Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    onswondertje: echt! ohw!.... maak t even extra spannend door dat te melden zeg! ;) nu ga ik nog harder duimen voor je!!!

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik denk echt niets hoor DA!
    Waarschijnlijk dan gewoon een indroogstreep.
    Al zie ik hem zelf helemaal niet???

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    vergrootglas ebij pakken??? :D nou vind het toch heel spannend voor je hoor... wanneer ga je er nog een testje tegen aan gooien..? over paar daagjes?

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahahahahahaha vergrootglas heb ik niet:p
    Straks komt een forumdinnetje van mij haar kv testen wat ze over had van bij haar 2ling naar mij brengen.
    Die zijn tot september goed dus misschien vrijdag nog een keer en dan zondag?
    En dan zegt de bloedtest genoeg natuurlijk.
    xxx

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja idd, bloedtest zegt genoeg.. nou spannend :):)

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Wonder, spannend!!!!

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nou ga maar uit van niks hoor:)
    Verwacht er niks van.
    Kan het altijd meevallen heh;)

8. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    wat spannend is het hier weer zeg!!!!
    hopelijk ben je te vroeg wondertje.

panter wanneer mag jij nou testen??

9. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ wondertje,
    Wat spannenddddd , ik ga duimen dat je alsnog positief test :D

@ all,
    Nu sinds vrijdag gestopt met de pil en sinds maandag aan het hormonen prikken.. en pff dat prikken is geen pretje..
    Ben begonnen met decapeptyl, waarvan de spuit nogal heftig is en erg pijn doet ! Gelukkig vandaag ook begonnen met gonal-f en die is wat vriendelijker en minder pijnlijk.. Was al bang dat ze allemaal zo waren pff..

Ga later even bijlezen, want heb weer een hoop gemist zie ik..

fijne avond nog meiden !

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    kipjes: ja die decapeptyl spuitjes zijn gemeen ja!!

11. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    ja echt !!

Ik ben al niet bepaald dol op naalden :D
    Bij de eerste dacht ik, ahh valt mee.. maar de tweede en de derde deden echt pijn.. pfff

Moet er nog 4 , aftellen dus haha

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    nog 4 oh nou dat gaat je vast lukken, ik moest er bij de icsi ongeveer 33 zetten van de 1e spuit tot aan de pregnyl voor de punctie. en dat alleen decapeptyl.. dus bij mij kwam de puregon er nog bij..pffff... k zou er eerlijk gezegd niet meer aan moeten denken om dat te doen...

13. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    He meiden, daar was ik ook weer. Gisteren niet meer geweest, was erg moe nog. Na m'n werk had ik het even helemaal gehad. Maar vandaag ben ik er weer! Ben erg wisselend nu in emoties; het ene moment ben ik aardig stabiel en blij met waar we nu staan en hoe snel het gaat. Het andere moment janken en vind ik alles verschrikkelijk! Nou ja, zal er wel bij horen. Morgen naar de uroloog, ben zo benieuwd wat die weer gaat zeggen!
    Vond jullie reacties erg lief allemaal! Dank jullie wel voor alle medeleven!

@DA; ik weet eigenlijk niet wat er gebeurt na morgen. Manlief heeft de echo, als er geen zaadleiders worden gevonden moet ie eerst bloed prikken op het cf-gen. Als ie dat heeft weet ik niet wat er gebeurt. Als ie wel gewoon zaadleiders heeft ga ik er vanuit dat ie ingepland wordt voor TESE. We moeten dan in ieder geval weer terug naar Dr.S. Na morgen weet ik meer ;)
    Ik kan trouwens niet je link zien over misselijkheid..??

@Panter; knap hoor dat je zo relaxed bent! Hopelijk blijft dat nog even zo en test je daarna gewoon lekker positief! Ik duim voor je!

@Onswonder; ook jij moet posi testen hoor! Ik duim!

@Kiyeko; dussss..de eerste iui gehad! Spannend..!! :D

@Cat; bij mij gaan ze niks doen morgen. Manlief moet eerst onderzocht worden of ie zaad heeft. Als er niks gevonden wordt gaan we een heel ander traject in dan als er wel iets gevonden wordt. Ik neem aan dat ik dan ook andere onderzoeken krijg. Dr.S zei wel dat we in principe de cyclus na de TESE kunnen beginnen met ICSI als er iets gevonden wordt... wie weet gaat het allemaal nog snel!

