wat onderontwikkeld.

7. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    oke, nou ja we wachten maandag maar af...kijken wt ze in dd zeggen...
    Net goed nieuws gehad; de neef waar ik een paar dagen geleden over schreef, zijn vrouw is zwanger van de 2e!! Hoera!! Ben zo blij voor ze! Nu hopen en duimen dat het dit keer goed mag gaan...

8. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dag dames

Ik heb 3 weken vakantieeeee
    Ik wil jullie ff laten weten dat ik in mijn vakantie hier niet
    Meeschrijf. Probeer er 3weken niet aan te denken
    Zal moeilijk worden maar heb het echt even nodig
    Maarruuh maybe af en toe keer wat lezen hihi
    Fijne vakantie!

Ik duim voor jullie allen meiden en tot 15augustus weer

Liefs anna

9. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @meisje helaas ook welkom hier. Eerst idd verwerken en je zal merken dat je man er op een gegeven moment wel over gaat praten.
    Vaak zijn alle mannen binnenvetters maar komt goed echt!
    Knuf voor jouw

10. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ meisje,
    Helaas welkom hier. Wat een rot nieuws he ? Pfff . Sterkte met het verwerken.
    Logisch dat je man er nog niet over wilt praten , het is niet niks om dit nieuws te krijgen , zo ook voor jouw man.. Komt goed !! Even de tijd geven..
    Is er al een tweede zaadtest gedaan ?

@annaatje,
    Hele fijne vakantie meis !! Tot snel en geniet ervan. Knuffffffffff

@sweetlily,
    Kan me nog herinneren dat ze bij mijn vriend eerst een inwendige echo hadden gemaakt om de prostaat te bekijken en daarna een uitwendige echo ivm de zaadleiders. Omdat dit allemaal goed was , is er chromosomenonderzoek en tese gedaan..
    Bij ieder ziekenhuis weer anders blijkbaar..
    Spannend meis.. Hopelijk hebben jullie snel meer duidelijkheid.

@all,
    Weekend !!! :D :D
    Heerlijk pfff , hele week gewerkt en kapot hihi ..
    Vandaag de laatste pil , dus gaat nu echt beginnen :D

Fijn weekend meiden !

11. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    dreamer: ja ik weet t ook wel, maar aangezien die wachtlijsten zo lang zijn.....

panter: oh wat eng zo schoten in t dorp! oh haha echt, had je man er niks van meegekregen haha

inwendige echo bij mannen????

annaatje: fijne vakantie.. ik heb nu ook 3 weken vrij!!!!

zo heb even snel bijgelezen hoor, dus als je er niet tussen staat solly:D

all:.............VAKANtiE :D

12. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @DA en Annaatje: fijne vakantie! Geniet ervan! :)

@kipjes: oh wat spannend! Wanneer moet je beginnen mt spuiten? En wanneer is je operatie nu?

@all: hier gaat t goed. Verbouwing gaat snel! Sta er verbaasd van wat die neven van mij in no-time uit de grond stampen! Nog een paar weken, dan is mijn woonkeuken een feit...oeh ik ben zo blij! En dd is maandag al...heb druk weekend voor de boeg, dus die zal ook omvliegen. Voor ik het weet zit ik bij de dokter aan z'n bureau.
    We zouden vanmiddag eigenlijk op kraambezoek, maar dat werd afgebeld, want het kindje moest opgenomen worden... Hij had nog niet gepoept sinds geboorte en waardes waren afwijkend...zo zielig! Hoop dat t niet ernstig is...:(
    Nu lekker filmavondje met manlief.. Knuf voor jullie!

13. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @kipjes: raar dat ze dat nog niet bij mijn man hebben gedaan. Dat vond ik toen direct al... Wil gewoon dat ze dat in dd wel gaan doen.

@da: ja inwendige echo bij man, dat doen ze via de anus om idd de prostaat te bekijken. Klint maf bij mannen...haha

14. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    kipjes spannend meid!!! wanneer had je de operati van he schouder??

spannend wondertje!!! goed in de gaten houden of de bollen moeilijk naar binnen gaan!! hihi.

anaatje fijne vakantie en lekker genieten!!!

krijg ff niet alles mee nu ik weer werk. best vermoeiend zo na 3 weken vakantie haha, maar nu lekker weekend!!!

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahahaha Ja Girl uhm niet echt smakelijk maar ik controleer me rot;)

16. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @girl, sweetlily,

Ik begin maandag aanstaande met prikken.
    De operatie is 4 augustus.

@inwendige echo , tjah niet fijn voor de mannen !!

@DA , fijne vakantie !

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Inwendige echo bij de man...mijn man heeft die niet gehad. Zou ie ook niet willen...

Hoe ist dames?

Kipjes, het word spannend voor je meid!!

liefs

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Inwendige echo: hier ook niet gehad en was ook niet nodig.
    Zaadbuisjes waren aanwezig.

@DA: Ik snap je wel hoor, maar adviseer toch om even rustig aan te doen.
    Niet weer meteen, even samen.

@Ons wonder: *duim duim duim*

@Panter: haha wat doet die hond hier :p
    Mijn man is ook al zo'n slaapkop!
    Ik riep hem dat mn vliezen waren gebroken, maar hij bleef gewoon slapen.
    Heb echt veel moeite moeten doen hem wakker te krijgen.

@Sweet Lilly: maar waarom dan nu geen onderzoek of hij dat heeft?
    Alleen omdat jullie naar DD gaan?
    Hoop dat het allemaal niet teveel vertraging oploopt.
    Wachten is zo zonde tijd dan he.

@Kipjes: spannendddddddddd!

@Annaatje: fijne vakantie!

@Katek: wanneer is de cryo tp?

Dikke knuffel voor allemaal!

19. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @dreamer: ze willen inderdaad niet onderzoeken omdat we naar dd gaan. Anders had ik er wel op gestaan om wel te onderzoeken, maar we gaan maandag al naar dd. Dan daar maar actie. Kan me alleen niet voorstellen dat dat het enige probleem zou zijn. Zn ballen zijn te klein en hormoonwaardes afwijkend, dan ligt het toch aan de aanmaak? Nou ja, nog 2 dagen geduld...

Wat lijkt me dat lastig zeg, als je man niet wakker wordt! Hoewel, hier ist niet veel anders. Gisterochtend heel gesprek met man, maar kon zich niks herinneren...haha

20. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Dreamer; a.s. vrijdag cryo tp. Eerste keer dus spannend. Ben benieuwd. Hoop dat ze sterk genoeg zijn zodat we eentje mee naar huis nemen en de andere houden voor een volgende keer.

Tis hier rustig of niet? Vakantie periode, kun je wel merken.

Deel Deze Pagina