Panter klinkt erg goed hoor Ik loop maar telkens naar de badkamer naar de testjes te kijken en het onzichtbare streepje is wel echt roze. Maar nauwelijks te zien. Weet het niet zien het zondag wel Tussen 15 en 18 pffffffffffffffffff.
Moeilijk te zien, het lijkt alsof er op de onderste wel een heel licht lijntje staat. Belichting van de foto is niet ideaal...
Hahaha nee ik sta telkens met het fototoestel in het licht hahah. En probeer al zo min mogelijk haha.
@da; zet bij mij maar: In afwachting van TESE. @all: wat is het hier weer spannend zeg! Ik zie testen en verhalen voorbij komen die wel hoopgevend zijn dames! Nog maar 2 daagjes wachten voor OW, wat een spanning! Hier gisteren naar Mulheim geweest, naar de uroloog. Was een uiterst vriendelijke man met goed nieuws! Manlief mag voor TESE! We gaan dus door naar de volgende ronde. Hij adviseert zelfs micro-tese. Daar gaan we toestemming voor vragen bij de verzekering en dan maar inplannen! Nieuwe ronde, nieuwe kansen haha. Dit geeft weer hoop... Iemand hier die de kans een beetje in kan schatten of de verzekering de micro-tese gaat vergoeden? Hebben t erg druk op t moment dus zal later bijlezen en reageren. Leef met jullie mee! Knuf!
Ik hoop het! Maar probeer toch steeds tegen mezelf te zeggen dat ik ongi word. om teleurstelling te voorkomen.
Och ne, wat jammer wondertje. Even moed tanken en dan op naar de volgende ronde! @ sweet lilly gefeliciteerd met het goede nieuws! over de vergoeding van de micro tese weet ik helaas ook niets... alleen dat je erop moet letten, dat ze de factuur in Mülheim duidelijk maken. Ik had er gedoe mee met de verzekeraar, omdat het zo onduidelijk was. Maar het is allemaal goedgekomen.Goed idee dat lijstje, zo is het stukken beter bij te houden wat hier allemaal gebeurt! Dreamer: Iluna: zwanger na 4 IUI-d in D'dorf. Katek: Kipjes: Panter: KID/IUI-D sinds okt 2010~Poging 1 t/m 5 mislukt~Poging 6MK~. Onswondertje:mk januari 2010 2ling, mama van zoontje 1e iui-d, nu 1e ronde brusje. Bailey: Sweetlilly: Annaatje: Liev: Girl: DarkAngel: 2xICSI mislukt~IUI-D 1 en 2 mislukt~IUI-D 3 zwanger VMK met 4W4D~IUI-D 4 t/m 7 mislukt~ IUI-D 8 3x afgebroken ivm cyste~nu even rust tot ongeveer nov. 2012. Testdatum: Ons wondertje: 31 juli Panter: 4 augustus Sweetlilly: Zwanger: Girl: zwanger van een ...? uitgerekende datum..... iluna: zwanger van een bandietje. uitgerekende 29-11-2011 Geboren: Ons wondertje: Zoontje geboren op 29-12-2010 Dreamer: Baby geboren op 14-02-2011
@ sweet lilly: da's heel goed nieuws (mocht verzekering moeilijk gaan doen over micro-tese, dan moet je maar even roepen, ik heb een een onderzoeksartikel liggen over resultaten van micro-tese t.o.v. gewone tese). @ wonder: weet je het zeker van de ongi? @ DA: jeetje, rust tot nov 2012 (niet 2011?) @ Panter: ben zo beniewd wat de test bij jou gaat zeggen. Moe, misselijk..... idd maar even aan de non-alcohol (ik offer me wel op en drink voor twee vanavond ) @ kateK: en? @ Iluna: hihihi, eenarmige bandiet Fijn dat je weer kunt genieten. @ Dreamer: hoe lang zou je borstvoeding willen geven? Het gaat nog steeds goed dus? @ liev: gaat allemaal snel ineens he? Het is zo weer eind augustus. Dat 'ik hoef niet zo nodig zwanger te zijn' gevoel heb ik ook wel eens, vooral als ik denk aan het traject dat nog voor ons ligt . @ DA: zet bij mij maar: Onduidelijkheid over TESE-uitslag en dus een second opinion, ondertussen ook aangemeld voor KID. @ all: vandaag naar gyn voor echo en bloedprikken op 2e dag van de cyclus (gyn zei: nou u bent zeker ongesteld!). Ook uitstrijkje laten maken, ben nu een beetje beurs door eendebek, echo-aparaat en weet al niet meer. Half september uitslagen bespreken en dan eind september naar Brussel. Heb trouwens gelijk even gevraagd hoe het zit met het even blijven liggen na IUI. Hij zei dat er in 2001 een Turks onderzoek is geweest waarbij gevonden werd dat 20 min blijven liggen na IUI de kans op zwangerschap verhoogd. Onderzoek is in 2007 in NL herhaald en daar werd hetzelfde gevonden. Dus: als je na de IUI even blijft liggen, heb je een grotere kans op een zwangerschap dan dat je dat niet doet.
