@Ons Wonder, nou ik denk ook wat te zien hoor. Misschien plat leggen en dan een foto maken is misschien duidelijker? Spannend ik duim voor jullie. @Panter, ook voor jullie weer spannend. Ik hoop zo dat je zwanger bent! @All knuffel voor jullie allemaal
Thanks bailey! Ik denk niet dat ik zwanger ben hoor. Toen ik zwanger was had ik hele zere borsten op 7DPO. Nu nog nergens last van. Alleen lijken mn tepels wat gevoeliger, maar daar heb ik anders nooit op gelet. Heb ook afscheiding wat ik anders nooit had volgens mij, maar zeker weten doe ik dat ook niet. Ook nog nooit echt op gelet. Maar het weeïge gevoel is er niet, de zere borsten zijn er niet, en de ik-kan-om-alles-janken modus is ook nog niet ingeschakeld. liefs
spanennend dames! ik denk ook dat je niet iedere zwangerschap hetzelfde hoeft te voelen. Over een paar daagjes nog een testen OW en Panter tot wanneer moet jij wachten met testen?
4 augustus is de IUI 14 dagen geleden. Ik mag dan dus testen officieël. Heb ook wel eens een LF van 15 dagen dus wacht tot 5 augustus met testen. *als ik dat volhou *
spannend hoor! Ik duim me rot! Hier komen de zenuwen steeds wat meer. Weet soms niet waar we het zoeken moeten, heb het ziekenhuis maar even gebeld om te checken of ze onze mobiele nummers wel hebben aangezien we morgen rond het middaguur niet thuis zijn. Hoop zo dat ze niet bellen en dat we Emi of Emily in de middag kunnen ophalen!
Spannend katek!! De duimen draaien hier voor je!! En nu MOET het goedkomen!! *anders zal ik eens even een afspraak maken met onze vader in de hemel om hem de waarheid te zeggen *
@ all, Wat lief al die tips voor het prikken !! Masseren en spuitjes uit de koelkast halen al geprobeerd , maar koelen is ook wel een goed idee ! Ga ik proberen vanavond @panter en wonder, Ik duim !!!!
Oh kipjes, nog een tip: Als je de vloeistof hebt geïnjecteert, de naald niet meteen eruit trekken. Even tot 10 tellen, dan kan de vloeistof worden opgenomen in je onderhuids vet, en trek je niet een gedeelte van de vloeistof terug, waar het pijn doet op de huid. (brandend gevoel)
Thanks panter , dat is zeker een goede tip , want heb af en toe weleens dat er een druppel vloeistof mee komt inderdaad als ik de naald eruit haal.. Als ik jullie niet had !!
kipjes: misschien nog een tip. ik weet niet over hoeveel vetjes jij beschikt, maar anders even een goed vetje beetpakken, dat de huis goed strak staat.
@ DA , ik beschik over genoeg hahaa ;D Ik heb gemasseerd , vervolgens met een ijsje gekoeld, toen geprikt, naald even laten zitten voor 10 seconden , naald eruit, ijsje uit verpakking en opgegeten haha Maar voelde er niks van dus dat koelen is toppie !! Thanks !!
Toppie kipjes! Hier vriendin op bezoek gehad die vond dat ik er slecht uitzag...moe en bleekjes. Was me niet opgevallen, maar nu ik goed kijk heeft ze wel gelijk. En dat in mijn vakantie, ik hoor er nu juist uitgerust uit te zien!
@Ons wonder: kan me voorstellen dat je daaraan terug denkt. Wanneer ga je weer testen? Je zegt zelf al dat elke zwangerschap anders is, dus nu kunnen je kwaaltjes anders zijn! Ik duim @Panter: leuk he al die kwaaltjes. Je bent er toch meer mee bezig dan je wilt denken volgens mij of niet? Ik duim! @Katek: spannendddddddd. Ik duim dat 1 van de 2 goed ontdooit en uitgroeit tot een wondertje. @Kipjes: gelukkig dat de tips werken! @Bailey: hoe is het met je kleine meisje? Gaat hard he! Al besloten wanneer jullie er weer voor gaan? @DA: even een dikke knuffel voor jou. Liefs voor allemaal!
Ben vandaag erg sterk geweest snel naar de wc geweest voordat S de fles kreeg Dus vandaag niet getest Panter hoe is het nu met jou meid? Kipjes wat fijn dat het spuiten zo meeviel op die manier
Ons wonder, wat flink dat je niet hebt getest! Iluna, hoe gaat het met jullie? Is alles al wat geland en kan je weer gebnieten van je zwangerschap? Hier voel ik me rot. Ben doodop, en zo zie ik er ook uit. Heb ongikrampen...moet veel boeren. De cyclus na mijn MK had ik een LF van 10 dagen, benieuwd of de ongi hier binnenkort komt of dat het wacht tot 4 aug, 14dpo. Vind het idd steeds spannender worden, de eerste wachtweek ging zo goed. Maar door die krampen moet ik er steeds aan denken. Voel me alsof ik door een bulldozer ben overreden. bah!