Sweet idd het onduidelijk is het moeilijkste en afschuwelijkste Heeeeeele dikke knuffel voor je. Hopelijk is het snel duidelijker. Sweet hahaha mijn man zei net geef mij maar alle doosjes ik duw ze in de kluis dat je er niet meer aankomt tot zondag hihihi
@annaatje; he wat goed! Goed nieuws weer... Waarom oktober starten? Dat duurt nog best lang toch? Ben best heeeeel jaloers op jullie vakantie!! haha @onswonder; hahahaha dus niet testen tot zondag..spannend!!!
Bestellen heeft vakantie tot 2 aug Bestellen duurt 1 maand en als ik kijk naar mn cyclus is t Of begin sept anders begin oktober doegies lieve meiden
@Liev: hier was dat ook zo toen we mochten starten. Ineens kwam het zo dichtbij dat ik dichtklapte en ging twijfelen. Had dat al lang en breed voorzien, want ken mezelf Maar is helemaal goedgekomen hoor! Is gewoon de spanning die dat veroorzaakt. @Kipjes: masseer je de plek waar je gaat spuiten eerst? Heb wel eens gelezen dat dat helpt (en erna ook even) Sterkte met alle spuiten lieverd! @Ons wonder: he sjips... Hier dachten we met de eerste test ook nega, maar later echt miniscuul roze. Resultaat ligt boven te slapen Ik blijf duimen! @Anna: geniet ervan! @Een ander bepaald: ik geef nog borstvoeding en dat mag niet wanneer we er weer voor willen gaan. Dus zij bepalen dat het nu nog niet mag of dat ik moet stoppen met de bv, wat ik niet wil. Sorry als ik iemand vergeten ben, heb het uit mn hoofd gedaan en mn geheugen is niet meer wat het ooit is geweest
kipjes: oh en als t spuiten zeer gaat doen, leg er van te voren en erna eventjes een icepack op.. die tip heb ik ook ooit gehad van iemand... he dreamer
Wat betreft injecteren, injecteer niet als het middel net uit de koelkast is. Laat het even op kamertemperatuur komen voordat je injecteerd. 20 minuten van tevoren uit de koelkast halen. Doet ook wonderen, samen met het koelen van de injectieplaats. Ons wonder, heb je nog getest? Hier alles goed, geen nieuws. liefs
Anaatje, we missen jou ook! Het word spannend allemaal he? Nu eerst lekker bijtanken hoor, de komende 3 weken!
mmmm begin te twijfelen ofdat streepje niet gewoon in mijn ogen zit maar als ik de laptop een beetje naar achteren klap, lijk ik iets te zien.....
Ik kan het niet heel goed zien..zelfs niet als ik mijn bril die ik terug egvonden heb opdoe. Foto is iets te onscherp, maar er lijkt wel een heel licht schaduwlijntje zichtbaar... maar mss wil ik dat ook wel graag zien
okee *ja ben erg* maar heb de foto in andere kleuren bekenen, en helemaal ingezoemd op de pixels van de foto maar ik zie geen andere kleur pixels waar ongeveer t streepje moet zitten.... ik zou over een paar dagen nog een testje wagen meid.. ik persoonlijk heb altijd zoiets van als je zoveel moeite moet doen om een streepje (te willen) zien, dan lekker even laten gaan die test... over een dag of 2/ 3 maar weer....
Ik zie een hele duidelijke streep! Dus ben het met je man eens Ons Wonder Gisteren getest, dus morgenochtend weer, HCG verdubbeld elke 2 dagen ongeveer, dus dan zou het al duidelijker moeten zijn. Nog meer kwaaltjes ontwikkeld? (vind het zo raar staan om te vragen of je al krapper wordt hahahaha )
Hahahaha nee het word niet krapper daarom denk ik ook dat het niks is hoor. En als het iets is laat het me heel erg aan de mk denken, die heb jij toen meegemaakt Dreamer. Herinner je je mijn streepjes toen nog?