Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ panter
    lief dat je vraagt, met mij gaat het weer beter. Soms nog verdrietig, verwarrt en met veeel vragen. Maar over het algemeen gewoon heel blij met de kleine in mijn buik, die monter aan het trappelen is. Het is en blijft een wonder & zegen dat we zwanger mogen zijn.
    Ik heb veel gelezen over congenitale reductiedefecten, neem nu contact op met ouders die hiermee ervaring hebben en de rest zal de toekomst wel wijzen.
    Hoe is het met jou, lukt het een beetje afleiding te zoeken en de wachtweken goed door te komen zonder gek te worden? ;)
    Mijn duimen draaien turbo voor jou/jullie.

Dank nog aan liev!

@ girl, veel plezier bij de echo!
    @ kiyeko succes morgen in D'dorf bij je eerste iui!
    @ lilly succes bij de bespreking.

Spannende tijden hier op moment met alle onderzoeken en behandelingen. liefs nog aan iedereen die ik met mijn warhoofd vergeten ben. :)

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Iluna: lotgenoten contact is zo fijn he.
    Hoop dat je fijne contacten opbouwt met mensen die hetzelde meemaken/meegemaakt hebben.

@Ons wonder: ik vind het goed klinken!

@Panter: kan me je gedachte wel voorstellen.

@Sweet Lilly: hoe laat is de afspraak?
    Succes!
    Of hoe was het?

@Kipjes: succes!

@Kiyeko: hoe is het met de Pregnyl gegaan?
    Succes morgen!
    Ik was echt megazenuwachtig voor de IUI.

Ehh verder weet ik het niet meer haha.

DNA onbekend heb ik helemaal afgekeken.
    Ga nu beginnen aan Babyboom, maar jeetje, dat is terugkijken vanaf 2007!
    Heb nog wat te doen de komende tijd dus :p

3. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    even ego berichtje; net terug uit Dusseldorf. De achtbaan dendert in volle vaart verder nu.. Zo langzaam als ie de afgelopen maanden ging, zo snel gaat ie nu. Heb er lang naartoe geleefd, maar ik zat vanochtend bij dr. S in z'n kantoor en besefte ineens dat wíj daar in een ivf-kliniek in dd zaten:$...auwwww, erg confronterend en beangstigend! Dr.S een prima man, met veel kennis van zaken volgens mij. De resultaten;

Manlief moet wel een echo, het was natuurlijk stom dat ie die nog niet gehad heeft. Er moet gekeken worden of hij zaadleiders heeft. Als die goed aangesloten zijn krijgt ie TESE. Als die niet goed aangesloten zijn krijgt ie alsnog een bloedonderzoek naar het CF-gen (CBAVD). Verder had man vroeger een niet-ingedaalde bal. Deze is uiteindelijk wel vanzelf ingedaald. Hier in nl zei men dat dat dus geen invloed heeft. Dr. S zegt dat dat maakt dat de zaadcellen waarschijnlijk nóg iets minder goed ontwikkeld zijn en de kansen op een goede bevruchting nóg iets lager zijn dan bij gewone IVF. De kans dat er zaad gevonden wordt, wordt best goed ingeschat. Zeker meer dan 50%, maar goed, we gaan er maar niet teveel vanuit. A.s. donderdag kunnen we al naar Mulheim, naar de uroloog! En dan maar verder denderen in ons achtbaantje..

Mij heeft dr.S ook allemaal vragen gesteld, waaronder hoe mijn cyclus is. Mijn lf is aan de korte kant (tussen 8 en 11 dagen) en dat is niet goed. Hier in nl werd me telkens verteld dat dat niks uitmaakt en ik er gewoon zwanger om kan worden. (Dit was wel de reden dat wij aan de bel hebben getrokken, toen dachten we nog dat dat de reden was dat we nog niet zwanger waren...) Dr. S zegt wel dat dit makkelijk te verhelpen is met hormonen, dus ik maak me hier geen zorgen om. Zeker niet als het wel icsi wordt, daar heeft mijn eigen cyclus toch niks mee te maken. :D Verder is bij mij bloed geprikt op chlamydia en amh. Standaard onderzoek volgens mij...