@Dreamer; jullie meisje al bijna een half jaar...de tijd vliegt he. Geniet van haar! 't Blijft shit dat we allemaal niet gewoon kindjes kunnen krijgen. Maar hoezo is er iemand anders die beslist bij jullie?

@Liev; lijkt mij een normale reactie meid. Er komt zo vreselijk veel op je af, dat ís gewoon eng! Vreselijk eng! Maar jullie kunnen dit samen wel aan.. ;) En als je zwanger bent van jullie kindje ben je maar wat blij dat je er wel voor gegaan bent! Knuffel!!

@Kipjes; ooohh... dat spuiten is ook iets waar ik tegenop zie. Hoe lang moet je spuiten? En gaat na punctie ook nog door? Pfff..leef met je mee meid! Succes!!

Dikke knuffel voor jullie!

14. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    Kipjes; oh lees nu dat je er nog 4 moet...valt mee dus. Aftellen!!

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    sweetlilly: he er gebeurd vanalles nu in je leven, alles om je wens te laten realiseren, met alle (voor ons) bijbehorende middelen, het is nogal logisch dat je af en toe even je tijd nodig hebt om alles op een rijtje te zetten en precies na te gaan wat er allemaal eigenlijk aan t gebeuren is.
    mijn link over misselijkheid doet t niet omdat een modje hem heeft verwijderd.. ging over een ''misselijke koelkast'' die term hier betekend dat je medicijnen over hebt en die aanbied aan mensen hier, maar volgens de wet mag dat niet, vandaar dat die verwijderd is.
    en dat spuiten gaat als t goed is na de punctie niet door, bij mij iig niet. ik moest wel utrogestan bollen oftewel mutsenbollen inbrengen voor 2 weken lang.

16. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @DA
    Ja moet nog 4 x decapeptyl, maar wel daarnaast tot aan de punctie nog doorgaan met gonal-F , dus prikken blijft helaas nog wel even. Maar valt nog mee vergeleken met wat sommige meiden moeten prikken..

Ahhhhh 33 keer ??? moet er niet aan denken, auwwwww

@sweetlily,
    Wat een heftige tijd weer voor jullie meis. Kan me voorstellen dat je soms even je emotie moet laten gaan. Ook gewoon doen hoor, soms lucht het op.
    Die onduidelijkheid is echt verschrikkelijk.. hoop dat jullie gauw antwoorden krijgen zodat je weet wat de mogelijkheden zijn.. knuffel !

Ik weet niet precies hoelang ik moet prikken, ik moet op 3 augustus een echo laten maken en dan hoor ik hoelang ik moet doorgaan en hoe groot de follikels al zijn dan..
    Prikken bij mij gaat door tot aan de punctie en daarna moet ik progesteron/utrogestan bollen inbrengen, dus gelukkig dan geen spuiten meer.

Ik zag er ook erg tegenop hoor, en het is geen pretje, maar het is wel te doen. Ik vind het tot nu toe minder erg dan ik me had voorgesteld.

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    spuiten zetten is gewoon irri, vervelend en pijnlijk, maar meiden!! wat is dat nou vergeleken met de wens die we hebben

kunnen we dit???!!!!!!!!!!!!!

YES WE CAN!!!!

:D

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kipjes kom op je bent er bijna geweest met de deca:D
    Wat spannend allemaal!!

Een forumdinnetje heeft me nog zw testen gebracht hahahaha.
    Heb ik nog wat te testen ;)

19. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    oh onswondertje, wanneer wil je weer testen? Ben zooo benieuwd of t raak is...

Kipjes; ja, men zegt toch dat de onduidelijkheid het moeilijkste is van de mmm? Daarna weet je waar je 't voor doet lijkt me, dat weten wij nog steeds niet... Oh , dus daarna nog meer spuiten? Maar die zijn minder pijnlijk? Dat scheelt in ieder geval..

DA; YES WE CAN!!!! :D

20. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden ik zou 3 weken niet schrijven he hahaha
    Ik mis jullie nu al hihi

Succes allemaal wij vertrekke zo naar rhodos