heey loutje. heel veel sterkte. wat verschrikkelijk!! hele dikke knuffel. en bailey gefeliciteerd!!!!!
Wendyenrichard, houdt moed!!! Ik weet ik heb nu makkelijk praten maar het komt echt waar!!! Heb vertrouwen. Loutje lieve schat, ik heb er nog steeds geen woorden voor xxxxx
Thanks meiden! Begin het nu toch wel te geloven We zijn helemaal door het dolle! Sorry ff vlug berichtje moet zo gaan werken. XXX Liefs
Jaaaaaaa Bailey, die zie ik ook roze! Gefeliciteerd meis En streepjes lijken altijd lichter op de foto. @Loutje: dikke knuffel meis. @Wendy: moeilijk is het he, sterkte meis. Liefs
Dat is mooi duidelijk Bailey, ga het maar geloven! Gefeliciteerd! Meiden, ik voel me zo "leeg"... hoe is het toch mogelijk dat je in anderhalve week al zo van zo'n klein frummeltje kunt houden. Het vloeien blijft, in al z'n hevigheid, aan de gang. Laat het maar gewoon over zijn, het doet teveel pijn om naar het toilet te gaan en te zien dat alles loskomt. Het wakker worden en beseffen dat het de realiteit is, niet meer zwanger... ik kan het gewoon niet geloven dat we dit ook nog mee moeten maken. Ik geloof er sterk in dat het ons wel gegund is, maar wanneer? Zeg me dat het over 2, 3, 4 maanden zover is en dat het goed zal zijn, dan kan ik er vrede mee hebben...
Lieverd, Ten eerste wil ik je een hele dikke knuffel geven. Ik weet heel goed hoe je je nu voelt, en wat je bedoelt met het lege gevoel. Eerst zoveel moeite en nu dit weer Het is zo'n moeilijke tijd en meestal verwerk je het als man of vrouw toch anders. Althans naar de buitenkant toe. Jij weet straks het beste wanneer je verder wil. Daar kan ik je geen tip of raad in geven. Nogmaals een heeeeeele dikke knuffel xxx
Dank je lieverd! Wanneer ben jij toen eigenlijk verder gegaan? En hoelang heb je gevloeid? De vk en de gyn hebben wel geadviseerd om een cyclus af te wachten. Bah, gewoon weer moeten wachten tot je ongesteld wordt!
Dat is niet motiverend om te horen hoelang ik gevloeid heb in totaal 4 weken tot mijn hcg op 0 stond. Ondertussen had ik wel weer een eisprong gehad en was dat dus mijn ongi. De mk begon rond 25 januari met bruin en 28e echt roodbloedverlies. Ik heb toen begin maart de laatste cryo tp gehad dus direct de ronde erna, maar die cryo was niet zo goed van kwaliteit meer. Daar lag het volgens de arts ook aan. Toen begin april ongi geworden, zijn we op vakantie geweest, 4 mei de iui en zwanger. Het is een hele kl*te tijd nu!! En als je wilt praten ik ben er!!
Thanks meiden! Ik geloof het wel, maar het is nu nog onwerkelijk. Al voel ik me wel echt zwanger @loutje meis vind het zo ontzettend kl*te voor jullie. Van de ene emotie in de andere. Ga je gevoel achterna meis wanneer jullie er weer voor willen gaan. Hele dikke knuffel meis! XXX Liefs
@Girl heb je vandaag de iui gehad? Hopelijk hoef je geen ronde over te slaan. @Kipjes hoe gaat het meis? Nog 1 week op het bankje, hopelijk kom vanf het bankje op de roze wolk @Dreamer nog 4 dagen en dan lekker jullie wondertje bewonderen @Elif al een beetje bekomen van de schrik van je ontslag? XXX Liefs
Oeps hier is nog de beloofde foto met mijn schilderkunsten Had er opeens zo'n zin in om te gaan schilderen en dan te bedenken dat ik eigenlijk niet zo crea bea ben...
