@girl hoe is het gegaan meid?? @kipjes hoe gaat het met je? Ja we kunnen niet wachten om te beginnen XXX Liefs
heey allemaal. ben weer thuis. wat heet zeg in de auto phhhhh!!!! nou vanmorgen zat netjes het eitje ernog en was 21 mm!!! dus de iui-d de volgende ochtend komt beter uit. nu weer afwachten. en bailey jij bent ook wel snel aan de beurt nu!!!!. kipjes jij succes met je wachtweken!!! merk je al iets???
@Girl: jeej, goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd. Ik ga duimen dat ronde 3 geluk gaat brengen! @Bailey: bijna je laatste ongi! @Kipjes: al kwaaltjes? Liefs Dreamer
heey dreamer. was grote gok want gisteravond was test al weer negatief maar hij zat er nog!!!! jij bent al bijna weer 6 weekjes zwanger mooi zeg. kun je al een beetje genieten???
@ girl spannend meid, zitten we samen op de wachtbank @all, voel me eigenlijk top, voel niks op een beetje vermoeidheid na,Maar zal wel met het weer te maken hebben. dus ik ben benieuwd wat de uitslag zal zijn volgende week vrijdag ....
Kipjes, ik duim voor je! Wat spannend!!! Bailey, voor jou ook net zo spannend voor jou joh, eeeeeeindelijk zoveel dichter bij jullie droom Girl, succes morgen!!!! Zit jij nu in Gent?! Moet je nu voor de IUI-d naar Gent? Maar voor het opmeten zoals vandaag, mag je dan wel naar jullie plaatselijke ziekenhuis of is het constant heen en weer reizen? Dreamer, wat naar dat je ziek bent, natuurlijk, je weet waar het voor is maar ja...je hebt wel bijna jullie echo he?!?! @all; hier gaat tie prima, het is warm, heerlijk! Ik ben een beetje aan het nazoeken hoe het allemaal zit met vergoedingen voor pesa of tese, is bij jullie alles vergoed? Hee ladies, fijne avond en als je ervan houdt: geniet van de voetbalsferen! xxx
Amy: PESA en TESE worden volledig vergoed als je het in NL doet, omdat het in onderzoeksverband gebeurd. Het ziekenhuis betaald dit. Het enige wat je zelf betaald is je eigen bijdrage, maar die ben je vaak door alle onderzoeken toch al kwijt. En bijna de echo? Nog 12 nachtjes slapen hoor En heb er pas 13 opzitten sinds de posi digi test, dus het duurt nog heeeeeeeeeel lang haha. De dagen gaan echt heel langzaam. Kipjes: spannendddd. Wanneer ga je testen? Ik had vrijdag de IUI en heb zondag getest en die was al licht positief. (hahaha ik had Hipjes ipv Kipjes getypt ) Girl: ja genieten doe ik zeker Elk momentje dat ik me goed voel geniet ik op en top. Zit ook de hele dag over mn bolle buikje te wrijven, voelt zoooo goed! Morgen 6 weken, weer een mijlpaal Liefs Dreamer
Dreamer; 12dagen is lang maar als ik lees hoe lang jullie weg was hiernaar toe is het niet lang hihi, nee hoor ik snap heel goed dat je ongeduldig wordt om jullie wondertje te zien! Zo super voor jullie dat je zwanger bent, geniet ervan! Liefs!
@girl, wat fijn dat alles goed is gegaan. Ik hoop dat het 3x scheepsrecht is voor jullie. En mooi dat je eitje er nog zat, heb je er qwa timing nu een beter gevoel bij?? @kipjes, ik duim op goed nieuws volgende week vrijdag! @dreamer, nog 12 nachtje en dan eindelijk jullien mooie wonder zien! Wow 6 weken! Geweldig om te lezen dat je tussen het ziek zijn door heerlijk kan genieten @All, nog 4 daagjes ongeveer en dan bellen naar Gent! En dan start hopelijk onze 1e eerlijke kans op een wondertje! XXX Liefs
Dreamer nog 11 nachtjes slapen Het zal geweldig worden!! Girl wat goed dit moet hem dan worden!!! Kipjes oeeeeeeh nog 1 week voor jou kom ik ook spieken volgende week Nou meiden morgen vertrekken we naar Turkije voor 2 weken. Ik lees strakjes en daar ff mee. Maar wil jullie toch allemaal heeeeeeeeel veel succes wensen! EN blijf hopen!! Dreamer en ik zijn het bewijs xx
Hey lieve meiden, Even jullie advies. Gisteravond nog geen positieve test. Ik denk dat 'ie of om 11 uur, of vanavond komt. Stel dat ik nu om 11 uur positief test, zal ik dan bellen voor een afspraak voor morgenochtend? Of zal ik vanmiddag nog gaan? Liefs
Loutje schatje ik denk morgen hoor! Want je ei springt dan binnen 24 a 48 uur. Zou niet vandaag gaan! Dank je wel lieverd
heey loutje. ik vond het ook eng want toen hij bij mij posi was was om kwart over 1 en om half 8 s'avonds al niet meer dus was erg eng of hij er nog zat en hij zat ernog en gister zeker me eisprong gehad want heb daar heel veel last van en dat was gisteren en nu gaat het weer beter en nergens last van. mijn ei was 21 mm en de vorige iui was hij 19 dus toen echt te vroeg. doe wat je gevoel zegt. succes elif dat is te hopen!!!! jij hele fijne vakantie in turkije!!!! nog 4 daagjes en je bent 12 weekjes wanneer weer een echo???
@loutjelou ik denk dat morgen beter is. Weet je ondertussen al of hij positief is? @elif, hele hele fijne vakantie en geniet ervan! Kreeg je daar ook nog een echo? @all, hier kruipt de tijd haha XXX Liefs
Sjonge, nog steeds negatief... hopelijk vanavond dan maar. Ik hoop niet dat we 'm mislopen, dat m'n ei zondag is...!
Pff, mijn mannetje is weer helemaal in de stress. Zo irritant, ik wil nu juist rustig blijven voor de IUI!!!