onswondertje: heb hier mijn man laten kijken naar de tekst, hij zegt dat die op de bovenste echt niks ziet, en op de onderste een heel heel klein beetje..   sweetlilly: oh wat fijn dat jullie voor tese kunnen gaan zeg!!   onswondertje: oh dat berichtje kwam even onverwacht!! das balen!!   cat: ja we staan op een wachtlijst voor een intake dat duurt ongeveer 8 maanden, en dan nog op een wachtlijst voor donor en die duurt ook ongeveer 8 maanden.. oh 20 minuten blijven liggen na iui verhoogd dat de kans erg veel, nou dan weet ik wel wat ik ga doen als ik weer een iui krijg hoor. zo wij hebben de tafel staan, en deze is veel beter.. alleen nog steeds geen onderdelen voor t deurtje, de bedrijfsleider ging erachteraan zei die, dus ben benieuwd. zo ik ben er weer vandoor!!
@Da: zou je bij mij willen zetten, baby feb 2011 Verder mag er bij: in 2012 voor beeb 2 aan de slag! @Ons wonder: ik blijf toch duimen zolang het niet doorzet! @Cat: moet er wel moeite voor doen sinds ongi 2 weken terug, maar red het nog steeds volledig. Mag bijna over op hapjes! Geen idee hoelang ik het wil blijven doen, tot mn lichaam ermee stopt, ik het niet leuk meer vind of zij het niet meer wil. @Katek: en en en en? @Sweet Lilly: jeeeeeeeeej! Op naar de TESE meis.
Even uit m'n hoofd: @OW; oh meid ik hoop zo dat het niet doorzet en je lekker toch zwanger bent! @Cat: oh zou ik dat artikel nu al mogen lezen? Ben erg benieuwd! In Mulheim zeiden ze dat het de kansen met 10 tot 15 procent verhoogd. Zegt het artikel iets anders? @katek: Vertel vertel! Oh ik hoop zo dat je een tp hebt gehad! Vind t spannend... @all: thnx voor de lieve reacties! Als ik imand vergeten ben: sorry!
Bedankt lieverds!! Ik verwacht wel hoor dat het doorzet. Mogen natuurlijk niet klagen! is wel erg raar behalve de slechte cryo was ik telkens direct zwanger. Ach ja nu net mijn schatje weggebracht pffff heftig hoor.
@ panter, voel je je weer wat beter? hoop zo dat de klachten veroorzaakt worden door iets leuks! @ ons wondertje, duim voor je dat het niet doorzet! @ katek hoe is het gegaan? @ sweet lilly fijn dat jullie zo'n goed nieuws gehad hebben! @ all sorry voor iedereen die ik vergeten ben! probeer zo vaak mogelijk bij te lezen en te reageren, maar jullie kletsen me toch wat af ! fijn weekend alvast voor iedereen!