Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ dreamer, wat goed zeg !! ben ook blij voor jullie !!!

We hebben akkoord gekregen voor behandeling in Gent..
    Mijn vriend heeft een voorkeur voor een anonieme donor.. We hebben ook besloten om het niet te vertellen, en we vertellen het aan ons kindje wanneer wij denken dat het de juiste tijd is.

We hebben nu op 15 mrt een afspraak voor intake bij Geertgen en 14 april in Gent..
    Belgie heeft de voorkeur, maar ik twijfel nog , omdat Geertgen idd geen wachttijden heeft bij wederkerigheid..

VInd het moeilijk om de knoop door te hakken... maar moet wel, want dan kan iemand anders weer in onze plaats voor een intake ..

Wat zouden jullie doen?

2. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @Dreamer, Wat goed meid dat jullie eindelijke er eindelijk schot in de zaak komt voor jullie!!!

@Kipjes, Als bij jullie de voorkeur gaat naar een anonieme donor die dus niet te achterhalen is zou ik kiezen voor Gent. Gaan jullie het verder ook niet vertellen tegen familie, vrienden, werk enz enz?

Hier verder weinig nieuws op dit gebied, we zijn p het moment volop bezig met een huis.
    Mijn vriend zei zondag dat hij elke dag een beetje meer de kriebels kreeg om er vaart achter te zetten (second opinion) Maar hij wil eerst alles op orde hebben met ons nieuwe huisje.

Dus weinig nieuws hier de komende tijd, maar ik hou het wel in de gaten hier.

XXX

3. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ bailey :
    We hebben inmiddels de knoop doorgehakt en we gaan naar Gent. Aftellen tot 14 april... spannend !!
    We willen het alleen vertellen tegen de mensen die het nu ook weten, zoals ouders, schoonouders, broers en zussen. Verder niemand. Wie weet komt het nog wel, maar nu willen we het in ieder geval nog niet vertellen..

Helaas weet ik nog niet hoe we dat moeten gaan doen, aangezien iedereen op mijn werk de uitslag weet van de TESE. ( Baas heeft zijn mond voorbij gepraat ...) dus als we eenmaal via KID zwanger zouden zijn, dan zullen er wel vragen komen.. Maar even goed over nadenken nog..

Wel goed dat je vriend toch wel weer de kriebels krijgt voor een second opinion..!!
    Spannend dat jullie voor een huis kijken. Hebben jullie al wat op het oog ??

@ Dreamer :
    Al zenuwachtig ?? nog een paar daagjes !!
    Ik wel voor 1 maart ( rijexamen hihih ) Dus ik duim voor ons allebei

@ elif,
    Hoe is het met jou ?

Knuffff

4. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Hoi hoi, als je bij Geertgen niet aan wederkerigheid mee doet, is de wachtlijst 2 jaar! Wij willen ook graag verder met Geertgen, en hebben via internet iemand gevonden die waarschijnlijk namens ons gaat doneren zodat we meteen kunnen beginnen. Dat is misschien ook een opte?

Groetjes Lientje

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    wat spannend allemaal hier!!!

Hier vandaag ongi!!!!!!!!:D nog nooit zo blij geweest je voor de vorige cryo tp.
    Als het nu ook zo gaat en dan goed blijft gaan!!!!
    Ben wel beetje bang die ie niet goed ontdooit dadelijk!
    Maar we moeten hoop houden.
    Heb ook extra een afspraak op 20 april gemaakt met de gyn voor een vervolggesprek, als dat nodig zou zijn, anders moesten we weer zolang wachten.....
    Hopelijk is het niet nodig!!!

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Kipjes: fijn dat jullie een keuze hebben gemaakt!
    Geeft vast veel rust.

@Baileys: super dat je mannetje nu ook de kriebels krijgt!
    Nog even en dan wil hij ook van start gaan.

@Elif: ik duim dat het allemaal goed gaat meis.
    En dat je de afspraak om mag zetten in een echo!

@All: maandag donorvoorstel!
    Maar we hebben het zo enorm druk dat we nog niet eens de tijd hebben gehad om erover te denken.
    Op zich wel fijn, want kan ook niet zenuwen ervoor.
    Maar vind het wel jammer dat we nu niet toeleven naar het donorvoorstel.
    We hebben letterlijk morgen tijd in moeten plannen om er samen even over te kunnen praten.

Ook had ik vandaag ongi moeten worden, maar zie nog niks.
    Temp is ook pas 2 dagen ei waardig, dus ben een beetje bang dat mn ei extreem laat is gesprongen (ondanks een posi digi ovu test 14 dagen geleden!)
    Hoop toch voor maandag ongi te worden, wil wel snel kunnen starten natuurlijk!

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lieve dreamer een cb ovulatietest geeft NOOIT vals positief, hij was dan dus toch echt gesprongen hoor.
    Hier kwam de ongi nu ook 16 dagen na mijn ei ( vruchtbaarslijm)
    Kom op ongi maak 1 maart de dag!!!!!

