Hij is logeren bij opa en oma Pffff voor de 1e keer! Ben huilend naar buiten gegaan hoor. Dadelijk gaan we samen wokken en naar de film.
onswonder: oh zo op die manier, oh das ook niet leuk, en vaak voor de mamsjes moelijker dan voor t kindje zelf. t gaat vast goed..
veel geschreven weet zeg!!! iluna wil je bij mij neerzetten uitgerekend 11-01-2012 en iui-d 1 tot en met 6 mislukt, ivf-d 1 tp 1 & 2 mislukt tp 3 zwanger.
@DA, bij mag er dochter geboren april '11 @OW, hopelijk zet het niet door blijf toch nog even duimen hoor. Moelijk he de kleine wegbrengen.... @KateK en en en??? @Sweetlilly, wat goed! Hopelijk is de TESE positief, wanneer zal deze plaats vinden? @Dreamer, ik denk dat we eind dit jaar willen starten en anders begin 2012. Zo tussen oktober en januari, ligt er ook aan wat mijn cyclus doet hij wordt al weer een beetje de oude zo rond de 31 dagen. Hoe is het met jullie meisje? Al doorkomende tandjes? @Cat, sorry als ik het gemist hebt maar wat zijn ze nu aan het onderzoeken bij jou? @Iluna, wat leuk een verassing. Mijn gevoel zegt een jongen. Heel mooi om te lezen dat jullie zo positief in de situatie staan, dit brengen jullie ook over op de kleine super! @All, hier alles prima de kleine meid groeit als kool en is enorm op ondekkingsreis vooral haar handen zijn helemaal het einde haha zo leuk om te zien. Mijn cyclus begint ook weer zo'n beetje in het oude ritme te komen nu was het 31 dagen en voor de zwangerschap altijd 29 dagen.
@bailey: we weten nog niet wanneer. Wil het erg graag plannen, maar moeten eerst toestemming krijgen van de verzekering... Het alom bekende wachten! @DA: heb je mij ook in de lijst gezet?
Hey meiden, even snel hoor, heb een 5-cellige cryo gekregen en de andere zit nog in de vriezer!!! Zo blij dat we nog eentje achter de hand hebben! Schrok wel even van het slagingspercentage; 15% dat je hiervan zwanger wordt.. pff.. Ben overigens liggend in de auto met de voeten op het dashbord naar huis gegaan! Net even naar de wc geweest, even snel forum checken en ik ga weer liggen. Ik kom morgen wel weer even kijken en reageer dan wel even op iedereen! xx
hallo lieve dames ik lees dat er weer mensen dichter bij uitslagen komen,allemaal heel spannend weer en ik hoop voor iedereen dat het goed uitpakt. wij zijn vandaag weer op gesprek geweest bij de gyna,we wisten inmiddels al dat vriend lief geen zaadcellen heeft. bij mij is inmiddels div malen bloed afgenomen,en de uitslagen zijn goed ik heb een normale eisprong. dat is goed nieuws. wij worden nu door gestuurd naar de uroloog,om te zien hoe en wat er gaat gebeuren bij vriend lief.(wachttijd 6 weken) hij moest vandaag bloed geven voor hormoon,chromosoom,en nog iets ?.deze wachttijd uitslag is 6 maanden.pfffff....gelukkig was ik via jullie al op de hoogte wat de wachttijden ongeveer zijn dus bij mij kwam het niet zo hard aan,vriend schrok behoorlijk van de tijden. nu is mijn vraag aan jullie : wanneer gaat men een tese uitvoeren. het eerste bezoek an uroloog is vast een in-take gesprek,wat gebeurt er dan? en hoelang moet je wachten op de uitslag van een tese. vriendelijk bedankt
@Katek: whaaaaaa wat super! En 15% is netjes hoor. IUI-D = per keer 10% als de vrouw niets mankeert. Niet teveel over na proberen te denken. *stuurt positieve gedachtes naar Katek* Mijn duimen draaien! @Smurf: de uitslagen van de chromosomentest duurt 3 maanden, dus een half jaar durend onderzoek lijkt me wat anders. Het enige onderzoek die ik ken van een half jaar is HIV. Het gesprek met de uroloog lijkt me geen intake van de TESE. Of je moet in het Radbout of AMC lopen? Dat zijn de enige ziekenhuizen in NL die een TESE uitvoeren namelijk (of loop ik alweer achter dames?) Dat wij ermee bezig waren was in NL de wachttijd bijna een jaar. In Duitsland en België is er geen wachttijd. Uitslag van de TESE in NL krijg je direct. @Bailey: netjes dat je cyclus weer de goede kant op gaat! Hier nog geen cyclus te herkennen. En ja, ze is bezig met tandjes, maar dat kan nog wel even duren kreeg ik te horen voor ze echt door zijn. Spannend hoor, ben benieuwd wanneer jullie er weer voor gaan
sweetlilly: ja je staat erin, maar wat wil je achter je naam hebben?   katek: oh spannend!!! duimduimduim   kiyeko: je staat erbij!
dreamer: of ik formuleer het verkeerd of je leest het niet goed . ik vroeg me af wat ons te wachten staat bij het eerste bezoek aan de uroloog.is dit een gewoon gesprek of gaat men gelijk iets onderzoeken bij vriend lief.....En wanneer besluit men om een tese uit te voeren is dit na 1 of 2 of enz enz bezoeken aan de uroloog(doet een uroloog deze tese ik heb geen flauw idee). hiv is idd 6 maanden maar dat wordt niet onderzocht,dit zou ik namelijk wel kunnen onthouden. mijn vriend hheft een aangeboren afwijking(naar woord) en daarom wordt er gekeken naar de hormoon en chromosoom en nog iets.maar geen hiv. en toen zeiden ze dat de uitslag van 1 van de 3 onderzoeken 6 maanden op zich laat wachten. hoop dat het zo duidelijker is
wondetje dikke knuffel meid!!! katek van een 5 cellige emmy ben ik zwanger geraakt en toen er een 8 cellig was die deed helemaal niks. hopelijk geeft het je zo hoop.
Smurf, het zal gen onderzoek zijn wat ze gaan doen ivm de afwijking van je man. Dat duurt idd heel lang voordat de uitslagen er dan zijn, die krijg je dan ook van de klinisch geneticus. Wat betreft afspraak uroloog, wij zijn na het eerste gesprek doorgestuurd voor tese. Daar hebben we toen een week later de intake gehad, en toen moesten we wachten op de operatie. Hebben 7 maanden gewacht, en toen waren we aan de beurt. 2 uren na de tese kregen we de uitslag: niks gevonden. liefs
of ben ik nu in de war? er was hier iemand met een man met 6 vingers...dat was jij toch? En anders, excuse me...ben wat vergeetachtig...