Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wendy ik weet het niet, ze zullen nooit zeggen door de zwangerschap natuurlijk ;)

Loutje zit vanaf vandaag al thuis!

Was een uitzendkracht tja
    xxx

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @elif, je weet je targets neem ik aan ( ik werk op de back office bij een uitgever, wij hebben advertentieverkopers) Heb je deze gehaald? Als de reden niet gegrond is zal ik zeker je rechtsbijstand inschakelen of naar de rechtswinkel! Ze mogen je niet ontslaan omdat je zwanger bent..

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mijn targets waren ook wat het probleem, maar ze weten dat de regio oost en west vlaanderen ( in belgië) echt heeeeeeeeele kl*te regio's zijn.
    En zeiden telkens als ik er 3 of 4 had ( moest er 5 maar kan de mensen niet dwingen heh) jaaaaaa maar we weten hoe ze daar zijn.
    En het word bijna vakantie dan word het moeilijk.
    Manlief is van een kant "blij" hij vond de stress bij dit werk te hoog voor mij vooral aan de kant waar ik telkens aan het bellen was.
    xxx

4. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    :D:D Beetje verkeerd zit ik wel, maar echte KID topics zijn er gewoon niet. Of ik ben gewoon kippig 8).

5. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Elif, wat K*t meid! En wat voelt dat onrechtvaardig he! Als ik jouw verhaal zo lees kan ik mij voorstellen dat je je er een beetje ingeluisd voel, als ze weten dat het een moeilijke regio is waar je werkt. Ik weet uiteraard niet hoeveel plezier je uit je werk haalde maar ik hoop voor jou dat je toch snel weer een andere baan vindt en dat je uiteindelijk denkt 'beter af zo'. Maar goed, daar moet je eerst nog een aantal stappen voor zetten en daar zit je nou net niet op de te wachten in deze periode...Sterkte meis!

Bailey, hoe voel jij je?!

Girl, wat spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@all; hier gaat tie goed, maandag heb ik de gyneacoloog nog even telefonisch gesproken n.a.v. bloeduitslagen van hepatites en HIV en het suffe is, ik was zenuwachtig! Je gaat ervanuit dat het allemaal goed zit maar ineens moet je het echt bevestigend horen en dat is dan SLIK eng! Maar goed, alles was goed en de gyneacoloog was weer erg enthousiast en wat hem betreft konden we beter ICSI doen dan TESE en zo snel mogelijk beginnen met behandelen maar ik blijf een beetje pas op de plaats houden. 1 brief van de chromosomenuitslag en we staan nergens en voor hetzelfde geld wordt er de volgende keer helemaal geen zaad gevonden. We staan wat mij betreft echt op een kruispunt waar we 4 kanten op kunnen gaan; ICSI, TESE, KID of adoptie en ik moet de rust bewaren om te weten welke afslag voor ons geschikt is en juist rust is soms zo moeilijk te vinden in deze fase:) Maar goed, ik blijf het proberen en ben heel blij dat ik af en toe tegen jullie aan mag kletsen!

Fijne dag allemaal!

xxx

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nicoletta Gaan jullie ook voor KID??????
    Spannend:D

7. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    :) JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *grinnik*
    We zouden al eerder KID gaan doen maar door toestanden van het EMC is mij allerlei erfelijke afwijkingen aangepraat die nergens op gebaseerd waren. Toen de bloedtesten eenmaal gereed waren bleek dat het echt grote onzin was geweest en waren we voor jan met de korte achternaam gestopt bij het MCK. We hadden toen zo genoeg van die ziekenhuizen dat we onze pleegouderwens voorrang hadden gegeven.
    Maar nu blijven we aan KID denken en gaan we dus toch gesprekken aan. Inmiddels is na een jaar de wachtlijst van het MCK verdubbeld :( en hebben we zoiets van het moet NU. Dus hebben we DD ook benaderd omdat daar geen wachtlijsten zijn. Ik had het stiekem al Dreamer ingefluisterd (oftewel dokter Dreamer :D) en kwam zo bij jullie uit.

Loutjelou, ben jij ook onder behandeling in DD?

Hey maar nu even goed teruggelezen te hebben Elif, wat rot voor je meis! Je baan. Gatsiedarrie dat komt nu helemaal natuurlijk niet uit! Doe je iets heel moeilijks om een baan te kunnen vinden of ben je redelijk verzekerd om weer een baan te kunnen vinden?

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nou wat spannend Nicoletta :D
    Ben heeeeeel benieuwd.

Ik heb heel veel verschillende dingen gedaan, ben afgestudeerd kapster, toen winkelmedewerker, nu callcenter vanalles en nog wat dus.
    Interesseert niet echt wat.
    We wachten maar eens af.
    xxx

9. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Nicoletta, ik heb ook KID gedaan in DD en zie onderaan het resultaat! :D

Elif, kl*te dat je ook meteen thuis zit zeg! Dan maar lekker zp'en...

10. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    elif, zou je niet verder willen in t kappers vak? Ken je brainwash? Daar zoeken ze vaak mensen!

11. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @dreamer, was het duurder in DD dan in NL? ik moet 600 euro betalen voor 6 rietjes...
    Kan je goed duits?

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wendy , kappersvak is best zwaar tijdens een zwangerschap.
    Maar we gaan eens rondkijken wat er te vinden is.
    xxx

13. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Ik denk dat je dreamer en mij door elkaar haalt Wendy... En ja, Duitsland is wel duurder maar geen wachtlijsten.

14. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon

oh sorry :(niet gezien!

Hoeveel duurder is het? En je moet duits kunnen neem ik aan?

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    600 euro voor 6 rietjes is niet veel hoor!
    In belgië 200 euro per rietje;)

16. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Geeft niet, Dreamer heeft KID in NL gedaan.

Nee je hoeft niet per se Duits te kunnen hoor, er zitten een Nederlandse arts en assistente in Duitsland. Wij betaalden 1600 euro voor reservering van 6 inseminaties en hebben 400 nog wat van de verzekering teruggekregen. En de inseminaties worden dan vergoed.

Maar volgens mij verschilt het ook per verzekeraar.

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oei 600 en 1600 is wel een verschil ;)
    Blijven die andere rietjes nu wegliggen voor het volgend kindje ;)

18. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @kipjes we worden niet echt bruin op het bankje met dit weer :D
    Super dat je man alles mocht doen! Mocht bij ons ook, echt heel leuk!

@elif jeetje meid wat kl*te! Hopelijk komt er vlug een oplossing al is het maar iets tijdelijks zodat je rustig op zoek kan naar iets wat je leuk vind.

@wendy in Gent is het €100 per rietje. Wanneer is het volgende sperma onderzoek?

@amy jeetje inderdaad een kruispunt van heb ik jouw daar :( Hopelijk snel duidelijkheid voor jullie!

@girl, hebben jullie het leuk gehad het weekend? Duim voor jullie dat er geen ronde overgeslagen hoeft te worden!

@Nicoletta, welkom meid. En heel veel succes met alles.

@Dreamer, hoe gaat het met de misselijkheid?

@all, haha hier alles goed. Voel vanalles maar durf niks te hopen bange ik :D
    We wachten (on)geduldig af...

XXX Liefs

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    bailey zoooooooo spannend:D
    Ik duim hoor!!!

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Voor degene die het leuk zouden vinden , in het topic van babykamers heb ik al wat foto's gezet van de kamer zonder meubels.
    xxx

Deel Deze Pagina