sorry, telefoon doet gek. veel sterkte toegewenst meis. probeer te blijven praten erover want dat is belangrijk. dikke knuffel @all, zit nu weg te zweten in dd auto , ondanks de airco. op naar Gent !
Amy, gekkerd, tuurlijk mag je hier van je afschrijven! En we begrijpen het maar al te goed. Het wachten is echt killing. Ik vond het wachten op die zekerheid zooooooveel erger dan de nare uitslag. Tuurlijk, die uitslag is k*t, maar dat wachten maakt je gek. Met de uitslag weet je waar je aan toe bent. Dus logisch dat het je even teveel wordt allemaal. Maar meis, ik meen het echt serieus. Er zijn zaadjes gevonden, dus het komt echt goed! Ik snap dat je het pas geloofd wanneer de MESA of TESE gelukt is. Maar ik heb er echt alle vertrouwen in. Ik wou dat ik jou iets van dat vertrouwen kon geven meis. Zit gewoon te huilen door je berichtje, ik voel gewoon wat je voelt en weet wat je doormaakt. Het is echt hel waar je nu in zit. En helaas kan niemand iets doen om je te helpen. Je bent gebonden aan het ziekenhuis en die doet aan stomme zomerstops. Hele dikke knuffel lieverd en schrijf maar lekker van je af. @Kipjes: spannenddddddddddd! Goed met je benen in de beugels blijven hangen na de IUI. En daarna de terugweg met de benen op het dashboard. Ik ga voor je duimen! Liefs Dreamer
@amy lieverd kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent! Al dat wachten is slopend, zomerstop het is niet eerlijk! Verder ben ik het volledig eens met kipjes en dreamer en wil ik jullie heel heel veel sterkte wensen! Knuffel @dreamer wow er staat 5 weken! @kipjes, hup kipjes hup! Hoe is het gegaan?? @all, vandaag een dikke domper hier!! Er lag een brief in de bus, van Gent. Vol spanning opengemaakt, yes het is een rekening! MAAR een rekening van 24 voor de kosten van de intake en het gesprek met de consulente. Omdat we in de tijd van de intake nog geen 100% zekerheid hadden dat CZ alles behalve het donorsperma zou vergoeden krijgen we deze rekening nog thuis. Jeetje wat een domper, had zo gehoopt dat het de rekening van het zaad zou zijn. De consulente zei 22 juni duidelijk, jullie mogen starten de rekening komt volgende week. Tja een rekening maar die de goede. Sorry voor het warrige verhaal, ben net wakker ik heb nachtdienst XXX liefs
Jeetje, dan word je echt blij gemaakt met een dooie mus he. Jammer dat het niet de goede rekening was. Hopelijk morgen dan! Ja goed he, 5 weken En de dagen gaan langgggggzaam haha. Gaan nog een lange 2,5e week worden tot de echo Liefs
Meiden, Kipjes, Dreamer, Bailey; thanxs voor jullie lieve reacties, wat is het toch fijn om soms van je af te schrijven en wat reageren jullie toch lief, doet mij goed Ik ben iemand die altijd uit gaat van het 'ergste' en daar weer het mooie van in wil zien. Ik wil mij komende maanden richten op KID en Adoptie. Ik wil mij daar verder in gaan verdiepen en ondertussen de stille wens koesteren dat een MESA of TESE misschien nog wel eens gaat lukken...het zal moeilijk gaan worden en zwaar maar ik hou mij ook vast aan jouw verhaal Dreamer, dat het tegelijkertijd de mooiste tijd is waar je samen doorheen bent gegaan. Je relatie kent zoveel lagen die je niet altijd bereikt behalve als je samen door 'crisissen' gaat. Bovendien gaan wij in september trouwen en daar ga ik mij ook op richten...! Bailey; ik hoop maar dat de rekening voor jou dan toch morgen komt, dan blijft het een beetje binnen deze week. He, wat frusterend, je gaat er helemaal vanuit dat het een stap vooruit is en nu is het weer afwachten... Kipjes; hoe is het gegaan?!?! Dreamer; ben je nog altijd zo misselijk of neemt het wat af?! Meiden, fijne avond en een hele dikke knuffel voor jullie!x
@amy graag gedaan. Knap meid je instelling, jullie hebben de bruiloft in het verschiet geniet van de voorbereidingen @dreamer gellof het goed ja dat de dagen langzaam gaan tot eindelijk de echo! Haha moest wel lachen wat er onder je ticker staan over de 300 kalorieen die je extra moet binnen krijgen maar het mag geen mars zijn. @kipjes hoe is het gegaan??? @all vandaag nog geen rekening...Ik heb er een hard hoofd in dat we deze maand al gaan beginnen XXX Liefs
@ Amy, Trouwen in september , leuk !!!! @ dreamer, meer dan 5 weken, je gaat hard ! hoe voel je je ? @ Bailey Vervelend meid dat de rekening niet degene was waar je op zat te wachten.. ik hoop dat ie alsnog snel komt !! Het is nu vakantie periode dus misschien zijn er wel minder mensen die IUI- IVF doen , dan kun je misschien alsnog beginnen. Gewoon hoop houden he @all: Hier alweer 2 dagen sinds onze tweede IUI-D. Alles was goed gegaan en heb er dit keer weinig van gevoeld. ook geen last van krampjes erna. Ik ben er momenteel niet te veel mee bezig , en probeer er gewoon niet aan te denken. Wil niet weer zo stressen als vorige keer ( kan ook nooit goed zijn ). Dus we hebben dit weekend afleiding gezocht en van het mooie weertje genoten.. Nog 12 dagen te gaan. Jullie nog iets leuks gedaan dit weekend ?
