Waaaaaaaaaaaaaaah je bent zwanger! Echt wel Zei het toch als ik terugkom van vakantie ben jij zwanger!! Gefeliciteerd hihih
@loutje echt een mooi streepje al hoor, zie hem goed Echt spannend geloof goed dat je rilt als een rietje. Ook hier alvast voorzichtig gefeliciteerd Heb je hem trouwens vanavond gedaan?? Dan vind ik hem helemaal duidelijk! XXX Liefs
Joepieeeeeeeee Loutje is zwangerrrrrrrrrr Morgenochtend nog een test doen, dan zal je zien dat ie duidelijker is. Ik wacht de 2e test even af en dan ga ik je feliciteren meis
YES YES YES ovu-test is nog negatief!!!!!! Dat wil zeggen dat we deze ronde kunnen starten!!! Ik moest zo erg plassen, heb nachtdienst en ben voor het laatst om 04:00 naar bed gegaan en net meteen een testje gedaan. Haha al 3 keer op rij een positieve ovu-test op dag 14 en deze ronde gelukkig dus niet Ik verwacht dat ie morgen positief is, net al wat doorzichtig witte afscheiding. Heb ik altijd de dag voor de positieve test. Waarschijnlijk dinsdag de 1e iui-d XXX Liefs en een fijne zondag ik ga lekker slapen.
Geloof het goed meis, dat je het nog niet kunt bevatten Hoe reageerde je man? Ben zo blij voor jullie ook hier GEFELICITEERD met jullie zwangerschap XXX Liefs
@ loutjelou, Wat een goed nieuws !! Zwangerrrrr . Gefeliciteerd meid ! Wat super om zo'n mooie banner onder je naam te zien staan , helemaal top , ben blij voor jou en loutjeman. @ bailey, Nog meer goed nieuws vandaag, deze dag kan niet meer stuk ! Op naar de IUI meid, jullie kunnen nu echt beginnen .. @ all, een hele fijne zondag toegewenst ! Knuffffff van mij
Loutjelou: gefeliciteeeeeerddddd!!!!!!!!!!!!!!! Wat geweldig!!!!!! Bailey, wat fijn dat je nog steeds negatieve ovu-testen hebt, ik duim voor je dat je deze maand voor de IUI-d mag maar als ik het zo lees gaat dit zeer waarschijnlijk gebeuren Dreamer, hoe is het met jou? Wordt de misselijkheid al minder?! @all; hier gaat tie z'n gangetje; nog maar 2 daagjes en dan horen we meer, ik merk dat de spanning onderling nu wel erg komt. Vriendjelief weet niet goed wat tie ermee aan moet en is net maar even een rondje gaan hardlopen om zijn hoofd te legen, de lieve schat. We gaan er beiden vanuit dat de kans groot is dat we te horen krijgen dat wij alleen nog maar voor KID of adoptie kunnen opgaan maar goed, feit is dat je je nog zo kan voorbereiden op slecht-nieuwsgesprekken, ze komen pas echt binnen als het definitief bevestigd wordt in een formeel gesprek. Slik, we wachten het maar af! Fijne dag ladies! xxx
@Loutje: heb je al opnieuw getest? @Bailey: yes, toch starten deze ronde! Het doorzichtige slijm heet eggwhite. Dat is vruchtbaar slijm. @Amy: superspannend meis. Enne .. ik denk heel wat anders als jullie En ik hoop dat ik gelijk krijg! Succes alvast. Ik ben trouwens al bijna 2,5e week niet meer misselijk en hoop dat het zo blijft! Liefs Dreamer
Ja vanmorgen nog getest met waterig plasje, maar wel positief! Op dit moment beetje ongi-krampjes, hopelijk niks ernstigs...
Alles is eng nu he Ik vond de krampen voor mn NOD geruststellend, er was wat gaande. Maar na mn NOD vond ik ze maar eng Alleen krampen waarvan je echt niet weet waar je het zoeken moet zijn gevaarlijk. Gewone ongi krampjes en steekjes zijn een teken dat je baarmoeder groeit en je buik ruimte maakt daarvoor. Kom je je aansluiten bij de maart mama's?
Ja, ik was me graag aan komen sluiten bij de maartmama's gezellig! Maar het wordt waarschijnlijk ongeveer 4 april....
Ja, dat is ook zo! We kunnen elkaar toch wel vinden. Opa's en oma's verteld vanavond (ik werk met mijn mams dus geheimhouden is geen optie) die waren allemaal in tranen!
Aaaaaaah geweldig is dat heh Geniet er maar heerlijk van al is het voor je gevoel vaak niet te geloven! Eindelijk is het zover dus Word het een rammetje