Zo dat was een heel verhaal... ik reageer later wel even op de rest, nu eerst eventjes bijkomen van dit alles... Erg lieve reacties van jullie, meiden! Dank jullie wel! :D

4. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    fijn dat alles goed verliep in dd sweetlilly.
    en donderdag al naar de uroloog.
    en de lf kun je inderdaad mooi verlengen met hormonen.

hij neemt inderdaad de tijd bij de intake, maar als je eenmaal met behandeling bezig bent merk je wel dat hij het druk heeft.
    als je tussendoor vragen zou hebben wel gelijk zeggen in het kamertje voordat hij naar z'n kantoor gaat.
    maargoed ik vind dat ook logisch want er gaan zoveel nederlanders nu naar dd dat hij dat niet allemaal alleen kan.

iui had ik geregeld bij een duitse arts. met de ivf met punctie dan komt hij zelf bij de uitslaapkamer en kun je ook vanalles vragen en legt hij dingen uit enzo. stel dat het icsi bij jullie wordt.

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat spannend allemaal sweet lilly.

Je lf is idd heel erg kort maar met ivf of icsi kan dat idd opgelost worden met hormonen.
    Misschien dat je suprefact krijgt dan voor het platleggen van de cyclus.
    Wel fijn ( hoe confronterend het ook is) dat er eidenlijk schot in de zaak komt.

Dreamer we wachten maar af heh;)
    Ik heb een foto gemaakt van mijn buik whaha net als toen ik 15 weken zwanger was zo opgeblazen!
    En de steken gaan door dat de spier in mijn bips:p

6. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    wondertje merk je nu al iets?? het is nog maar 6 daagjes tot nod.

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nog niks van mijn binnenkant helaas:(
    Terwijl velen dat niet herkennen hahaha.
    En volgens mijn man kan ook alles natuurlijk behoorlijk uitgerekt zijn door S:p
    Maar heb een foto in mijn nieuw album gezet van mijn opgezwollen buik.

Maar alleen van die steken van lies naar bips maar de rest nee hoor niks.
    Mijn borsten doen niks anders.
    na ja we zien het wel heh;)

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    sweetlilly: nou jullie zijn een hoop wijzer geworden in ieder geval. dus nu nog de onderzoeken van je man afwachten en als die resultaten er zijn soort van plan van aanpak dan ofzo??

foto's: ik wil ook foto's zien maar ben geen vriendjes :D

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nu kun je ze zien hahaha

10. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    @ sweet lilly, het is confronterend, maar jullie zijn nu wel op weg naar een kindje van jullie tweetjes! schrijf de vragen die thuis in je opkomen op en neem ze mee, laat je man je er anders aan denken, zodat je ze ook kunt stellen... het is een spannende tijd, een trein die maar doordendert, maar die wel een geweldige bestemming heeft!

@ ons wondertje, ik ben benieuwd, nog even afwachten...

11. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    wondertje jah zag de foto. jah je buik is inderdaad opgezet zeg!!!
    hopelijk een goed resultaat, dan heb je het er wel voorover.

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    We zullen het zien heh ;)
    Hopelijk wel en anders een volgende keer hopelijk.
    xxx

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
  14. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    kiyeko in dd zeggen ze tegen je dat je 5 minuten moet blijven liggen, krijg je een dekentje over je heen als je dat wilt

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ooooooooh wat spannend Kiyeko!!!

Alvast heel veel succes!

16. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Kiyeko, heel veel succes!

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Sweet liuly, de achtbaan rijdt! wat spannend allemaal. Toch een echo, goedzo!!
    Ben benieuwd wat eruit komt!

Iluna, fijn dat je je iets betre voelt. Tuurlijk blijven de vragen als waarom steeds de kop opsteken. Goed dat jullie contact zoeken met lotgenoten!

Cat haha sorry..was er van overtuigd dat jij ging trouwen...

Kiyeko, welkom op de wachtbank.

Hier zo relaxt als maar kan, denk bijna niet aan zwanger worden etc. Alleen als ik een steekje voel ik mn buik dan komt het ff bovendrijven...

liefs

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat goed van jou Panter!!!

19. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    ik reageer morgen weer hoor meiden, ben erg moe nu. Ga vroeg naar bedje, morgen weer werken. Morgenavond ben ik weer paraat!

Knuf en dank voor de lieve reacties!!

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Is ter ondersteuning net zoals bv utrogestan:)
    Dat hoef je misschien niet te gebruiken?

Deel Deze Pagina