hey meiden, ook ik heb het even gehad. Mijn vriend is nogal een grappenmaker en maakte de afgelopen dagen veeeeel grappen erover.. ( ook manier van verwerken)Nu waren we gister wezen shoppen in Nijmegen. Nou volgens mij was het nationale zwangeren dag ofzo.. ene zwangere na de andere en overal kleine kindjes.. zelfs een kindje van 5 dagen oud... ( hoorde ik de vader tegen iemand vertellen.. stond ermee op zijn arm) man ik had het niet meer! En het viel mijn vriend voor het eerst ook echt op... Gister avond beide wat gedronken, en hij maakte een grapje waar ik op in ging erover.. en ineens krijgt hij tranen in zijn ogen..... dat heb ik echt nog nooit gezien! Ik kreeg er alleen niks uit.. hij wou dat ik drinken ging halen.. daarna zei hij niks meer. Vandaag over gepraat en we zijn er achter dat we toch heel graag voor KID willen gaan. Vind ik persoonlijk nog wel erg zwaar en emotioneel... dus we moeten maar rustig aan doen! Nog 23 dagen en dan mag ik naar de gyn.. kan niet wachten. Hoop dat ik mijn emoties daar de baas blijf!! Sorry dat ik even van me af schrijf maar als ik er thuis over begin heb ik het gevoel dat ik loop te "zeuren".
@kipjes hoop het zo dat ie volgende week op de mat ligt maar dan nog is het denk ik te laat om deze maand nog te starten. Ik probeer hier maar vanuit te gaan, dan is het minder pijnlijk als het echt zo blijkt te zijn. Of het zaad moet heel snel binnen zijn Gelukkig dat alles goed is gegaan en dat je nu geen krampen hebt. Ik duim heeeel hard voor jullie! @wendy grapjes maken is inderdaad ook een manier van verwerken, deed mijn vriend in het begin ook. En je zeurt niet hoor, het is goed om een uitlaatklep te hebben. XXX Liefs
Even update over de rekening.... Vandaag nog steeds niks binnen, dus vanmiddag maar eens gebeld naar Gent. Er is een match gevonden maar op een of andere manier was de rekening nog niet de deur uit daar.... Na even zoeken kwamen ze erachter dat ze mijn bloedgroep nog moesten weten, dit heb ik 2 weken geleden al in een mailtje doorgestuurd.... Is blijkbaar niet aangekomen? Maar goed vanmiddag wederom een mailtje gestuurd met bewijs van bloedgroep, en ze waren zo lief om een mailtje MET REKENING terug te sturen!!!! Dus meteen betaald natuurlijk! Nu moet ik de eerste dag van mijn menstruatie bellen, als er dan blijkt dat het donorzaad elk moment kan komen wordt er een afspraak gemaakt voor een HSG en kunnen we van start!!! Deze maand nog!!!!! We zijn zo blij XXX Liefs
Even snel vanaf de telefoon, ben ik nooit zo handig in! Ik wilde alleen even zeggen bailey; JOEHOEEEEEE! Wat geweldig, super, fijn voor jullie!!!!! Geniet ervan! Xxx
@ bailey jaaaaaaa wat goed meis !!! wat is het ook een top zieksnhuis he helemaal geweldig, op naar jullie eerste en hopelijk enige iui, ik duimmmm super dikke digitale hugg voor jou en baileyman xxxxxxx
Bedankt meiden! Ja echt helemaal top, vond het zo lief dat ze meteen een mailtje met rekening stuurde De vrouw die ik aan de telefoon had vond het erg vervelend voor ons en ging er meteen achteraan! XXX Liefs
Jippieeeeeeeeeee Bailey! Op naar je laatste ongi (sorry dat ik zo weinig reageer, voel me zo ziek elke keer) Liefs Dreamer
heey nou vandaag posi ovutest en afspraak voor morgen ochtend 10 voo 10. had het nog niet echt verwacht dacht weer 30 dagen cyclus maar hij wordt korter. heey dreamer. jammer dat je zo ziek bent zeg!! maar het is in ieder geval voor een goed doel
@dreamer bedank meid! Maakt niet uit joh, ik hoop dat je je snel beter voelt! @girl, ik ga voor jullie duimen meid! Alvast heel veel succes! @All, nog een paar daagjes dan begint onze 1e ronde XXX Liefs
@ Dreamer, wat vervelend dat je je zo ziek voelt . hoop dat het gauw beter gaat zodat je van je zwangerschap kunt genieten. Merk je verder al iets ? andere symptomen? @ Girl Super spannend meid, ik zal aan je denken morgen en ik duim voor jullie !! drie maal scheepsrecht he @ Bailey, Ohhhhwww het gaat echt beginnen, nog maar een paar daagjes !! en dan jullie eerste IUI-D ronde