@ Bailey: Leuk hoor ! En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap !! Baileyman zal ook wel door het dolle zijn ? Al een afspraak gemaakt voor een echo in Gent ? Wij idd nog een weekje ! ik hoop het zo dat ik ook op de roze wolk mag zitten ipv op het wachtbankje , maar het is nog even afwachten.. @ Loutje Vind het zo erg voor jullie.. moet steeds aan je denken.. heel veel sterkte met het verwerken van dit nare nieuws.. dikke knuffel van mij ! @ Girl, Heb je de IUI gehad ? Ik hoop het !! @ Elif, Al wat anders kunnen vinden meid ? @ Dreamer, Kun je het nog volhouden tot de volgende echo ? @ All, Hebben jullie katten ? en zo ja hebben jullie de kattenbak zelf verschoond tijdens IUI- wachtweken ? Ik heb zelf 2 katten en verzorg nu de 3 katten van mijn schoonzus. ( weet natuurlijk niet of ik zwanger ben, maar vermijd ook altijd alcohol en rauw vlees tijdens de IUI wachtweken, voor de zekerheid.. )
@kipjes bedankt meid! Ja Baileyman is helemaal door het dolle heen Heb een speentje voor hem gekocht met papa is the best, hij brak in tranen uit toen hij het zag IK WORDT PAPA IK WORDT PAPA. Ik bel maandag naar Gent, durfde nog niet eerder maar nu met de digi wel. Ben heel benieuwd wanneer we een echo gaan krijgen. Ook wij hebben 2 katten en ik heb de bak da de iui niet meer verschoond. Dat doet Baileyman nu. Ik ga heel hard voor jullie duimen meis! @all, hopelijk blijf ik me zo goed voelen als nu. Heb hele erge honger, soms een weeig gevoel maar nog niet echt misselijk. Mijn buik zet tegen de avond al flink uit en voel goed dat er al ruimte gemaakt wordt. Voelt een beetje strak aan zeg maar. Verder pijnlijke borsten vol met blauwe aders en ze zijn voller. Zou ik maandag Moeders voor Moeders al kunnen bellen? XXX Liefs
heey hallo, heb nog geen iui gehad maar ook nog geen posi ovutest dus met een beetje geluk vanavond of morgen pas en dan kan ik er maandag heen!!!! ben echt blij dat me cyclus langer is nu. hoef ik toch waarschijnlijk geen maand over te slaan omdat het niet uitkomt. @bailey leuk schilderijen!!!!! leuk voor de baby kamer!!! @kipjes hoe gaat het met jou??? voel je al iets?? @loutje hoe gaat het met jou? ik weet niet hoe het voelt in zo'n situatie maar wil je ff een dikke knuffel geven. hopelijk knap je zelf op en dat je weer verder kunt gaan met de volgende poging.
@Bailey: duidelijker kan niet toch Heerlijk he die digi testen! Geniet er maar van meis. En ja, je kan mvm maandag al bellen. @Loutje: je houdt niet maar anderhalve week van de beeb, je houdt al 2 jaar van de beeb! Logisch dat je je leeg voelt meis. Je hebt er even aan mogen ruiken en daarna is het weer van je afgepakt. Zo oneerlijk. Doe waar jij je goed bij voelt en schrijf hier maar van je af. Heb je wel een afspraak om te checken of je bm schoon is? Zou ik wel doen als je dat nog niet hebt. Sterkte lieverd en doe alles op je eigen tempo. Dikke digiknuff voor jou. (en meis, als je liever hebt dat ik mijn verhalen even niet vertel hier, zeg het me. Dan schrijf ik het voorlopig alleen even in mn eigen topic tot jij het weer aan kunt. Echt zeggen hoor meis!) @Kipjes: al een idee? @All: heb gisteren de hele dag enorm veel pijn in mn hele buik gehad. Vandaag nog steeds, maar gelukkig iets minder. Vind het heel eng, maar probeer mezelf maar voor te houden dat het groeipijn/bandenpijn is (al voelt het totaal niet als bandenpijn..) Ik besefte me net dat het nog 6 dagen is voor ons grote nieuws wereldkundig gaat worden *slik* Vind het eng haha! Kan echt niet wachten tot het woensdag is. Hoop zoooo dat alles goed is. Tel elke dag wel 20x de dagen op mn kalender haha. (sja, moet vaak plassen en daar hangt de kalender haha) Liefs Dreamer
Ow ja, vergeet de helft @Bailey: leuke schilderijtjes! En de kattenbak verschonen kan je idd beter aan manlief overlaten. En anders met handschoenen. @Girl: fijn dat je geen ronde over hoeft te slaan meis! Hoop echt dat het raak gaat zijn deze keer. Liefs