Ja we hebben samen een huis gekocht. Nu wonen we in het appartement van mijn vriend. Maar dat is een beetje aan de kleine kant met maar 1 slaapkamer. Gelukkig vandaag geen last meer, alleen nog wat bloedverlies heel weinig maar. Het voorteken vonden we inderdaad erg bijzonder, de naam komt niet zo gek veel voor. En dan zie je hem daar gewoon op een sticker @kipjes lekker naar mallorca zou ik ook wel willen @Girl he bah! Ik hoop dat de test te vroeg was om positief te worden. @loutje hoe voel jij je? Nog 6 dagen meid. XXX Liefs
@ girl, Wel positief blijven he ! Niet alle zwangeren testen voor hun nod positief. Zolang je geen bloedverlies hebt is er nog hoop ! Ik duim dubbel zo hard voor je , knuffff @ bailey Dat is leuk, een nieuw en groter huis Dat wordt klussen !!! Goed vooruitzicht hoor ! Ga duimen dat jullie meteen de babykamer kunnen inrichten
@ego, meiden ook ik zit niet lekker in mijn vel. Sinds het bericht van geen zaadcellen heb ik eigenlijk niet mega veel last gehad, en nu ineens stort ik een beetje in. Sinds gister heb ik een tennisarm ( net begonnen met tennissen ) kan er ook nog wel bij. Is een beetje de druppel!Ik heb nergens zin in, geen zin om te werken, geen zin om op visite te gaan bij mensen, geen zin om wat dan ook te doen! Ik zit ook te twijfelen of ik vrij neem vandaag. Heb gister ( voor mijn tennisarm) een afspraak bij de huisarts gehad en dit dwaalde snel af naar het bericht vanuit het ziekenhuis. De tijd vloog en toen ik daar wegging was ik een half uur verder ( arme mensen in de wachtkamer) kwam er opgelucht vandaan, alleen nu ineens voel ik me "depri". Zit vandaag op cd25 en kan dus bijna testen, maar zelfs dat ga ik moeilijk vinden. 27 Juli naar de gyn, en dat lijkt nog zo ver weg..
@kipjes, ja het is zeker een mooi vooruitzicht! Haha ja de babykamer wordt al een gedeelte in orde gemaakt. Overal op de 1e verdieping wordt de vloer vernieuwd en alle muren worden getext. We willen graag 1 muur een kleurtje geven op onze slaapkamer en op de babykamer, we hebben besloten om de toekomstige babykamer meteen te doen omdat we dan toch bezig zijn met klussen. Baileyman zei, dalijk zijn we net klaar met alles en dan ben je zwanger dan moet alsnog het kamertje getext worden. Van de week hebben we de kleuren uitgezocht @girl, hoe gaat het meis? @wendy, kan me voorstellen hoe je je voelt. Je hebt nu geen duidelijkheid en dat is slopend, er kan nog vanalles gebeuren. En dan komt er ook nog een tennisarm bij, dit komt dan harder aan bij alles wat er al speelt. Wat zei je HA? Heb je iemand waarmee je erover kan praten, om net als bij de HA je hart te luchten? Ik hoop dat je je snel wat beter voelt en hier kan je altijd terecht met je vragen of gewoon even je verhaal kwijt! XXX Liefs
@bailey en alle andere dames, ik ben echt blij dat dit forum bestaat, even van me af praten! Ik loop met zoveel in mijn hoofd op het moment, is echt niet fijn! De huisarts zei dat mijn lichaam eigenlijk nu aangeeft: tot hier en niet verder, maar daar kan ik op werk natuurlijk niet mee aankomen! Ik ben vandaag gebeld door het ziekenhuis en de clomid is aangeslagen, komt dus nog harder aan op het moment. Ik heb ook gevraagd naar de wachtlijst voor KID, die is op dit moment 8 maanden voor een intake gesprek alleen al!! :O maar goed ik heb ons erop laten zetten. Daarna kan het nog een jaar duren voordat we in aanmerking komen voor een donor. Als ik voor een eigen donor zorg dan zijn we na die 8 maanden gelijk aan de beurt. Gaan we denk ik toch maar eens even rondkijken. Sowieso moet ik 27 juli langskomen en richard gaat zijn zaad nog een keer laten testen in augustus ( over 2 weken al geloof ik!) en dan weten we meer. Nu is het wachten begonnen! Misschien dat ik het iets meer los kan laten nu we op de wachtlijst staan!
