Hey bailey, Het gaat goed hoor, voel me nog steeds goed. Probeer me er niet al te veel mee bezig te houden en dat lukt aardig. Heb de afgelopen dagen veel leuke dingen gedaan dus heb voldoende afleiding. Trek jij het wachten nog een beetje ? @loutjelou, zeker spannend ! Nog een paar daagjes dus het schiet al op. Ik ga ervanuit dat we morgen samen op de wachtbank zitten
@Loutje: morgen IUI is helemaal super! Ik ga duimen dat het raak gaat zijn deze keer meis. @Kipjes: duim duim duim! @Bailey: hahaha auwwwwwwwwww Al ongi? @All: ohh dames ik hoop zo dat jullie allemaal (snel) dit geweldige gevoel ook mee mogen maken. Hoe ziek ik ook elke keer ben, het is zo'n mooi gevoel, zwanger zijn. Mn duimen draaien voor jullie allemaal! Liefs Dreamer
@kipjes fijn dat je veel afleiding hebt kunnen vinden, dat scheelt een hoop stress! Ja hier is het wel vol te houden, het wachten is nu op mijn ongi. @dreamer, wat mooi om te lezen dat je zo lekker geniet *zwijmel zwijmel* Ben zo blij voor jullie Ik duim voor ons alle dat wij snel volgen Haha tepel is weer redelijk in orde, het is igg dicht. XXX Liefs
Jippie ik ben ongesteld!!!! Nou heb net meteen gebeld naar Gent, ik heb aanstaande maandag 19-07 de HSG om 08:00 Zondag avond 18-07 en maandag ochtend 19-07 moet ik antibiotica slikken en pijnstillers BRRRR spannend!!!! Het is alleen wel te hopen dat deze cyclus een beetje langer duurt aangezien er een iui stop is van 15-07 tot 26-07 En als deze cyclus weer 29 dagen is dan kom ik uit op de iui op de 26e Maar goed ik zal het de 19e nog wel even vragen misschien dat ik het verkeerd begrepen heb en dat ze maandag de 26e weer starten... Ben benieuwd of het goed gaat met het recept van de AB-kuur dat zouden ze naar onze apotheek faxen. XXXX Liefs
Wat spannend bailey !! Nu kan jullie eerste ronde echt beginnen ... Ik duim heeeeel hard dat jullie toch de iui kunnen doen deze maand. Misschien een domme vraag, maar wat doen ze ook alweer bij een hsg ??
Jippieeeeeeeee! Nog nooit zo blij geweest dat je ongesteld bent zeker Was het zaad al helemaal ready? Of weet je dat nog niet? Heeeeeeel veel succes maandag! Ik hoop dat je er niet teveel last van hebt. En ik ga duimen dat je IUI niet in de zomerstop valt. Liefs Dreamer
Hey lieverds, Vanmorgen naar DD gesjeesd, voelde m'n ei gewoon in de auto!! Dus zij een echo maken: geen ei meer te zien, maar wel zag ze iets aan 't slijm dat het goed mogelijk was dat 'ie inderdaad net gesprongen was. Ben dus nog net op tijd geïnsemineerd! Daarna weer richting huis: een aanrijding.... Met de auto van m'n mannetje! AAAAH, niet handig maar de situatie was zo gek! Ik heb er niet eens iets van gevoeld... helaas wel een deuk... Nou ja, hopelijk hebben we over 2 weken dan wel een geluk bij een ongeluk... anders was het helemaal voor niks!! Bailey: eindelijk kan het dan écht gaan beginnen! Kipjes, ik kom lekker naast je zitten! En over 2 weekjes hoop ik lekker naast Dreamer en Elif te kunnen gaan zitten!
