Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Spannend Kiyeko!! Ik duim voor je!

Panter; wat lekker dat je je zo relaxed voelt!

2. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    spannend kiyeko. en heb je nog ff nagelegen?? meestal vroeg ik of ik 10 tot 15 minuutjes mocht blijven liggen en mog altijd wel.

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahahaha zal maar niet vertellen hoe ik bij S en nu weer heb gelegen.
    Mijn mijn benen tegen mijn buik aan gevouwen:D
    EN zo 13 minuten blijven liggen.
    Moest van mijn man maar 3 minuutjes langer blijven liggen;)

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    kiyeko, welkom op de wachtbank!!
    Ik mag nooit blijven liggen, daar is geen tijd voor. het is erin, broek uit, zwemmers erin, broek aan en wegwezen. Staan vaak na 10 minuten alweer voor het zh.

Ach vrouwen worden ook staand zwanger...de goede zwemmers bereiken hun doel wel. Toch ben ik ook 200km terug gereden in de auto...lief reed..en ik lag met benen op dashboard en stoel achterover. Baadt het niet dan schaadt het niet :D

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Panter hoe voel je je meid?
    Nog steeds heeeeeeel rustig?

6. Cat123

Cat123 Actief lid

31 mei 2011
    130
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik had eerder willen reageren maar heb zo hard gewerkt vandaag dat het er niet van gekomen is :)

@ sweet lilly: dat klinkt redelijk goed he? 50%. Weer wachten op de verdere onderzoeken dus. Wat is lf in de cyclus? Prikken op SOA is idd standaard. Donderdag de echo bij manlief? Bij jou ook nog iets?

@ Kiyeko: zwemmen jongens zwemmen!

@ Iluna: fijn dat het wat beter met jullie gaat.

@ panter: mag je niet even blijven liggen? Stom zeg. Dan idd maar in de auto met de voetjes op het dashboard.

@ wonder: had je dezelfde voortekenen toen bij S ook?

@ KateK: zenuwachtig of vrij relaxed?

@ all: nog niet ongi. Had gehoopt op korte cyclus van 28d. Als het er morgen niet is, de afspraak voor de echo en bloedprikken maar verzetten naar maandag. Nog maar 1 weekje werken!

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    kiyeko: spannend spannend !!! ik duim mee!!

hier ook altijd de beentjes omhoog heel de terug weg in de auto haha :D

8. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    hee lieve meiden

lees wel mee hoor..maar steeds te moe om te reageren dus ben even wat minder actief...maar volg jullie wel en leef met jullie mee hoor! vrijdag 3 weken op vakantie, dus dan zal het ook stil zijn vanaf mijn kant!!!

heel veel succes met alles, en de meiden op het wachtbankje, hooooop zo dat het raak is!!!
    xxx liev

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Cat, LF is lutheale fase. Dat is de fase tussen ei en verwachte ongi.

Wondertje, ik ben vrij relaxt! Denk weinig tot niet aan zwanger zijn/worden. heb het ook veel te druk met gezellige dingen doen met vriendinnen. Maar heb vanmorgen even goed gekeken naar mn boobs en die zien er heel normaal uit en doen niet pijn. Dat had ik toen ik zwanger was een week voor nOD wel..enorme opgezwollen tieten die pijn deden.
    Denk dat het hier niet is gelukt...maar we wachten rustig af.

Hoe voel jij je wonder?

Liev, fijne vakantie meis!!

liefs

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Heerlijk al die kwaaltjes die er wel of niet zijn!
    En de verhalen over benen op het dasboard.
    Ik zie mezelf nog zo liggen hahaha.

Ik zat net babyboom te kijken en zag daar ineens de psyg voorbij komen die bij ons dat gesprek had gedaan :p
    Was wel grappig.

Hier kriebelt het echt keihard.
    De tijd gaat gewoon zo hard, nog 2,5e week en dan is ons prinsesje alweer een half jaar.
    Word ze emo als ik daaraan denk.
    Zou zo graag weer voor een wondertje gaan.
    Op zulke momenten baal ik zo dat een ander dat voor ons bepaalt.
    Maar goed, ik mag niet zeuren, wij zijn al gezegend met een wondertje.

Ik duim voor iedereen!

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Vanmorgen 4 dgn voor nod getest negatief.
    Dus ga ervanuit dat het niks is.

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    onswondertje: mmm das balen, maar ik blijf nog even duimen als je t niet erg vind..

13. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    ahh wondertje..wat jammer...hoe ben je eronder? ik duim ook gewoon nog even door hoor!!

kieyko..wat megaspannend nu zeg!!dit was allereerst iui-d toch??duim duim duim

pantertje..hoop voor jou ook raak..duimduimduim

en dreamer..kan me voorstelleb dat je er soms van baalt dat het niet gewoon natuurlijk mag lukken:x

hier een afspraak gemaakt in DD voor 24 aug en dan paar dagen later ongesteld en beginnen met prikken en icsi 1...ineens ben ik wat bang jo voor overstimulatie, de punctie, alles..dat ik ook even helemaal niet zo nodig zwanger hoef te zijn..of zou dat vermijding zijn? of gevoelens helemaal geblokkeerd ofzo..geen idee..gek he?!

nou ik ga es even wat kleren scoren voor de vakantie, ook belangrijk ;)

kusje voor iedereen

oja..ik begrijpeindelijk hoe je de foto's kunt bekijken..haha...girl..prachtig zwanger!!

tot later allemaal

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Dreamer, natuurlijk mag je wel balen dat een ander voor je bepaald. En dat terwijl je zelf zo graag weer een wondertje wil. dat is toch ook gewoon ronduit kut, dat je moet wachten op goedkeuring van iemand die je eigenlijk helemaal niet kent?

Ons wonder, ongeduld ;) Je hebt veels te vroeg getest...kan dus echt nog alle kanten op.
    Kan mezelf ook bijna nooit beheersen hoor, dus snap wel je testdrang!

Hier hoofdpijn..pffff...en emo...pms denk ik.

liefs

15. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    kutemo en kuthoofdpijn laat pantertje met rust!!!!zo dat helpt vast..ik duim gewoon door voor je hoor!!xx

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    liev, die angst is normaal hoor. Het is niet niks wat er staat te gebeuren. Het is onbekend, je weet niet wat je kunt verwachten, hoe het gaat voelen en hoe het gaat zijn. Logisch dat je 7 kleuren schijt! ;) Zou ik ook doen!!!
    probeer het over je heen te laten komen, go with the flow. Het is allemaal zo anders dan je van tevoren kunt bedenken.

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
  18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Lief, maar mijn koelkast is leeg, en dat wil ik graag zo houden. Mss kan je iemand anders blij maken met een bos wortels? ;)

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Stoute pms laat panter idd met rust!!!!

Hier ik ben wel teleurgesteld maar niet verdrietig zoals toen voor S.
    Het is toch anders het gevoel:)
    We wachten maar zondag de bloedtest af;)

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mijn man dacht wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht ( onzichtbaar) iets te zien maar ik geloof er niet in.

Deel Deze Pagina