@wendy jeetje meid wat een wachttijden. Geeft het wat rust nu jullie op de wachtlijst staan? Zijn jullie er al wel over uit dat het jullie voor iui-d willen gaan?? @loutje hoe gaat het meis? Kan je het nog volhouden of heb je stiekem al getest? @girl ik las ergens dat het helaas deze keer niet gelukt is bij jullie, dikke knuffel voor jullie! Komt er nu een andere aanpak of zo nog doorgaan? @all hier nog even spannend duimen jullie mee dat ik pas maandag een positieve ovutest heb? XXXX Liefs
*zwaai*zwaai* Ik heb nog niet getest, heb ook maar 1 zwangerschapstest in huis en wil 'm niet verspillen... Maar het wordt nu wel moeilijk hoor!! Ik heb nog wel wat ovulatietesten, misschien dat ik die heel stiekem nog ga doen...ssssssssst!
@loutje ik zal niks verklappen Hihi dat is wel slim om maar 1 test in huis te hebben, dan is het misschien ietsjes makkelijker om niet te vroeg te testen Duim voor jullie meis! XXX Liefs
heey loutje succes he en hopen dat het gelukt is!!! heey bailey. nee hier is het niet gelukt ik ga nog wel ff proberen zo had al een andere aanpak deze keer want het eitje zat de volgende dag er ja nog ipv de dag van posi ovutest. *neemt knuffel in ontvangst*
@girl dat is waar ook ja, nu had je de dag na de positieve ovutest de iui toch? Hoop dat het vlug raak in meis XXX Liefs
@Loutje: ohhh je hebt nog niet getest? Ik teste 9 dagen na IUI positief met kruidvat 2 voor 5 euro. Sensitest was de dag erna nog negatief. Digi was 14 dagen na IUI posi. Heb je veel kwaaltjes? Ik ga duimen! @Girl: jeetje wat balen meis. Maar je hebt met IUI-D per keer ongeveer 10% kans he. Dus dat het niet direct lukt is niet verwonderlijk. Maar wel heel erg jammer natuurlijk! @Bailey: nog last van de HSG gehad achteraf? Wel super dat alles goed was zeg. @All: mn hoofd is 1 grote gatenkaas Dus sorry als ik iets vergeten ben. Vandaag al 8 weken Heb een lief positieshirt gehad van mn man. Van Supermom, er staat op de buik: I love my baby. Kan niet wachten tot ik hem aankan! Liefs Dreamer
Hoi meiden, hier even een update van ons. Vandaag voor de uitslag van het biopt naar het ziekenhuis geweest. Helaas was ook hiervan het nieuws dat een TESE niet mogelijk is. Dit is ook wel wat we verwacht hadden, maar komt toch weer hard aan. Aan de arts gevraagd of er een manier is om eerder aan de beurt te zijn via een zij ingang voor de KID. Hij zou dit informeren. Ondertussen willen we ook gaan informeren in het buitenland. Mijn vriend wil graag een onbekende donor, maar ik twijfel nog. Dus hier gaan we nog verder over praten. We vinden het belangrijk dat we beide achter het besluit staan. Daarnaast gaan we komende week het nieuws toch maar aan onze ouders vertellen. Eerst zijn ouders en dan die van mij. Dus houdt de zakdoekjes maar gereed We vinden het allebei heel moeilijk hoe we het nieuws moeten brengen, maar willen het echt deze week doen. Dus we komen er wel uit. Hoe doen jullie dat? Weten mensen in jullie omgeving dat je al zover in de MMM zit?
heey dreamer. ja ik weet het. maar je baalt wel elke keer als het niet lukt. jij al weer 8 weken al wat beter te pas???