Vandaag de eerste bloedafname cd 3:D

8. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ Dreamer :

Hoe is het gegaan vandaag ????
    Spannende dag ???

Hier helaas geen positief nieuws, ben vandaag gezakt voor mijn rijexamen voor de tweede keer..
    Baal echt hoor !! maar tjah 3 keer scheepsrecht toch ? hihi

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dreamer ben ook benieuwd:D

kipjes dikke knuffel meid!!

10. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Jeetje, dit kan wel bijna een extra KID topic gaan worden he?!

Elif, deze cyclus gaat het lukken!! Het moet! Wat spannend allemaal weer!!!

Dreamer, wat heerlijk dat ze een donormatch gevonden hebben! En ach, 25 kilo zwaarder, tja... ik heb ook vrienden waarbij de kinderen wel flink stevig zijn en de ouders niet. Als de rest maar goed gematched is toch!? Hopen dat je gauw ongesteld wordt en dan beginnen maar!!!

Kipjes, wat balen dat je opnieuw gezakt bent!! Konden ze je ook vertellen waarop je gezakt bent? Volgens mij zijn de examens veel moeilijker dan vroeger. (oeh, dat klinkt oud!)

11. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    Echt he loutjelou !! Vele van ons zijn inmiddels de TESE fase voorbij...
    Tjah het was een stomme fout.. Moest stoppen om voorrang te verlenen en remde, maar had mijn koppeling niet goed ingetrapt waardoor ik naar voren rolde met de auto en de examinator bij ging remmen.. en dat vonden ze fout genoeg om me te laten zakken :(

Dreamer wat goed dat jullie een donormatch hebben !!!
    Nu gaat het echt beginnen !!! en die 25 kilo, tjah misschien heeft de donor een gezellig kerst gehad en is ie normaliter wel veel minder zwaar ;) Is niet het ergste toch ?
    Hebben jullie er een goed gevoel over ?

12. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @kipjes we hebben een huisje!! Gisteren Ja gezegd. Aanvaarding is 1 september kan ook eerder als we ons appartement eerder verkopen.

Fijn dat jullie de knoop door hebben gehakt! Ik duim voor jullie.

@dreamer83 Ik lees dat jullie een match hebben, proficiat meid! Wanneer kunnen jullie van start?
    Ja nog even en hij krijgt nog ergere kriebels, zodat ook wij verder kunnen.....

Gisteren liepen we door een bouwmarkt, vast ideeen opdoen voor ons huisje. En hij zag een mooi behangetje, zo zegt ie voor de babykamer!

XXX Liefs

13. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Ik heb nog een vraagje....

Lees dat er verschillende koppels uitwijken naar Belgie, wij hebben het daar okver gehad. Nu kwam ik op de site van het UZA te Edegem. Wie heeft er ervaring hier??? De site komt heel positief over, veel info over KID en alle andere mogelijkheden.

Alvast bedankt

XXX Liefs

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nee zegt me niks bailey , proficiat met je nieuwe huis!!

15. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    Hee dat is mooi zeg, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis !!!

wij gaan idd ook uitwijken naar Belgie. Had van Elif ook een tip gekregen...
    Wij hebben uiteindelijk voor het UZ in Gent gekozen. Onze zorgverzekeraar heeft daar een contrract mee en dus hebben we direct akkoord gekregen voor de behandeling. Dat scheelde ons een hoop gedoe..

Het UZA zegt mij ook niks.. misschien even ervaringen opzoeken via Google ??

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    kipjes wat goed dat jullie echt besloten hebben ervoor te gaan!
    Nu op naar de mooie kid wondertjes:D

hier aankomende zondag echo brrrrr spannend dan horen we de tp datum:D

17. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Bedankt meiden we zijn er ook super blij mee!!

Het UZA= Universitair ziekenhuis antwerpen, lig in Edegem. Misschien komt dit bekender voor. Ben al wel goede ervaringen tegengekomen op andere forums veelal belgische.

@Kipjes welke zorgverzekering hebben jullie als ik vragen mag?

@Elif82 Spannend voor jullie! Alvast suc6

XXX Liefs

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ja bailey dan ken ik het wel!
    Ik had daar ook een afspraak gemaakt voor kid, maar we zijn voor de 2e tese in jette uitgekomen.
    Hoor er heel veel goede dingen over!

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank je wel!:D

20. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ Elif
    Spannend zeg !!! Suc 6 !! ;)

@ Bailey:
    Wij zijn verzekerd bij Zilveren Kruis Achmea.
    Ik heb per mail de aanvraag gedaan, en had binnen 2 dagen de goedkeuring al in de bus liggen !
    Waar ben jij /jullie verzekerd ?

Deel Deze Pagina