@ loutjelou Super dat je toch nog op tijd was , welkom op de wachtbank. Hoop dat we binnenkort met zijn allen bij elif en dreamer mogen zitten. /elukkig alleen een deuk maar wel balen zeg ! De schrik zal er wel goed inzitten? Xx
hoi hoi ik hoop dat jullie het goed vinden dat ik hier mee kom lezen en schrijven?? ik heb zelf een topic geopend en een aantal van jullie hebben daar gereageerd,mijn dank daarvoor en Dreamer zei al dat erhier meerdere dames in hetzelfde schuitje zitten klein beetje ons verhaal de lange versie staat in mijn topic TESE? in 2002 te horen gekregenb dat mijn vriend onvruchtbaar is na een paar jaar nagedacht te hebben en het even van ons af te zetten besloten naar de HA te gaan voor info door een foutje in de computer toch weer hoop gekregen dat we voor icsi in aanmerking kwamen,helaas dat kon dus niet toen met de gyn gesproken over kid en ons op de wachtlijst gezet in zwolle duurde zo n 2 enhalf jaar (wij hebben vorige maan bericht gehad dat wij aan de beurt waren 3 en half jaar later)wij hebben ons toen ook gelijk in arnhem laten inschrijven en met 6 maanden waren we aan de beurt na 6 pogingen zwanger,maar helaas is dat mis gegaan poging 9 zwanger en we hebben nu een prachtige zoon maar wij hoorden een paar maanden geleden van een kennis over TESE en vandaar dus mijn topic nu heb ik vrijdag de gyn gebeld om te vragen of wij daarvoor in aanmerking komen,de assistente wist het niet en zou het bij de gyn neerleggen vandaag moest ik terug bellen en dan zou ze me meer kunnen vertellen helaas niks wijzer,want de gyn wil zelf een gesprek met ons hierover 18 aug om 11 uur moeten we daar zijn ik ben al zo goed in wachten ,(Not ) nu ben ik mezelf steeds aan het afvragen,waarom zou hij een gesprek willen ,als het niet kan heb ik liever dat ze het gelijk zeggen
@all ik hoop dat jullie allemaal het geweldige gevoel mogen ervaren hoe het is om zwanger te zijn en om moeder te zijn ,het is echt een heerlijk gevoel en ik hoop dat elke vrouw dat gevoel mee mag maken @Loutjelou aan je banner te zien heb je vandaag de insemninatie?*ik lees net dat je de iui hebt gehad* ik hoop voor je dat het raak is en het allemaal idd niet voor niks is geweest (toen ik zwanger was van mijn zoon toen was mijn ei ook net gesprongen,dus ik hoop dat het bij jou ook raak is ) en wat naar dat jullie een aanrijding hebben gehad,gelukkig is er niemand gewond @Kipjes jullie ook bijna weer op de wachtbank? spannend is dat steeds weer he @Bailey wat fijn dat je ongi bent en je maandag de 19 e voor een HSG kan spannend is dat he en ik hoop dat het toch goed uitkomt en je deze cyclus gewoon kan starten
heey loutje wat fijn dat je nog op tijd was!!!!. nu maar hopen dat het gaat lukken. succes met het wachten!!!!
@ egbimi Welkom !! Wat fijn dat jullie een zoontje hebben gekregen ! Zijn jullie open geweest over KID naar de omgeving toe ? of niet ? en hoe heb je dit ervaren? ( sorry voor mijn vragen maar ben nieuwsgierig ) Wat een mooie woorden, ik hoop ook zeer zeker dat we allemaal dat mooie gevoel van zwanger zijn mogen meemaken Ik duim voor ons allen !! Wat spannend dat jullie over TESE nadenken. Ik denk dat de gyn een gesprek wil aangaan omdat dat iets is wat je niet zomaar telefonisch bespreekt. Het kan best een ingewikkeld verhaal worden, dus wellicht dat hij/zij dat liever persoonlijk bespreekt. Is er destijds wel onderzoek gedaan, zoals hormonen en chromosomen onderzoek ?
Egbimi, welkom! We hebben hier een gezellig (klein) clubje waar je je zeker thuis zult voelen! Veel succes met jullie keuzes! Kipjes, voel je al wat??? Girl, hoe gaat het met jou meis? Hopelijk is het voor ons allebei raak deze maand!
@Loutje: jeej nog lekker op tijd Ik ga duimen! Wel balen van de aanrijding zeg. @Kipjes: wanneer ga je testen? Ben nieuwsgierig @Egbimi: spannend, 18 augustus een belangrijk gesprek dus! De mmm bestaat vooral uit wachten helaas, dus hoop dat je nog ergens een zak met engelengeduld hebt liggen Succes met wachten! @Girl: voel jij al iets? @All: nog maar 1 week en 1 dag tot de echo Nu komt het eindelijk een beetje dichterbij! Liefs Dreamer
@ dreamer, voel me vandaag een beetje beroerd en lijkt wel of ik lichte ongi krampen heb. Even afwachen dus... Als mijn ongi wegblijft ga ik vrijdag testen Dus als ik kan testen dan is dat al een goed teken hihi, want ben altijd netjes op tijd of eerder.
Meiden, ik heb al de hele dag wat steekjes "onderin" zeg maar. Hebben jullie daar ook last van gehad na de IUI?
Klinkt goed Kipjes Dat je dat volhoudt zeg om niet te testen! Mij lukte het echt niet haha. Loutje, ik had het niet, maar lees het wel regelmatig. Je bmm zal wat gevoelig zijn nu en wat krampjes geven omdat er iets doorheen is gegaan wat normaal niet hoort. Lekker rustig op de bank gaan liggen zou ik zeggen! Liefs
@ loutjelou, Bij onze eerste iui heb ik dat ook gehad. Is heel normaal volgens mij. @ dreamer Ik hoop ook dat ik het ga volhouden haha , maar tot nu toe lukt het nog aardig.
heey ik voel me goed verder!!! ik heb dat nog niet gehad last van steekjes na iui en na deze laatste had ik toch veel last want als me eisprong is dan kan ik niet normaal zitten van de pijn dus ik weet niet of ik daar last van heb gehad. nou hopen loutje dat we allebei geluk hebben deze maand!!!! wel balen zeg van de aanrijding!!! en kipjes hoe is het met jou??? wanneer testen??? en dreamer hoe gaat het met jou voel je je nog een beetje goed???