Wauw wat gaat de banner harrd dreamer alweer 9 weken en 2 dagen , het gaat zo snel ( voor mijn gevoel ) En loutje morgen alweer 5 weken Geweldig lieverd. Bailey ben blij dat het beter met je gezicht is meid!! Moosje wat fijn dat jouw ouders ook zo positief reageerden!!!!!! xxxxxx
Staat de volgende afspraak nog niet Eliefje? Ik vind het vooral bij jou zo hard gaan! Bijna 15 weken alweer! Ik zal zoooo blij zijn als we de 12 weken gepasseerd zijn en alles goed zit, het gebeuren met m'n zus zit nog zo vers in 't geheugen...
Wauw wat een grote baby al zeg! Echt super. Enne .. het gaat hier juist ontzettend langzaam De dagen duren heel lang en de nachten tegenwoordig ook! Maar we komen weer dichterbij de echo. Vandaag nog 10 nachtjes. Ik ben ook heel blij als onze volgende echo goed is. Ben best bang voor de overgang van mij naar de placenta. Heb teveel gelezen op internet denk... Liefs
Dat zei mijn verloskundige ook al: niet teveel op internet lezen, daar vind je altijd zulke horrorverhalen! Elif, wat een knap mannetje Willen jullie trouwens nog pret/3d echo's gaan doen?
Dreamer lieverd lees aub niet te veel! Je word zo ongerust van alles Loutje dank je wel Ja met 16 weken en 3 dagen en dan met 28 weken xxx
Het was gewoon op zo'n site die laat zien hoe groot de beeb is met zoveel weken. Ik vermijd dat soort enge feitjes namelijk juist, maar hier stond het bij de informatie over die week. Sja, dan kan ik het niet meer loslaten! Dus als de echo over 9 daagjes helemaal goed is, dan durf ik opgelucht adem te halen en echt te gaan geloven dat er een beebje in mij groeit. Want dat besef heb ik nog altijd niet haha. @Amy: ik hoop dat er uit de chromosomentest niets komt meis! @Bailey: en voel je al iets? Spannend allemaal he! Liefs
Hier goed nieuws net. De kansberekening van het syndroom van down was in cijfer 1 op 29700 Wel een opluchting. xxx
@dreamer ja ik vind het echt spannend, vooral vandaag. Ik voel me zo raar schiet van hoop naar hopeloos.... Krampjes lijken nu minder en rugpijn wordt met de dag erger, niet de hele dag door maar vanaf een uur of 2 nadat ik uit bed ben. En in de avonduren heb ik van die appelwangen vuurood en warm, verder niet warm en geen koorts... Ik durf er echt nog niks van te zeggen, ben bang dat ik anders enorm ga twijfelen aan mijn lichaam snap je? Voor jou nog 9 dagen tot de echo spannend meis! @elif, dat is zeker goed nieuws! Mooie echo hij wordt al groot XXX Liefs
@Elif: jeej! Nu keihard genieten meis. Krijg je het altijd pas zo laat te horen eigenlijk? Of is dat alleen in B zo? @Bailey: ik heb 9 dagen na IUI getest. Dus dat zou donderdag zijn bij jou. Wel met ochtendurine testen! Spannend he Ja nog 1 week en 2 daagjes en dan kunnen we ons wondertje weer bewonderen Kan echt niet wachten! Liefs
Aangezien wij op vakantie waren hadden ze ons niet over alles kunnen waarschuwen. En ze zei als je niks hoort is het eigenlijk altijd goed maar de cijfertjes waren ook leuk Ik hoop dat de tijd zoooooo opschiet voor je dreamer dat je jullie wondertje weer kunnen bekijken Bailey spannend is het heh Ik vond deze behandeling minder spannend maar dat kwam omdat ik dacht het word toch niks hahaha. xxx
Haha ja ben nu ook wel benieuwd naar het vervolgverhaal @Elif: oke, dus nu alleen de cijfertjes gehad. Ja de tijd mag van mij een tandje sneller! Elke dag duurt zo lang, zeker doordeweeks. @Loutje: al 5 weken meis! Hoe voel je je? Liefs
Jaaaa, 5 weekjes, elke week is er een! Ik voel me hartstikke goed. Eigenlijk nergens echt last van... Morgen komt moeders voor moeders, voelt toch weer als een stapje verder ofzo... Mooie kansberekening Elif! Ben je lekker aan 't genieten?
Wat heerlijk dat je nergens last van hebt zeg! Ik ga MvM na de 2e/3e echo bellen. Dan kan ik nog net meedoen als het goed is.
Mvm is net geweest, test was niet knal maar zij zei dat ie prima was. Gelukkig net gezien dat 'ie ook niet knal hóeft te zijn nu... Wel een fijn idee om hier andere aanstaande moeders mee te kunnen helpen, kleine moeite.