Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    da ja ik ga zeker hier vertellen wat het wordt!!! iedereen mag het gewoon weten. kan me mond echt niet houden hoor zoveel maanden haha.

2. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    @ sweet lilly: veel succes morgen, zal aan je denken!

@ panter: lekker geschilderd? klinkt als een hele mooie kleur! ik heb er ook nog een glaasje op gedronken, mag nu nog ;)

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Girl, wat spannend! Bijna geslachtsbepaling. Ik zou mn mond ook niet kunnen houden hoor.
    Ik zou me het liefst laten verrassen maar lief wil het geslacht weten. Zal het dus ook moeten weten mocht het hier zover komen...ik schreeuw het dan natuurlijk van de daken hihihi

Iluna, hoe ist nou?

Ons wonder, hoe voel jij je?!?

liefs

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hihih panter ik was te nieuwsgierig dus wist het al met 13+6 weken:p

Hoe voel jij je?
    Goed aan het verven thuis mooi:D

Hier last gehad van mijn liezen 3 dagen, en ineens niks meer.
    Vanmorgen alleen wat woorden gehad onder elkaar.
    EN kreeg toen toch buikpijn en pijn aan mijn liezen.
    Ook weer niet goed natuurlijk ;)

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    En mijn buik is opgeblazen:(

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Pijn in de liezen kan positief zijn hoor, en die opgeblazen buik ook. Spannend dus!

Ik voel nog niks...maar moet ook zeggen dat ik vrij relaxt ben deze keer. Denk er ook weinig aan, voorheen was ik nu de IUI best wel ermee bezig. Nu ook wel, maar meer gelijk aan als voor mijn ei.
    Een beetje kop in het zand denk ik. Klap zal hard zijn als het niet raak is, want ik ga er een beetje van uit dat het raak zal zijn. ( stom, ik weet het maar kan er niks aan doen)

Wat zegt jouw gevoel ons wonder? Raak of niet raak?

*ik vind je lichamelijke ongemakken toch wel positief*

liefs

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mijn gevoel zegt negatief.

Kan het ook alleen maar meevallen natuurlijk;)
    De steken in mijn liezen komen en gaan.
    Maar ik zit maar te wachten op het smaller worden vanbinnen daardoor wist ik dat de poging van de laatste cryo mislukt was.

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik hoop overigens echt dat het raak voor je zal zijn!!!!!
    Duim duim!!!

9. Cat123

Cat123 Actief lid

31 mei 2011
    130
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jeetje wat een spannende een spannende week! eens kijken of het nog allemaal een beetje bij heb kunnen houden:

@ Sweet Lilly: heel veel succes morgen in DD, ben heel benieuwd naar wat ze daar gaan zeggen en welk(e) traject(en) ze in gaan zetten.

@ Kiyeko: ook heel veel succes dinsdag, hopelijk meteen raak!

@ Monatoetje: ook voor jullie heel veel succes donderdag/zaterdag, hopelijk ook meteen raak!

@ Kipjes: sterkte met het prikken morgen (lijkt me best spannend).

@ KateK: alvast heel veel succes vrijdag, hoop zo dat deze Em jullie wondertje zal worden!

@ all: ik hoop dat ik niemand vergeten ben. De week er na weer zo spannend! Misschien hier een babyboom over een maand of 8 a 9 :D

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Cat, hoe is het met jou? Wanneer ging je trouwen? ( dat was jij toch die gaat trouwen?)

Sweet lily, succes morgen!!

11. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    sweetlilly succes morgen in dd!!!

wondertje en panter hoe gaat het met jullie??

kipjes succes alvast met het spuiten.

12. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    dank jullie wel meiden! Ben zelf best nerveus..erg spannend! Dus alle succes die ik van jullie krijg kan ik goed gebruiken..
    Wij zijn vooral erg benieuwd of ze morgen een traject gaan bepalen (wat ik natuurlijk vreselijk hoop!) of dat ze eerst verdere onderzoeken willen doen...We moeten het maar afwachten.. (of zijn er nog meiden van dd online die me meer kunnen vertellen...??)

het word hier inderdaad een spannende week! Zal proberen alles een beetje bij te houden.. Knuf voor jullie!

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    sweet lilly wat wil je weten?

14. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    iik wil graag weten wat ze doen bij de intake. Gaan ze onderzoeken doen? Gaan ze direct een traject bepalen? Wat kan ik verwachten?

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    nou moet ff diep graven hoor :) bij onze intake hebben we geen onderzoeken gehad. we hebben t gehad over welke behandelingen t beste bij ons zou passen. dokter S begon eerst over icsi, maar toen wij aangaven dat we eigenlijk voor een donor kwamen zijn we daar op verder gegaan. we hebben de behandeling doorgesproken, en hoe wat en waar t allemaal in zijn werk gaat. Ook werd er van mijn man alle gegevens opgeschreven om een donormatch te gaan zoeken.

we hebben eigenlijk alleen gepraat, wel ging hij ondertussen een paar keer weg naar zijn behandelkamertje naast zijn kantoor om ''eventjes'' iemand te helpen.

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    verder neemt hij de tijd, en beandwoord hij je vragen, dus schiet er een vraag te binnen, schrijf hem meteen op, morgen ben je waarschijnlijk te zenuwachtig om al je vragen te herinneren.

17. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    oke, bij jullie was het dus al duidelijk dat jullie voor donor gingen, bij ons is alles onzeker. Maar op zich wel straight to the point dan, zo'n intake. Ben zo vreselijk benieuwd! Laat morgen wel weten hoe het ging... Dank voor je snelle reactie!

18. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    Dank je DA! We hebben al wat vragen op papier staan. Maar ben volgens mij nu al te zenuwachtig om wat te bedenken haha...

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    succes morgen! komt vast goed! :)

20. Cat123

Cat123 Actief lid

31 mei 2011
    130
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ girl: wat een mooie buik.

@ panter: volgens mij ging Kiyeko trouwen. Ik zou wel willen trouwen maar heb de bruidegom nog niet over kunnen halen. ;)
    Verder is het even rustig, wachten op ongi en dan bloedprikkken en echo. Daarna vakantie (nog 1,5 week werken). Eind september naar Brussel en hopelijk in januari de intake in Arnhem (met de info die ik nu heb gaat onze voorkeur voor KID uit naar Arnhem)

Deel Deze Pagina