hey smurf, hier even wat antwoorden op je vragen....Mijn man krijgt 16-8 aanstaande een gesprek over de TESE die in sept. of okt plaats zal vinden (we krijgen nog oproep)..... -wanneer men tese gaat uitvoeren: hangt af van wachtlijst. Zie mijn banner; dan zie je precies hoeveel tijd het bij ons heeft gekost tot nu toe.. Bijna 9 mnd vanaf het moment van eerste stap naar huisarts. Ze gaan een TESE uitvoeren als ze eerst genetisch/bloedonderzoek hebben gehad.... -bij uroloog hebben wij intakegesprek gehad met vragen over manlief en over mij + uitwendig onderzoek bij manlief. Later volgde echo bij manlief. -uitslag TESE; dat is vlgs mij heel snel bekend; ik meen dezelfde dag nog maar kan ook misschien een dag later zijn. In ieder geval duurt het geen weken, vlgs mij.....
Het logeren was overigens prima gegaan. Meneertje had ff tot 7:30 geslapen dat doet hij thuis nog niet
nana en panter dank jullie voor deze uitleg, dit is idd wat ik wilde weten. wij wachten nu op een oproep voor het eerste gesprek met de uroloog. heb het idee dat we nu eindelijk verder komen. nou je bent niet vergeet achtig hoor :heeft idd 11 vingers fijn weekend
wondertje wat fijn dat alles goed is gegaan met het uitlogeren bij opa en oma. hoe vroeg wordt hij bij jullie altijd wakker??
Partner in crime panter voelt zich prima Ben je al ongi geworden? Wel balen hoor!! Smurf, ik maar denken dat ik vergeetachtig word..maar hang soms het verkeerde bericht aan de verkeerde naam Vandaar dat ik ff voorzichtig was
@Cat; zet achter mijn naam maar; 'Sinds feb. 2011 in de MMM. In afwachting van micro-tese'. Jij had ook een artikel over micro-tese toch? Zou ik die kunnen krijgen? @All; hier gaat weer een zustertje de nachtdienst in vannacht, dus ik ga vannacht flink bijlezen en reageren!
onswondertje: fijn dat het logeren goed is gegaan. hoe was jullie avond?   partner lol!   sweetlilly: ik heb t voor je in t lijstje gezet, zal t lijstje zo posten. heeey ik ga waarschijnlijk volgende maand een tattoo laten ontwerpen voor me.. heb er al zin in!!
Annaatje: Bailey: Cat: Onduidelijkheid over TESE-uitslag en dus een second opinion, ondertussen ook aangemeld voor KID~ DarkAngel: 2xICSI mislukt~IUI-D 1 en 2 mislukt~IUI-D 3 zwanger VMK met 4W4D~IUI-D 4 t/m 7 mislukt~ IUI-D 8 3x afgebroken ivm cyste~nu even rust tot ongeveer nov. 2012. Dreamer: baby feb 2011~in 2012 voor beeb 2 aan de slag~ Girl: IUI-D 1 t/m 6 mislukt~IVF-D 1 tp 1 & 2 mislukt tp 3 zwanger~ Iluna: Zwanger na 4 IUI-d in D'dorf. Katek: Kipjes: IUI-D 1 t/m 8 mislukt~1e ivf ~3 aug FM~4 aug.schouderoperatie~ Kiyeko: 26-07-2011 1e IUI-D Liev Onswondertje:Mama van een zoontje na IUI-D~nu 1e ronde brusje~ Panter: KID/IUI-D sinds okt 2010~Poging 1 t/m 5 mislukt~Poging 6MK~. Smurf: Sweetlilly:Sinds feb. 2011 in de MMM~In afwachting van micro-tese~ Testdatum: Panter: 04-08-2011 Sweetlilly: Kiyeko: 09-08-2011 Zwanger: Girl: zwanger van een ...? uitgerekende datum 11-01-2012 Iluna: zwanger van een bandietje...uitgerekende datum 29-11-2011 Geboren: Bailey: Dochter geboren op ..-04-2011 Dreamer: Dochter geboren op 14-02-2011 Onswondertje: Zoontje geboren op 29-12-2010
Annaatje: Bailey: Cat: Onduidelijkheid over TESE-uitslag en dus een second opinion, ondertussen ook aangemeld voor KID~ DarkAngel: 2xICSI mislukt~IUI-D 1 en 2 mislukt~IUI-D 3 zwanger VMK met 4W4D~IUI-D 4 t/m 7 mislukt~ IUI-D 8 3x afgebroken ivm cyste~nu even rust tot ongeveer nov. 2012. Dreamer: baby feb 2011~in 2012 voor beeb 2 aan de slag~ Girl: IUI-D 1 t/m 6 mislukt~IVF-D 1 tp 1 & 2 mislukt tp 3 zwanger~ Iluna: Zwanger na 4 IUI-d in D'dorf. Katek: Kipjes: IUI-D 1 t/m 8 mislukt~1e ivf ~3 aug FM~4 aug.schouderoperatie~ Kiyeko: 26-07-2011 1e IUI-D Liev Onswondertje:Mama van een zoontje na IUI-D~nu 1e ronde brusje mislukt~ Panter: KID/IUI-D sinds okt 2010~Poging 1 t/m 5 mislukt~Poging 6MK~. Smurf: Sweetlilly:Sinds feb. 2011 in de MMM~In afwachting van micro-tese~ Testdatum: Panter: 04-08-2011 Sweetlilly: Kiyeko: 09-08-2011 Zwanger: Girl: zwanger van een ...? uitgerekende datum 11-01-2012 Iluna: zwanger van een bandietje...uitgerekende datum 29-11-2011 Geboren: Ons wondertje: zoontje geboren op 29-12-2010 Dreamer: Dochter geboren op 14-02-2011 Bailey: Dochter geboren op ..-04-2011 Loutjelou:Dochter geboren op Sorry ben wat perfectionistisch hihih beetje proberen de eerst geborene dan naar steeds later hihi.
wat leuk zo'n lijstje!!! zo weet je hoe het ervoor staat als je ff niet mee geschreven hebt. bij de zwangeren is het ook leuk wie er eerst is uitgeteld bovenaan te zetten.
ons wondertje: ik ook.. ik had ze op alfabetische volgorde staan haha.. maar zo is ook goed.. ik zal de lijst even kopieren en opslaan