@Moos: ook al verwacht je het, toch blijft het een klap! Ergens hou je toch hoop. Wij houden onze kinderwens en de daarbij komende problemen geheim. Tot nu toe weet dus nog helemaal niemand ervan. Maar misschien kan je iets met het filmpje wat ik gemaakt heb? Staat in mijn onderschrift. Heel veel sterkte met het vertellen! @Girl: logisch dat je baalt toch. Elke maand (elke dag zelfs!) is er 1 teveel. Ik hoop dat het snel mag lukken meis. Ik heb nog altijd geen kwaaltjes terug gekregen, dus voel me goed. Geniet er met volle teugen van, want weet dat het ook heel anders kan! Liefs
Moosje, ik weet niet wat ze in 't ziekenhuis gedaan hebben maar ik zou, mocht je het echt uit willen sluiten een second opinion in Dusseldorf laten doen. Daar zijn ze namelijk veel verder met de TESE behandeling en roepen ze niet zo snel dat het niet mogelijk is. Het kan natuurlijk goed, net als bij ons, dat ze alsnog niets vinden maar ik weet wel 1000% zeker dat ik er alles aan gedaan heb. Misschien toch maar eens een mailtje sturen naar dr. S? Hou er wel rekening mee dat je wel veel zelf moet betalen als je het doet. Wij hadden/hebben het ervoor over. Girl, de volgende keer moet gewoon raak zijn! Dreamer, ik heb nog niet getest nee, ik durf niet. Ik denk dat ik het gewoon af ga wachten. Ik ben wel lichtmisselijk zo nu en dan en m'n borsten zijn enorm, zo af en toe nog wat steken... maar ja het kan ook gewoon zijn dat het van mijn naderende menstruatie is...
@moosje jeetje meid wat een klap voor jullie! Het is zeker belangrijk dat jullie beide achter de beslissing staan. Bij ons zit het net even anders omdat mijn vriend als wist dat hij onvruchtbaar is, voordat wij een relatie kregen. Dus in zijn omgeving wisten zijn ouders een goede vrienden het al. Nadat hij het mij vertelde heb ik het er met mijn ouders over gehad. Mijn ervaring is dat iedereen die het weet het heel goed op heeft gepakt. Iedereen is heel blij voor ons dat er mogelijkheden zijn om toch kinderen te krijgen. Heel veel succes de komende tijd voor jullie Dikke Knuffel @all, ik krijg steeds meer hoop dat we toch nog mee kunnen doen deze ronde. Ovulatietesten zijn nog steeds heel erg licht, bijna niks te zien. Verder heb ik de afgelopen keren de dag voor de positieve ovutest, dat mijn cervix-slijm dan doorzichtig wit wordt. Nu is dit ook nog niet. Dus nog even duimen dat ie morgen niet ineens positief is! En alles na morgen is prima want vanaf aanstaande dinsdag zijn ze weer open in Gent. XXX Liefs
@ moos , wat balen meid. Komt toch weer als een keiharde klap. Heel veel sterkte. Wij hebben vanaf het moment dat we naar de huisarts gingen omdat het niet lukte, onze ouders en broers/zussen ingelicht. Zij wisten het vanaf het begin en hebben ons heel erg gesteund tijdens alle moeilijke momenten. Daar hebben wij nooit spijt van gehad. @ dreamer, wat fijn dat je je goed voelt, en wat ga je hard !! Al over de 8 weken jeetje pfff Begint je buik al een beetje te groeien ? Nog een paar weekjes en kun je je positieshirt aan , echt lief van je man. @ girl, balen he meis. Gaan we samen weer op naar de volgende IUI . @loutjelou Nog maar 2 daagjes. Ik duim heeeel hard . Ga je op NOD testen ? @bailey Hopelijk nog geen positest ? Ik duimmmm Hier nog ongeveer een weekje, als jij een laat eitje hebt , lopen we een beetje gelijk met de IUI ..
@ bailey, Net te laat geplaatst zie ik hehe . Wat fijn dat je nog geen positest hebt ! Nog een dagje te gaan , komt vast goed
@kipjes, ja inderdaad dan lopen we aardig gelijk Ja komt goed, nog 1 dagje duimen voor een nega test en dan kom maar op Gent! XXX Liefs
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/221316-streep-streep-toch.html#post7846351